Olivier Boscagli
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Als er financieel niet al te veel mogelijk is heb ik eerlijk gezegd liever dat John een backup haalt voor de backposities dan een centrale verdediger.
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV FCE
Tegen elke fatsoenlijke spits gaat ie het moeilijk krijgen, is veel te kwetsbaar voor een CV.29.04.2007 wrote: ↑07 Dec 2020, 00:29 Zonde van zijn 2e helft vandaag, een aantal fouten die niet zouden mogen. Dat hij er 2x uitgelopen werd door Henk Veerman leek dit keer ook door het positioneren, iets wat hij de laatste tijd juist goed leek te doen. Overigens is die Veerman veel sneller dan dat het vaak oogt. Beetje zoals bij Haaland.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/78 ... rman-.html
Tegen Soldado ging het goed. Die jongen speelt net 4 maanden basis. Zit denk ik ook zat rek nog in. Daarvoor zal hij moeten leren en dus niet alles goed doen.GOATZE wrote: ↑07 Dec 2020, 05:46Tegen elke fatsoenlijke spits gaat ie het moeilijk krijgen, is veel te kwetsbaar voor een CV.29.04.2007 wrote: ↑07 Dec 2020, 00:29 Zonde van zijn 2e helft vandaag, een aantal fouten die niet zouden mogen. Dat hij er 2x uitgelopen werd door Henk Veerman leek dit keer ook door het positioneren, iets wat hij de laatste tijd juist goed leek te doen. Overigens is die Veerman veel sneller dan dat het vaak oogt. Beetje zoals bij Haaland.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/78 ... rman-.html
- Magnus
- Meervoudig international
Dat is een draai die je er zelf aan geeft. Ik zie hem veel meer goed doen. Maar als je gewoon doet alsof wij hem beoordelen op één goede pass per wedstrijd, dan is het makkelijker de discussies te winnen zeker? Hoef je niet in te gaan op alle andere dingen die hij goed doet.
- Joenepsv
- Legende
Vond Boscagli niet eens heel slecht. Dat hij er een keer uitgelopen wordt kan gebeuren. En bij de goal stapte hij op buitenspel maar Hendrix met zijn bossie mos op het hoofd stond te dromen. Wil hem in elk geval niet afschrijven op een matige helft voetbal.
- Maikel
- Site Admin
Jawel maar dat zijn dingen als:
- Achteruit lopen
- Indribbelen en dan tikje breed
- Spel vertragen
- Kopduels verliezen
- 2e worden
Ik zie echt geen positief iets waar Viergever beter in is op dit moment dan Boscagli. Misschien coachen in het Nederlands?
-
- Talent
Ik vond Boscagli niet een hele beste indruk maken. Henk Veerman ziet er niet echt uit als de snelste maar kreeg ontzettend veel tijd bij de tegengoal. Heb het idee dat Boscagli daar wel meer had kunnen doen. Al ligt de schuld bij het doelpunt in eerste instantie natuurlijk bij Hendrix. Vreemd om Hendrix op linksback te zetten overigens.. Tweede doelpunt was gewoon heel slecht verdedigd. Donderdag gaat het vrijwel nergens meer om. Lijkt me een goed moment om Baumgartl weer eens de kans te geven. Aangaande de discussie over Viergever hierboven... Viergever kan er niks van. Daar moeten we zsm afscheid van nemen
-
Als deze zwakke schakel niet gaat worden vervangen , speel je niet mee voor de prijzen . Hoeveel zou Kim nog moeten kosten?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Wauw. 1 iets mindere wedstrijd in een vooralsnog topseizoen voor deze man en hij wordt al meteen compleet afgefikt. Koekoek.
Only on this forum. Ik weet meteen weer waarom ik hier de eerste dagen na puntverlies wat minder kom. Kortzichtig geneuzel.
Only on this forum. Ik weet meteen weer waarom ik hier de eerste dagen na puntverlies wat minder kom. Kortzichtig geneuzel.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Ziet er twee keer niet goed uit bij de tegengoals. Deels ook door toedoen van Hendrix natuurlijk. Vind het nog steeds een twijfelgeval. Wisselt goede wedstrijden/helften af met erg slechte wedstrijden/helften. Voetballend is ie natuurlijk prima, maar verdedigend is het nog te vaak te zwak, helaas. Hopelijk groeit hij daarin ook nog.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ze komen weer van onder hun steen vandaan. Lekker hand crème en tissues bij de hand en negatief zijn.
-
- Vedette
Hij komt puur verdedigend te kort, dat is geen nieuws. Het is een hele tijd behoorlijk goed gegaan omdat PSV vanuit het middenveld heel veel gevaar wist te neutraliseren.
Op het moment dat op het middenveld gaten vallen, en de spelers van Heerenveen van daaruit in alle vrijheid de (steek)pass naar voren kunnen geven, krijg je het als verdediger gewoon lastig. Boscagli is verdedigend niet sterk genoeg om dat in zijn eentje op te lossen.
Maar voetballend heeft hij natuurlijk nog altijd zijn meerwaarde.
Op het moment dat op het middenveld gaten vallen, en de spelers van Heerenveen van daaruit in alle vrijheid de (steek)pass naar voren kunnen geven, krijg je het als verdediger gewoon lastig. Boscagli is verdedigend niet sterk genoeg om dat in zijn eentje op te lossen.
- Ren Höek
- Vedette
De 1e tegengoal is vooral een fout van Teze, de 2e vooral een fout van Hendrix. Waarbij Boscagli inderdaad betere beslissingen kan maken, maar de goals beginnen zeker niet bij hem.
Blijkbaar vinden sommigen het echter prettig om Boscagli te slachtofferen, heel vreemd.
Blijkbaar vinden sommigen het echter prettig om Boscagli te slachtofferen, heel vreemd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Is nog altijd een betere optie dan Viergever. Een veel betere optie dan Viergever. Waarom hebben we het uberhaubt over Viergever? Die hoef ik geen minuut meer in ons shirt te zien joh.
#FreeGeneratie4
-
Als er een andere CV komt zie ik eigenlijk eerder Teze gepasseerd worden dan Boscagli. Boscagli is de voetballende CV, die zal Schmidt in zijn speelstijl sowieso opstellen denk ik. En die koppelen ze dan aan een CV met lengte en wat meer kracht. Zoals Blind in de combinatie met de Ligt of Schuurs speelt. Dus voor de mensen die Boscagli niet zien zitten ben ik bang dat ze het er voorlopig mee zullen moeten doen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Yep Boscagli zal 9 van de 10 keer spelen omdat ie tactisch erg sterk is. Hij kan er ook niks aan doen dat de rest niet de slimsten zijn, kwam duidelijk naar voren bij die 1-1. Hendrix die zijn hersenen gedoneerd heeft voor een beetje schaamhaar en Denzel heeft meer spiermassa dan...
-
- Talent
Goede analyse. Kan me hier zeker in vinden.Brael wrote: ↑07 Dec 2020, 09:26 Hij komt puur verdedigend te kort, dat is geen nieuws. Het is een hele tijd behoorlijk goed gegaan omdat PSV vanuit het middenveld heel veel gevaar wist te neutraliseren.
- Trixm
- Vedette
Boscagli is positioneel heel sterk, daarnaast een directe voetballende meerwaarde waardoor je in balbezit met een extra middenvelder voetbalt. Verdedigend is het inderdaad niet het grootste beest in de historie.
Maar goed, succes op de transfermarkt. Bovenstaande middenvelder met ook nog eens uitstekende verdedigende kwaliteiten. Volgens mij voetbal je dan in de top van europa.
Maar goed, succes op de transfermarkt. Bovenstaande middenvelder met ook nog eens uitstekende verdedigende kwaliteiten. Volgens mij voetbal je dan in de top van europa.
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
Tegen Granada liet Goscagli wel degelijk zien ook tegen een overtal goede keuzes te kunnen maken. Sowieso heeft hij ook stappen in het het pure verdedigen gemaakt.Brael wrote: ↑07 Dec 2020, 09:26 Hij komt puur verdedigend te kort, dat is geen nieuws. Het is een hele tijd behoorlijk goed gegaan omdat PSV vanuit het middenveld heel veel gevaar wist te neutraliseren.
Het grootste probleem zit hem in de wisselwerking met Rosario - Sangaré. Ze staan soms beiden te ver voor de bal, waardoor er grote gaten vallen. En tegen Heerenveen kreeg Joey Veerman veel teveel ruimte om z'n balletjes te geven. Vooral het middenveld heeft in de tweede helft gefaald.