Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Aug 2021, 11:02
11 Sir Tinus wrote: 18 Aug 2021, 10:59

Ik zeg toch niet dat die spelers enkel tegen Groningen of Sparta uit hoeven te blinken? Pele werd bij Feyenoord ook niet gehaald als de man die ze kampioen zouden maken en Guidetti ook niet maar uiteindelijk waren ze bij Feyenoord op hun plek en dat zou bij een Waldschmidt in mijn ogen ook kunnen gebeuren. Maar mijn voorkeur zou zijn om een Hzolek te halen overigens en andere posities waar we al goed bezet zijn een huurspeler te doen.
Natuurlijk werden die niet gehaald als de man die ze kampioen zouden maken. Feyenoord kampioen was ook helemaal niet ter sprake toen. Ze werden echter toch zeker voor de basis gehaald. Daarnaast is er geen enkele reden waarom PSV zich zou moeten spiegelen aan wat Feyenoord doet :D
Haha ik bedoelde meer dat Pelle en Guidetti ook geen grote productiviteit konden overleggen voordat ze bij Feyenoord kwamen. Voor de rest heb je gelijk dat we op transfergebied ons niet teveel moeten spiegelen aan Feyenoord.

Ik vind overigens dat we nu voor een spits moeten gaan die over 10 maanden de onbetwiste eerste spits kan zijn, en daarom ben ik ook niet perse voor Luuk als nieuwe spits. Of dat een Hzolek is die langzaam maar zeker het stokje over gaat nemen of dat we een speler huren die hier op zijn plek blijkt te zijn en we dmv een koopoptie het verblijf kunnen verlengen is dat perfect. Ook omdat Götze en Madueke/Gakpo beide zouden kunnen vertrekken.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Aug 2021, 11:16
Heruone wrote: 18 Aug 2021, 11:14 Waldschmidt is wel een talentje hoor. Fijne speler. Maar zou altijd eerst Berisha halen.
Kun je nog van talent spreken als iemand "al" 25 is? Of bedoel je gewoon dat het een prima speler is?
Tijd gaat snel, wist niet dat ie al zo oud was verdomme.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 18 Aug 2021, 10:28 Die 15 miljoen zal gebasseerd zijn op de transfersom die betaalt is aan Freiburg. Benfica wil hem niet meer dan is het ook geen 15 miljoen meer. 7 miljoen komt eerst.

Bij Freiburg werd hij als spits gebruikt, bij Benfica meer als 2e spits / nummer 10 als ik het goed bekijk. Bij 11 goals betrokken (8G/3A) in 1382 minuten. 1/126 minuten laatste jaar bij Freiburg dat toen achtste werd. Miste duels door een blessure.

Het jaar daarvoor vergelijkbare cijfers, Freiburg werd toen 13e.

Als dit al waar is (betwijfel ik) moet je hem echt op specifieke kwaliteiten hebben gescout en als tweede spits denk ik. Het is niet heel slecht wat hij bij een middenmotor deed in de Bundesliga, zal er bij ons waarschijnlijk wel meer scoren. Maar echt niet meer dan 7 miljoen wat mij betreft.

En aangezien Berisha een vergelijkbaar prijskaartje heeft weet ik het wel.
Of een ruil constructie met Bruma
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Prima. Hoeveel betalen ze bij? :P
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als ik het goed heb krijgt PSV ongeveer 4% solidariteitsvergoeding van deze transfer. Is toch een kleine miljoen euro die je zomaar even binnenkrijgt.



Edit: 3% dus. Toch nog steeds een prima bedrag.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Internationale transfers/geruchten is voor transfers buiten PSV
Transferwindow 2021-2022 is voor transfers naar en vanaf PSV van deze window
Interessante spelers is voor interessante spelers die niet per se met PSV in verband worden gebracht

Het wordt een beetje een mengelmoes ;)
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nja dit is in feite een transfer die ook deels betrekking heeft op PSV vanwege het percentage. Maar ik zal er op letten beste Ardbeg ;)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Messi is naar PSG! Zij hebben ook de Marokkaan Hakimi overgenomen waardoor Dumfries weer naar Inter is gegaan. Over Marokkanen gesproken, is er al een club die Ihattaren overneemt? Het schijnt dat Monaco interesse in hem had. Willem Geubbels van Monaco blijft trouwens wel interessant om te volgen, mag best komen voor achter Gakpo/Madueke. Diatta vind ik ook interessant maar die zal een stuk duurder zijn en ik denk meer en meer kansen krijgen om basisspeler bij Monaco te worden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 18 Aug 2021, 13:35 Messi is naar PSG! Zij hebben ook de Marokkaan Hakimi overgenomen waardoor Dumfries weer naar Inter is gegaan. Over Marokkanen gesproken, is er al een club die Ihattaren overneemt? Het schijnt dat Monaco interesse in hem had. Willem Geubbels van Monaco blijft trouwens wel interessant om te volgen, mag best komen voor achter Gakpo/Madueke. Diatta vind ik ook interessant maar die zal een stuk duurder zijn en ik denk meer en meer kansen krijgen om basisspeler bij Monaco te worden.
Kutventje!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Diatta viel gisteravond nog in bij Monaco, maar daar is flinke concurrentie. Evt huren met optie tot koop? Niet eens zo'n verkeerd idee indien Doan weg gaat.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No


Luca op weg naar Mark.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Aug 2021, 13:36
Sensation wrote: 18 Aug 2021, 13:35 Messi is naar PSG! Zij hebben ook de Marokkaan Hakimi overgenomen waardoor Dumfries weer naar Inter is gegaan. Over Marokkanen gesproken, is er al een club die Ihattaren overneemt? Het schijnt dat Monaco interesse in hem had. Willem Geubbels van Monaco blijft trouwens wel interessant om te volgen, mag best komen voor achter Gakpo/Madueke. Diatta vind ik ook interessant maar die zal een stuk duurder zijn en ik denk meer en meer kansen krijgen om basisspeler bij Monaco te worden.
Kutventje!
Ik vraag me nu af wie er nu precies een kutventje is.. is het Messi? Hakimi? Dumfries? Of toch Ihattaren (JA!)? Geubbels misschien, of Gakpo/Madueke? Diatta toch niet? Of heb je het toch over [mention]Sensation[/mention] ?
La vida és massa curta per no fer broma
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No



Wa's da nou, Luuk? WeareSevilla?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laat hem lekker daar. Luuk is echt een topper geweest voor PSV, maar zie nu liever een jongere, rappe, dribbelvaardige spits komen. Een dergelijke speler past veel beter in ons huidige spel.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Maar is die interesse van PSV in Waldschmidt van Benfica serieus? Schmidt was er voor de wedstrijd wat geheimzinnig over. Hij zat vandaag ook niet bij de selectie.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Klopt ja, hij ontkende het niet. Dus wellicht speelt er wat. Wolfsburg is ook in de markt voor die gozer schijnbaar.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop dat wolfsburg ermee vandoor gaat. Ben wel benieuwd als PSV de CL niet haalt wat voor aankopen we kunnen verwachten… een spits is echt broodnodig achter Zahavi, maar de andere spelers zou ik dan echt alleen halen als het kwalitatief wat is.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

Goede spits en rechtsback erbij en er staat echt een goede, uitgebalanceerde ploeg.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nou, niet voor achter Zahavi door. Doe maar vóór Zahavi. En dan nog een goeie rechtsback erbij, dan kun je pas echt hardop gaan dromen over successen.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Verwacht dat die gewoon naar Wolfsburg gaat, vergevorderde gesprekken volgens Gianluca Di Marzio.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 18 Aug 2021, 23:22 Nou, niet voor achter Zahavi door. Doe maar vóór Zahavi. En dan nog een goeie rechtsback erbij, dan kun je pas echt hardop gaan dromen over successen.
Eigenlijk een spits die ook als schaduwspits kan, een type Berisha dus. Dat zou top zijn.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nu zit ik er zelf niet eens op te wachten maar een luuk de jong was het laatste kwartier wel lekker geweest hoor. Je kan zonder al te veel inspanning aan geweldige kansen komen door die bal simpel voor te slingeren, luuk wint ze toch wel.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

We hebben echt een rechtsback nodig. Die Mwene doet weinig verkeerd maar we kunnen zoveel beter met een upgrade op die plek.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

Met Luuk de Jong had PSV vandaag gewonnen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Met Ronaldo ook
Locked