Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 17 Aug 2021, 19:56
Volgens mij wordt dat momenteel naar buiten gebracht bij elke speler die aan PSV linkt, mocht er navraag worden gedaan door Elfrink.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Denk dat de spitspositie wel een cruciaal target is momenteel. En dan is het net op wie je je pijlen richt. Niet de eerste keer dat hij met ons in verband wordt gebracht dus zal vast op een lijstje staan. Hoop nog steeds op Berisha.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ben blij dat PSV potdicht zit. Maar ook weer niet. Wat een stilte.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Waldschmidt van uitgerekend Benfica wordt nu genoemd zie ik op Twitter. Niet bepaald een garantie op doelpunten. Kent iemand hem goed?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Google Translate, aangezien m'n Portugees te wensen over laat:
De uitblinker van Benfica aan het begin van het seizoen, Luca Waldschmidt, staat in het vizier van PSV Eindhoven. Maisfutebol weet dat het Nederlandse embleem al deze belangstelling heeft gewekt bij de vleesgewordenen en wil profiteren van zijn aanwezigheid in Lissabon om het probleem aan te pakken.

Ondanks dat hij in zijn eerste twee competitiewedstrijden twee doelpunten heeft gemaakt, wordt Waldschmidt door Jorge Jesus niet als een starter gezien, vooral niet in de groepsfase van de Champions League - hij was een ongebruikte vervanger in beide wedstrijden tegen Spartak Moskovo.

Aangezien Benfica en PSV Eindhoven deze woensdag tegenover elkaar staan, in Luz, in de play-off van de Champions League, wordt verwacht dat de komende uren de eerste stappen van een eventuele onderhandeling worden gezet.

Op 25-jarige leeftijd werd Luca Waldschmidt, zo zal men zich herinneren, vorig seizoen getekend door het team van Luz, dat 15 miljoen euro betaalde aan Freiburg. Ondertekend contract tot juni 2025.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.com/luca-wald ... ainer_id/0

Lijkt me nou niet echt een veel scorende spits, de meeste van zijn 84 doelpunten in de afgelopen 10(!!!) jaar zijn gescoord in de U17 en U19 Bundesliga.
Ook zeker geen basisspeler bij Benfica, denk dat we als PSV zijnde toch wel iets hoger moeten inzetten.
Zou ook 15M waard zijn, beetje veel van het goede...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me niet dat PSV daar echt interesse in heeft. Next!
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Mergim Berisha op bijna alle vlakken beter. Deze jongen heeft wel een hele fijne dribbel voor een spits overigens hoor. Heeft ooit bij Freiburg (onderkant bundesliga) toch bewezen zijn goaltjes te kunnen maken. Doe mij echter maar Berisha!
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ajax tactieken, gewoon voor een belangrijke wedstrijd je tegenstander uit zijn doen halen met vermeende transferinteresse 😁
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Die 15 miljoen zal gebasseerd zijn op de transfersom die betaalt is aan Freiburg. Benfica wil hem niet meer dan is het ook geen 15 miljoen meer. 7 miljoen komt eerst.

Bij Freiburg werd hij als spits gebruikt, bij Benfica meer als 2e spits / nummer 10 als ik het goed bekijk. Bij 11 goals betrokken (8G/3A) in 1382 minuten. 1/126 minuten laatste jaar bij Freiburg dat toen achtste werd. Miste duels door een blessure.

Het jaar daarvoor vergelijkbare cijfers, Freiburg werd toen 13e.

Als dit al waar is (betwijfel ik) moet je hem echt op specifieke kwaliteiten hebben gescout en als tweede spits denk ik. Het is niet heel slecht wat hij bij een middenmotor deed in de Bundesliga, zal er bij ons waarschijnlijk wel meer scoren. Maar echt niet meer dan 7 miljoen wat mij betreft.

En aangezien Berisha een vergelijkbaar prijskaartje heeft weet ik het wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]ShovingNE2[/mention] Berisha is wel een stukje duurder hoor. Denk maar aan 10 miljoen, misschien nog wat meer.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Aug 2021, 10:29 @ShovingNE2 Berisha is wel een stukje duurder hoor. Denk maar aan 10 miljoen, misschien nog wat meer.
Met nog 1 jaar contract? Ik betwijfel het. Maar als het 10 miljoen is: ook doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Aug 2021, 10:29 @ShovingNE2 Berisha is wel een stukje duurder hoor. Denk maar aan 10 miljoen, misschien nog wat meer.
Berisha wordt dan ook meer kwaliteit toegedicht dan aan deze man toch? Dan is het logisch dat je er iets meer voor moet betalen.
La vida és massa curta per no fer broma
BoemBoemTheo
Talent
Posts: 79
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
FOOTB_REM_S: No

Waldschmidt heeft afgelopen seizoen nog regelmatig bij de Duitse selectie gezeten, en 4 interlands gespeeld waarvan 2x basis. Dus dat zal toch wel een speler zijn die - ondanks zijn matige doelpuntengemiddelde in Duitsland en Portugal - er in de eredivisie met gemak 20+ maakt als spits? Lijkt bovendien ook op de andere aanvallende posities uit de voeten te kunnen dus zeker een interessante optie.
Al zal mijn voorkeur ook uit gaan naar Berisha.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat PSV vooral bezig is met de huurmarkt in kaart te brengen, en dan kom je bij spelers die bij een bepaald niveau club niet aan de bak komt en die waarschijnlijk in de laatste week van de transferdeadline nog verhuurd mogen worden. Als je dat koppelt aan een koopoptie vind ik het persoon vaak wel een goed idee zolang het niet Mitroglu/Fein niveau is.

Persoonlijk ken ik die gast niet maar als de scouting hem wel kent vertrouw ik daar wel op. Kan goed dat ze hem specifieke kwaliteiten toeschrijven die er thuis tegen Groningen of uit bij Sparta wel uit komen en bij Benfica niet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 18 Aug 2021, 10:36 Ik denk dat PSV vooral bezig is met de huurmarkt in kaart te brengen, en dan kom je bij spelers die bij een bepaald niveau club niet aan de bak komt en die waarschijnlijk in de laatste week van de transferdeadline nog verhuurd mogen worden. Als je dat koppelt aan een koopoptie vind ik het persoon vaak wel een goed idee zolang het niet Mitroglu/Fein niveau is.

Persoonlijk ken ik die gast niet maar als de scouting hem wel kent vertrouw ik daar wel op. Kan goed dat ze hem specifieke kwaliteiten toeschrijven die er thuis tegen Groningen of uit bij Sparta wel uit komen en bij Benfica niet.
Waarom denk je dat PSV vooral de huurmarkt eigenlijk in de gaten houdt? PSV moet overigens hoger mikken dan een speler waarvan zijn kwaliteiten tegen Groningen of Sparta naar boven komen. Da's echt een heel lage standaard, haha
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

We hoeven in mijn ogen geen 4 nieuwe basisspelers te halen en ik (mijn eigen conto) verwacht dat Zahavi elke wedstrijd gaat spelen waar het erom gaat.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

En er is helemaal niks in jou dat er rekening mee houdt dat een speler van 34 misschien een keer geblesseerd kan raken?

Doe mij maar 8 basisspelers op de bank.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nou, ik ben blij dat PSV klaarblijkelijk hoger mikt dan spelers die tegen Sparta en Groningen uitblinken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 18 Aug 2021, 10:36 Ik denk dat PSV vooral bezig is met de huurmarkt in kaart te brengen, en dan kom je bij spelers die bij een bepaald niveau club niet aan de bak komt en die waarschijnlijk in de laatste week van de transferdeadline nog verhuurd mogen worden. Als je dat koppelt aan een koopoptie vind ik het persoon vaak wel een goed idee zolang het niet Mitroglu/Fein niveau is.
Ik vind dat twee totaal verschillende huurspelers. Bij Fein vond ik het echt geweldig: zeker achteraf. Een talent die een grote toekomst voor zich zou hebben. Bleek niet zo te zijn: Minimaal verlies op geleden en optie niet gelicht. Zou ik graag ieder jaar zien zo'n constructie met een talent van een topclub.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Aug 2021, 10:48 Nou, ik ben blij dat PSV klaarblijkelijk hoger mikt dan spelers die tegen Sparta en Groningen uitblinken.
Ik zeg toch niet dat die spelers enkel tegen Groningen of Sparta uit hoeven te blinken? Pele werd bij Feyenoord ook niet gehaald als de man die ze kampioen zouden maken en Guidetti ook niet maar uiteindelijk waren ze bij Feyenoord op hun plek en dat zou bij een Waldschmidt in mijn ogen ook kunnen gebeuren. Maar mijn voorkeur zou zijn om een Hzolek te halen overigens en andere posities waar we al goed bezet zijn een huurspeler te doen.
Revolinho wrote: 18 Aug 2021, 10:44 En er is helemaal niks in jou dat er rekening mee houdt dat een speler van 34 misschien een keer geblesseerd kan raken?

Doe mij maar 8 basisspelers op de bank.
Sure, dat kan en ik verwacht dat de nieuwe spits minimaal goed genoeg is om ook in de CL te spelen of in de EL of uit in de Arena. En als we daarnaast nog minuten over hebben om Fofana en Vertessen de kans kunnen geven om aan te tonen hoe goed ze zijn dan ben ik helemaal tevreden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 18 Aug 2021, 10:59
Ardbeg wrote: 18 Aug 2021, 10:48 Nou, ik ben blij dat PSV klaarblijkelijk hoger mikt dan spelers die tegen Sparta en Groningen uitblinken.
Ik zeg toch niet dat die spelers enkel tegen Groningen of Sparta uit hoeven te blinken? Pele werd bij Feyenoord ook niet gehaald als de man die ze kampioen zouden maken en Guidetti ook niet maar uiteindelijk waren ze bij Feyenoord op hun plek en dat zou bij een Waldschmidt in mijn ogen ook kunnen gebeuren. Maar mijn voorkeur zou zijn om een Hzolek te halen overigens en andere posities waar we al goed bezet zijn een huurspeler te doen.
Natuurlijk werden die niet gehaald als de man die ze kampioen zouden maken. Feyenoord kampioen was ook helemaal niet ter sprake toen. Ze werden echter toch zeker voor de basis gehaald. Daarnaast is er geen enkele reden waarom PSV zich zou moeten spiegelen aan wat Feyenoord doet :D
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Waldschmidt is wel een talentje hoor. Fijne speler. Maar zou altijd eerst Berisha halen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 18 Aug 2021, 11:14 Waldschmidt is wel een talentje hoor. Fijne speler. Maar zou altijd eerst Berisha halen.
Kun je nog van talent spreken als iemand "al" 25 is? Of bedoel je gewoon dat het een prima speler is?
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 18 Aug 2021, 11:14 Waldschmidt is wel een talentje hoor. Fijne speler. Maar zou altijd eerst Berisha halen.
Kan hij de spitspositie hetzelfde invullen als Zahavi? Want dan gewoon allebei binnen hengelen bij behalen CL.
Locked