Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mochten we de CL halen zouden wellicht de luxe kunnen veroorloven om een talentvolle speler te halen die aan achter Götze, Pröpper en van Ginkel zich kan ontwikkelen. Twee spelers lijken mij interessante opties;



OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ondanks een zeer matig EK van zijn kant, blijf ik erbij dat Enis Bardhi (26) een meer dan interessante optie is voor PSV. Contract loopt over een jaar af. Technisch van een extreem hoog niveau, en van Levante naar PSV is ongeacht CL of EL wel een stap/stapje vooruit.

Lijkt me een ideale man achter het blok van 3: Gakpo - Götze - Madueke

Hier wat beelden van deze Macedoniër
https://m.youtube.com/watch?v=MEnHQpNYGBs
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 16 Aug 2021, 16:48 Ondanks een zeer matig EK van zijn kant, blijf ik erbij dat Enis Bardhi (26) een meer dan interessante optie is voor PSV. Contract loopt over een jaar af. Technisch van een extreem hoog niveau, en van Levante naar PSV is ongeacht CL of EL wel een stap/stapje vooruit.

Lijkt me een ideale man achter het blok van 3: Gakpo - Götze - Madueke

Hier wat beelden van deze Macedoniër
https://m.youtube.com/watch?v=MEnHQpNYGBs
Oeeh ja die vond ik een jaar of twee geleden interessant maar beetje uit t oog verloren. Hoe presteerde hij afgelopen seizoenen? Was volgens mij wel basisspeler op t EK
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 16 Aug 2021, 16:48 Ondanks een zeer matig EK van zijn kant, blijf ik erbij dat Enis Bardhi (26) een meer dan interessante optie is voor PSV. Contract loopt over een jaar af. Technisch van een extreem hoog niveau, en van Levante naar PSV is ongeacht CL of EL wel een stap/stapje vooruit.

Lijkt me een ideale man achter het blok van 3: Gakpo - Götze - Madueke

Hier wat beelden van deze Macedoniër
https://m.youtube.com/watch?v=MEnHQpNYGBs
Interessante speler alleen heeft Levante een optie om zijn contract met 2 jaar te verlengen, dus goedkoop zal hij niet zijn denk ik.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 14 Aug 2021, 21:24 Mochten we de CL halen zouden wellicht de luxe kunnen veroorloven om een talentvolle speler te halen die aan achter Götze, Pröpper en van Ginkel zich kan ontwikkelen. Twee spelers lijken mij interessante opties;



Jóhannesson is een hele leuke speler die zelfs een tijdje in Nederland heeft gewoond. Zijn vader, Joey Gudjónsson heeft namelijk bij AZ gevoetbald en voor de geboorte van Jóhannesson ook nog bij MVV en RKC. Het neefje van Jóhannesson speelt ook bij Norrköping en dat is Jóhannes Kristinn Bjarnason, 16 jarige aanvallende middenvelder die ook te boek staat als groot talent. Zou leuk zijn als PSV beide kan binnen halen, Jóhannesson voor het eerste en Bjarnason voor Jong/Onder 18.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 16 Aug 2021, 18:45
OnsPSV wrote: 16 Aug 2021, 16:48 Ondanks een zeer matig EK van zijn kant, blijf ik erbij dat Enis Bardhi (26) een meer dan interessante optie is voor PSV. Contract loopt over een jaar af. Technisch van een extreem hoog niveau, en van Levante naar PSV is ongeacht CL of EL wel een stap/stapje vooruit.

Lijkt me een ideale man achter het blok van 3: Gakpo - Götze - Madueke

Hier wat beelden van deze Macedoniër
https://m.youtube.com/watch?v=MEnHQpNYGBs
Oeeh ja die vond ik een jaar of twee geleden interessant maar beetje uit t oog verloren. Hoe presteerde hij afgelopen seizoenen? Was volgens mij wel basisspeler op t EK
Hij was basisspeler op het EK, maar viel niet op. Vind zelf dat het EK/WK een wassen neus, omdat iedereen paar wedstrijden goed kan spelen terwijl het geen goede speler is.

Vind hem alleen technisch dermate goed dat hij binnen no-time een gevaar zou zijn voor jongens als Mario, Noni en Cody… heeft ook een specialiteit als vrij trappennemer. Hij zal best duur kunnen zijn, maar PSV heeft denk ik nog een behoorlijke kas wat uitgegeven zou kunnen worden. Er is nu globaal gezien zo een 6/7 miljoen uitgegeven. Dat is alleen al verdiend met de huidige cl voorbereiding en dan reken ik nog geeneens de transfers van dumfries, malen en Rosario mee…

Internationale topper die in de laliga als opvalt laat staan in een competitie als de eredivisie!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 16 Aug 2021, 19:09
Johann Vogel wrote: 14 Aug 2021, 21:24 Mochten we de CL halen zouden wellicht de luxe kunnen veroorloven om een talentvolle speler te halen die aan achter Götze, Pröpper en van Ginkel zich kan ontwikkelen. Twee spelers lijken mij interessante opties;



Jóhannesson is een hele leuke speler die zelfs een tijdje in Nederland heeft gewoond. Zijn vader, Joey Gudjónsson heeft namelijk bij AZ gevoetbald en voor de geboorte van Jóhannesson ook nog bij MVV en RKC. Het neefje van Jóhannesson speelt ook bij Norrköping en dat is Jóhannes Kristinn Bjarnason, 16 jarige aanvallende middenvelder die ook te boek staat als groot talent. Zou leuk zijn als PSV beide kan binnen halen, Jóhannesson voor het eerste en Bjarnason voor Jong/Onder 18.
Mogen we hem dan Joeyson noemen? 😃
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 16 Aug 2021, 20:39
Sensation wrote: 16 Aug 2021, 18:45

Oeeh ja die vond ik een jaar of twee geleden interessant maar beetje uit t oog verloren. Hoe presteerde hij afgelopen seizoenen? Was volgens mij wel basisspeler op t EK
Hij was basisspeler op het EK, maar viel niet op. Vind zelf dat het EK/WK een wassen neus, omdat iedereen paar wedstrijden goed kan spelen terwijl het geen goede speler is.

Vind hem alleen technisch dermate goed dat hij binnen no-time een gevaar zou zijn voor jongens als Mario, Noni en Cody… heeft ook een specialiteit als vrij trappennemer. Hij zal best duur kunnen zijn, maar PSV heeft denk ik nog een behoorlijke kas wat uitgegeven zou kunnen worden. Er is nu globaal gezien zo een 6/7 miljoen uitgegeven. Dat is alleen al verdiend met de huidige cl voorbereiding en dan reken ik nog geeneens de transfers van dumfries, malen en Rosario mee…

Internationale topper die in de laliga als opvalt laat staan in een competitie als de eredivisie!
Wat een speler! Die vrije trappen!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Deze jongeman met enorme kwaliteiten die nog niet opgepikt is door een top club. Hebben we meteen een waardige vervanger voor Götze binnen twee tot drie jaar.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

In de categorie vervanger voor Sangaré.
Een speler, Ivoriaanse roots en toevallig ook een blonde pluk: Idrissa Doumbia.
Het is een grote jongen die als hij speelt een prima balafpakker is en de bal bij de goede kleur inlevert.

Deze speler is rij goedkoop op te pikken is bij Sporting. Hij is al twee keer verhuurd en heeft weinig tot geen kansen om zich in het team te spelen: Paulhinha, Matheus Nunes, Ugarte, Bragança en het talent Essugo staan voor hem in de pikorde.



User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Portugese media melden dat PSV Luca Waldschmidt wil halen. Ken hem niet, maar schijnt een aanvaller te zijn. Hij speelt bij Benfica, dus met een beetje geluk zien we hem vandaag in actie.

Of doet John nou een Overmarsje?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Is geen doelpunten machine in elk geval. Wel Duits international. Benfica heeft er vorig jaar 15 miljoen voor betaald dus vraag het me af.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Het is wel een Duitser
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Zou Breel Embolo geen interessante optie zijn voor in de spits erbij? Was bij Basel een absoluut toptalent, en ondanks dat hij daarna bij zowel Schalke als Monchengladbach de kansen kreeg nooit echt meer waar kunnen maken. Heeft de ingrediënten om een topspits te zijn, groot, sterk, snel en enorm doelgericht. Alleen zijn doelpuntenproductie bleef steken na zijn overgang van Basel naar Schalke.

In 2019 voor 11mil naar Monchengladbach gegaan maar daar nog altijd niet echt doorgebroken als basisspeler. Nog altijd pas 23. Lijkt mij typisch zo'n speler die in de Eindhovense luwte kan ontbranden.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Dat zei John 2 jaar geleden ook toen hij Bruma kocht.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik krijg er een heel hoog Bruma gevoel bij. Stats zuigen harige apenballen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vond hem ooit in een oefenduel van Basel tegen PSV echt weergaloos. Was toen pas 18. Heeft zich sindsdien nauwelijks ontwikkeld. Een beetje Arouna Kone-achtig. Je ziet dat er meer in zit, soms is hij geweldig, maar vaak ook niet. Op het EK was hij dan weer best goed. Beresterk fysiek, snel ook. Maar echt 'ruwe voeten'.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 18 Aug 2021, 08:15 Portugese media melden dat PSV Luca Waldschmidt wil halen. Ken hem niet, maar schijnt een aanvaller te zijn. Hij speelt bij Benfica, dus met een beetje geluk zien we hem vandaag in actie.

Of doet John nou een Overmarsje?
Had bij Freiburg een aardige periode, scoorde daar best veel. Zowel met rechts- als link (hij is links), in Portugal geen basisspeler. Is midden 20 en kan zowel als 10 en als 9, niet al te groot. Ik zou veel liever Berisha bij :PSV: zien.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 18 Aug 2021, 08:15 Portugese media melden dat PSV Luca Waldschmidt wil halen. Ken hem niet, maar schijnt een aanvaller te zijn. Hij speelt bij Benfica, dus met een beetje geluk zien we hem vandaag in actie.

Of doet John nou een Overmarsje?
Moet dit niet in het transferwindow topic? :p
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No



Totaal geen idee in hoeverre Cherki haalbaar is, maar is wel een toptalent. Zou leuk zijn.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

ElTigre wrote: 18 Aug 2021, 14:24

Totaal geen idee in hoeverre Cherki haalbaar is, maar is wel een toptalent. Zou leuk zijn.
Lijkt me onhaalbaar en daarnaast moet je iemand die weg mag vanwege een 'poor attitude' wel willen?
mpk276
Talent
Posts: 76
Joined: 19 Jul 2019, 13:31
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 18 Aug 2021, 14:53
ElTigre wrote: 18 Aug 2021, 14:24

Totaal geen idee in hoeverre Cherki haalbaar is, maar is wel een toptalent. Zou leuk zijn.
Lijkt me onhaalbaar en daarnaast moet je iemand die weg mag vanwege een 'poor attitude' wel willen?
Inderdaad, we hebben zojuist onze paria’s kunnen lozen. Om dan meteen nieuwe binnen te halen, lijkt mij iets te veel van het goede.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het laatste wat je zou moeten willen is spelers die de huidige mentaliteit zouden kunnen bedreigen. Ook al zijn of waren ze ooit erg talentvol. Niet denken dat jij als club of trainer denkt wel zo iemand in het gareel te kunnen gaan houden. Het is niet onmogelijk dat het je lukt, maar er zit ook een bepaald risico aan als het mislukt. In de huidige situatie vind ik dat je dat risico niet moet willen gaan lopen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Te oud/geen restwaarde/we hebben Zahavi

Image
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Een speler die mijn aandacht blijft trekken is Alfredo Morelos (25). Die scoort al 3 seizoenen er volle bak op los in de Schotse competitie en europees. Iedereen had verwacht dat hij vorige zomer/deze zomer de stap naar de premier league zou maken, maar de interesse ontbreekt vanuit die competitie.

Er is op het moment 1 club concreet voor hem en dat is Porto, waarbij vermeld moet worden dat naar verluidt Fenerbahçe op het vinkentouw zit.

Waar rangers een jaar geleden dacht aan 20 miljoen pond is dit flink bijgesteld en zouden ze genoegen nemen met 12 miljoen pond.

Een echte gifkikker die niet schuwt om vuile meters te maken. En het belangrijkste is dat hij natuurlijk scoort. Ook meevoetballend is hij erg sterk! Zou PSV een poging moeten wagen?

Hier wat beelden:
Post Reply