PSV in ons eigen lettertype is het enige dat ik kan waarderen aan deze nageboorte.DadOfThree wrote: ↑17 Aug 2021, 15:35 Het is toch heel wat dat ze in ieder geval niet een standaard lettertype gebruiken voor de naam...
Maar wat een lelijk shirt, in welke kleur dan ook..
PSV Tenue
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Afschuwelijk. Laten we hopen dat dit shirt massaal geboycot wordt zodat we een duidelijk signaal afgeven: Het logo hoort op het shirt.
#FreeGeneratie4
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee man, het logo gaat er nooit af, zeker niet bij het thuis shirtJosef Dettelbacher wrote: ↑17 Aug 2021, 15:38 Dit doet me denken aan dat trucje dat Barcelona n jaar of 15 geleden heeft uitgehaald. Nog nooit een shirtsponsor gehad, dus dat zou vast een storm van kritiek opleveren. Daarom een tijdje Unicef op de borst, plus donatie. Toen de geniepige switch naar Qatar foundation, om vervolgens daarna geld te gaan harken met Qatar Airways als sponsor. Mensen verdoofd, want er stonden al lettertjes op het shirt, en het leek immers al op Qatar foundation hè.
Ik zie dit ook in dat licht. Nu via het derde shirt proberen het logo van het shirt te krijgen, mensen (vooral de kopende jeugd) eraan laten wennen, om over een tijdje de gekste dingen met die shirts te kunnen doen.
-
- Legende
Ik zeg niet dat PSV dit zal toestaan hè. Maar er zullen ongetwijfeld clubs zijn met minder oog voor traditie, en ik voorspel dat dit derde shirtje de opmars is naar meer gekloot met logo's enzo. Bijvoorbeeld de namen van spelers op de voorzijde.Ardbeg wrote: ↑17 Aug 2021, 15:46Nee man, het logo gaat er nooit af, zeker niet bij het thuis shirtJosef Dettelbacher wrote: ↑17 Aug 2021, 15:38 Dit doet me denken aan dat trucje dat Barcelona n jaar of 15 geleden heeft uitgehaald. Nog nooit een shirtsponsor gehad, dus dat zou vast een storm van kritiek opleveren. Daarom een tijdje Unicef op de borst, plus donatie. Toen de geniepige switch naar Qatar foundation, om vervolgens daarna geld te gaan harken met Qatar Airways als sponsor. Mensen verdoofd, want er stonden al lettertjes op het shirt, en het leek immers al op Qatar foundation hè.
Ik zie dit ook in dat licht. Nu via het derde shirt proberen het logo van het shirt te krijgen, mensen (vooral de kopende jeugd) eraan laten wennen, om over een tijdje de gekste dingen met die shirts te kunnen doen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Hatseflats
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
https://www.psvinside.nl/woensdagavond- ... nder-logo/
PSVInside weer eens met een fout en achterhaald artikel.
PSVInside weer eens met een fout en achterhaald artikel.
-
- Basisspeler
Die gasten gebruiken ook nog regelmatig een plaatje van een van mijn PSV designs van 2 jaar geleden bij nieuwe berichten .
Ik zou even afwachten hoe het tenue morgen wordt. Kans is zeer aanwezig dat hier ook een turquoise broek bij zit.
-
- Moderator
- DadOfFour
Mag dan ver van Eindhoven wonen, het lettertype herkende ik wel. Daarom ben ik ook blij dat het niet hetzelfde lettertype is voor elke club.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2021, 15:39Dit is het PSV-lettertype. Ik ben heel benieuwd of er nog een logo op zit eigenlijk. Maar deze is zo spuuglelijk. Als hij in maart voor twee tientjes in de fanstore hangt wil ik hem hebben als herinnering.DadOfThree wrote: ↑17 Aug 2021, 15:35 Het is toch heel wat dat ze in ieder geval niet een standaard lettertype gebruiken voor de naam...
Twee tientjes vindt ik nog teveel, past gewoon niet bij het thuis- en uitshirt..
La vida és massa curta per no fer broma
- ShovingNE2
- Site Admin
Excuus, wist niet dat je dat bedoeldeDadOfThree wrote: ↑17 Aug 2021, 20:28 Mag dan ver van Eindhoven wonen, het lettertype herkende ik wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DadOfFour
-
- Basisspeler
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Het groene licht.. Rik is scherp vandaag.
Ik ga nu wel hopen dat wij CL halen en dan Villareal uit pot 1 en Dortmund uit pot 2 loten. Ik verwacht niet dat je met lichtgroene shirts mag spelen tegen licht gele shirts. Of City uit pot 1, licht groen en licht blauw is ook onhandig.
Ik ga nu wel hopen dat wij CL halen en dan Villareal uit pot 1 en Dortmund uit pot 2 loten. Ik verwacht niet dat je met lichtgroene shirts mag spelen tegen licht gele shirts. Of City uit pot 1, licht groen en licht blauw is ook onhandig.
- DonyellMalen
- Legende
Zo denk ik er ook over. Alleen snap ik Puma totaal niet in deze, je weet dat hier ongelooflijk veel kritiek op komt.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2021, 15:12 Als ieder jaar 2 van de 3 shirts prachtig zijn tel ik mijn zegeningen. Dat is wel eens anders geweest.
- Ardbeg
- Mister PSV
Sensation wrote: ↑18 Aug 2021, 13:44 Het groene licht.. Rik is scherp vandaag.
Man City?Dit is hun keeperstenue
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Precies alleen maar verwarrend. Maar ook wel weer chill, denken ze Ederson aan te spelen, blijkt het Zahavi te zijnArdbeg wrote: ↑18 Aug 2021, 13:50Sensation wrote: ↑18 Aug 2021, 13:44 Het groene licht.. Rik is scherp vandaag.
Man City?Dit is hun keeperstenue
2 van de 3 tenue's zijn wel echt waanzinnig, maar als dit het wordt kan het echt niet..
- Ardbeg
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
In Nederland misschien, maar wellicht in het buitenland niet. Het is / lijkt een Europese campagne van PUMA en wellicht dat ze het elders in Europa wel mooi vinden. Smaken verschillen enorm per land.DonyellMalen wrote: ↑18 Aug 2021, 13:45Zo denk ik er ook over. Alleen snap ik Puma totaal niet in deze, je weet dat hier ongelooflijk veel kritiek op komt.ShovingNE2 wrote: ↑17 Aug 2021, 15:12 Als ieder jaar 2 van de 3 shirts prachtig zijn tel ik mijn zegeningen. Dat is wel eens anders geweest.
Als ik zie wat voor een gedrochten Inter af en toe presenteert: vorig jaar de theedoek en nu een foeilelijk thuisshirt dan zou het mij niet verbazen dat dit een verkooptoppertje wordt daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik gok dat 98% van de PSV shirts in Nederland wordt verkocht en dat Puma nog altijd zo veel mogelijk winst maken als doelstelling heeft. Dus als ze slim zijn richten ze zich per land/club op de doelgroep die het moet kopen. Van dit shirt had je wel aan kunnen voelen dat dit hier niet in de smaak zou vallen.ShovingNE2 wrote: ↑18 Aug 2021, 14:13In Nederland misschien, maar wellicht in het buitenland niet. Het is / lijkt een Europese campagne van PUMA en wellicht dat ze het elders in Europa wel mooi vinden. Smaken verschillen enorm per land.DonyellMalen wrote: ↑18 Aug 2021, 13:45
Zo denk ik er ook over. Alleen snap ik Puma totaal niet in deze, je weet dat hier ongelooflijk veel kritiek op komt.