Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vermoed dat ALS hij komt. Dat het de targetman is gezien zijn lengte en dat er nog een voetballende spits komt
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 21 Aug 2021, 13:19 Ik vermoed dat ALS hij komt. Dat het de targetman is gezien zijn lengte en dat er nog een voetballende spits komt
Natuurlijk niet. We hebben ook Zahavi en Fofana nog. Later Romero. PSV blijft niet stapelen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 21 Aug 2021, 13:14
ShovingNE2 wrote: 21 Aug 2021, 13:08 Zware woorden weer. Nog niet eens binnen en nu al bagger.
Sheraldo Becker is ook niet binnen. Sta ik ook niet op te wachten. Sorloth zou echt een tegenvaller zijn na de gelekte namen.
Ik denk dat PSV als naam wordt gelekt om hem ergens te plaatsen. Of een andere club over de streep te trekken. Ik zou niet weten waarom hij op de lijst staat. Wellicht als huur voor 2e spits? Matig, maar kopen geloof ik al helemaal niet. Salzburg gaat niet 12 miljoen afschrijven.

Gezien zijn Groningen verleden is de vergelijking met Marcus Berg wel toepasselijk.

Haal hem een jaar eerder en we zijn een stuk enthousiaster denk ik. :mrgreen:

https://i.gyazo.com/99391f6c3bdc80e8f18 ... c43362.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
FOOTB_REM_S: No

Betekent dit dat we, na eerdere belangstelling voor Luuk de Jong, echt op zoek zijn naar een luxe pinchhitter? Kan me van beide namen niet voorstellen dat ze Zahavi uit de basis spelen en ook Fofana is getalenteerder voor de langere termijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 21 Aug 2021, 13:22
Ardbeg wrote: 21 Aug 2021, 13:19 Ik vermoed dat ALS hij komt. Dat het de targetman is gezien zijn lengte en dat er nog een voetballende spits komt
Natuurlijk niet. We hebben ook Zahavi en Fofana nog. Later Romero. PSV blijft niet stapelen.
ALS hij komt. ALS. Dan natuurlijk wel. Exact het profiel.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
FOOTB_REM_S: No

Sörloth zal wel een optie zijn als we de Champions League niet halen. Berisha zal wel in de wachtkamer zitten voor het geval we de CL wel halen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

LucNilis87 wrote: 21 Aug 2021, 13:24 Betekent dit dat we, na eerdere belangstelling voor Luuk de Jong, echt op zoek zijn naar een luxe pinchhitter? Kan me van beide namen niet voorstellen dat ze Zahavi uit de basis spelen en ook Fofana is getalenteerder voor de langere termijn.
Kan het me niet voorstellen. Sorloth is geen bijzondere kopper en erg harde voeten voor met de rug naar de goal.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Sørloth geen verkeerde spits, al is het wel een beetje een geval 'te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet'. En dan is de vraag of dat voor PSV goed genoeg is.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 21 Aug 2021, 13:36
LucNilis87 wrote: 21 Aug 2021, 13:24 Betekent dit dat we, na eerdere belangstelling voor Luuk de Jong, echt op zoek zijn naar een luxe pinchhitter? Kan me van beide namen niet voorstellen dat ze Zahavi uit de basis spelen en ook Fofana is getalenteerder voor de langere termijn.
Kan het me niet voorstellen. Sorloth is geen bijzondere kopper en erg harde voeten voor met de rug naar de goal.
Turkije: 24 goals, waarvan 6 kopdoelpunten.
Bundesliga: 5 goals, waarvan 2 kopdoelpunten.
Ik kan niet zeggen of ie goed genoeg is, maar met deze cijfers en een lengte van 1.95m moet je het toch redelijk van je kopballen hebben.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
FOOTB_REM_S: No



Sorloth is natuurlijk geen wereldtopper, maar ik denk wel dat het een goede toevoeging is voor dit PSV. Een type dat we nog niet hebben.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Ik hoef geen type dat we nog niet hebben, ik wil een type dat in drie jaar 65 doelpunten maakt, ons kampioen maakt en vervolgens voor 45mln vertrekt. Sorloth komt voor achter Zahavi terwijl we een speler nodig hebben die hem eventueel uit de basis kan spelen.

In dat filmpje talloze momenten waarin hij vrijwel alleen op de keeper afgaat en het fragment juist dan afgebroken wordt. Meestal geen goed voorteken. Toegegeven, ik ken hem niet goed, maar word er zo snel niet echt nat van, za’k maar zeggen.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik ga er vanuit dat komende week er nog niks bijkomt en dat pas na Benfica er pas weer versterkingen komen. Ongetwijfeld zal er een lijstje zijn als we wel de CL halen en een lijstje als het EL wordt. Mochten we al interesse hebben in Sørloth, dan is het te hopen dat hij op het ‘EL’ lijstje staat. Mochten we de CL halen zal er meer mogelijk zijn. Mijn wens is dat we dan een jong talent gaan kopen waarbij Hlozek mijn favoriet zou zijn.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Sorloth huur met optie tot koop eigenlijk wel een goed idee. Misschien wel een beter idee dan Luuk want ik heb daar meer een gevoel bij dat het erg ugly gaat worden als het niet past.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 21 Aug 2021, 13:15
RIO wrote: 20 Aug 2021, 14:02 Ik heb vrij genomen de komende anderhalve week. Het wordt te gek voor woorden.
Wat verwachtingen al niet doen hé; geruchten over Sorloth en ineens komt deze quote in een heel andere context te staan.

Laten we officiële aankondigen afwachten. In de tussentijd; keep your calm and hold your tits
Yes sir. Please hold my beer while I’m holding my tits.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Met alle respect, maar als wij CL halen dan gaan wij toch geen spits kopen die niet gelukt is bij Gronigen, Crystal Palance en Leipzig. Als Toon daadwerkelijk bij de top 32 van Europa wil komen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 21 Aug 2021, 14:56
FritskePhilips wrote: 21 Aug 2021, 13:15
Wat verwachtingen al niet doen hé; geruchten over Sorloth en ineens komt deze quote in een heel andere context te staan.

Laten we officiële aankondigen afwachten. In de tussentijd; keep your calm and hold your tits
Yes sir. Please hold my beer while I’m holding my tits.
Sorry, but I can't guarantee i won't drink it. ;)
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Sorloth had ik niet verwacht, spreekt niet echt tot de verbeelding. Maar het is wel een ander type en bovendien vertrouw ik op de scouting. Niks wat PSV doet is ondoordacht en andere opties zijn misschien moeilijker te realiseren dan altijd maar word aangenomen.

Je weet niet wat voor opties Luuk allemaal heeft. Misschien had JdJ hem allang willen hebben, loopt hij te dralen en kiest PSV nu voor zekerheid. Van buitenaf is het makkelijk oordelen. Nogmaals, ik vertrouw op de scouting. Het is een lange spits, hij heeft aangetoond veel te kunnen scoren en je kunt sowieso even een ander spelletje spelen met hem erbij.

Ik wacht wel even af.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Spelers uit de categorie 'misschien kan hij het in onze Mickey Mouse competitie wél' zouden we toch niet meer halen?
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 21 Aug 2021, 15:08 Niks wat PSV doet is ondoordacht
Alleen wordt er wel eens verkeerd doordacht, zoals met Bruma bijvoorbeeld.

Maar op zich zie ik het wel gebeuren dat we er een lange (1m94) spits bijhalen, een jaartje huren en dan eventueel weer terugsturen als we iets beters hebben gevonden tegen die tijd..
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 21 Aug 2021, 15:10 Spelers uit de categorie 'misschien kan hij het in onze Mickey Mouse competitie wél' zouden we toch niet meer halen?
Hij is zelfs uit de speciale subcategorie "misschien kan hij het in onze Mickey Mouse competitie NU wél".
Bij Groningen kwam het er in elk geval niet uit.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 21 Aug 2021, 15:02 Met alle respect, maar als wij CL halen dan gaan wij toch geen spits kopen die niet gelukt is bij Gronigen, Crystal Palance en Leipzig. Als Toon daadwerkelijk bij de top 32 van Europa wil komen
Als we richting EL gaan hopelijk ook niet. Als dit gerucht in Duivendrecht was opgedoken hadden we hier plat gelegen van het lachen.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Berisha op de bank bij Salzburg
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Zou het huren van Sørloth geen hele domme keuze vinden. Wij verafschuwen het als Bruma/Doan niet verkocht worden, maar uitgeleend met vrijwillige optie tot koop. Echter staan we nu dus misschien aan de andere kant. Hij is boomlang en dus kun je gevarieerd aanvallen (andere kwaliteiten als Zahavi), stel hij bevalt niet is er niks aan de hand het jaar daarna.

Huren met optie tot koop van een spits lijkt mij zoiezo een goed iets overigens, want we weten niet hoe hard een type als Fofana door gaat stomen, of misschien (kans acht ik nihil) blijft romero toch een tijd blessure vrij.

Ik denk dat boomlange spitsen over het algemeen erg goed renderen in “het paradijs voor aanvallers” genaamd de eredivisie!
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 21 Aug 2021, 16:30 Zou het huren van Sørloth geen hele domme keuze vinden. Wij verafschuwen het als Bruma/Doan niet verkocht worden, maar uitgeleend met vrijwillige optie tot koop. Echter staan we nu dus misschien aan de andere kant. Hij is boomlang en dus kun je gevarieerd aanvallen (andere kwaliteiten als Zahavi), stel hij bevalt niet is er niks aan de hand het jaar daarna.

Huren met optie tot koop van een spits lijkt mij zoiezo een goed iets overigens, want we weten niet hoe hard een type als Fofana door gaat stomen, of misschien (kans acht ik nihil) blijft romero toch een tijd blessure vrij.

Ik denk dat boomlange spitsen over het algemeen erg goed renderen in “het paradijs voor aanvallers” genaamd de eredivisie!
Klopt, maar je kan toch beter iemand als Berisha halen die promising is en die je koopt ipv huurt, Sorloth is bij meerdere clubs gefaald en dus zou ik het zonde vinden als we ipv een goeie spits kopen een spits huren, die het alleen in Turkije heeft laten zien en daarna nergens meer.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ja fenomenaal was hij bij Groningen, ze hebben er nog over... Sorloth heeft het niveau gewoon niet. Niet aan beginnen en ik reken er ook op dat PSV dat niet doet. 100.000 keer liever De Jong.
Last edited by Eindhovenvoetbal on 21 Aug 2021, 16:37, edited 1 time in total.
Locked