Transferwindow 2021-2022
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Ik denk het wel. Veel makkelijker voetballen met Luuk. Die kan een bal vasthouden, is fysiek een stuk beter ook. Drukzetten kan hij ook. Alleen Zahavi is beweeglijker en zo'n goal als gisteren zie ik Luuk nooit maken. Maar overall vind ik Luuk wel beter.ShovingNE2 wrote: ↑22 Aug 2021, 11:16 Luuk speelt Zahavi er niet zomaar uit. Helemaal niet zelfs. Dit seizoen iedere 69 minuten bij een goal betrokken onze Eran.
- GillesdelaCroquette
Echt appels met peren dit. Twee compleet andere types waarbij Zahavi veel beter past bij het voetbal dat Schmidt nastreeft. Luuk zou bij dit team hooguit pinchhitter worden. En als hij die rol ziet zitten zou ik het prima vinden om hem erbij te hebben maar het wordt wel een dure klant op de bank dan.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- El Sordo
- Vedette
Ik denk echt dat je hierin het spel van Zahavi onderschat; die is beweeglijk, kaatst gemakkelijk, loopt vrijwel altijd goed en is met grote regelmaat bij een goal betrokken. Vooralsnog spelen we niet het spel waarbij iemand voorin de bal moet vasthouden. Enkel bij een achterstand en pompen-of-verliezen gaat dat van grote meerwaarde zijn. Wat hierboven ook wordt gezegd, dus.
Een type als Berisha gaat van grotere waarde zijn, maar voor Luuk is over één of twee jaar altijd een plekje vrij, uiteraard.
Een type als Berisha gaat van grotere waarde zijn, maar voor Luuk is over één of twee jaar altijd een plekje vrij, uiteraard.
-
- Nationale topspeler
Ik blijf erbij dat ik zie dat Schmidt een verzameling van type spelers aan het aanleggen is, waarmee hij eindeloos kan variëren en rouleren.
We spreken niet meer over een basiself, maar over een grote groep basiswaardige spelers die elkaar afwisselen. Niet alleen op basis van strategie om tegenstanders te bespelen, maar vooral ook op basis van fitheid en energie.
We spreken niet meer over een basiself, maar over een grote groep basiswaardige spelers die elkaar afwisselen. Niet alleen op basis van strategie om tegenstanders te bespelen, maar vooral ook op basis van fitheid en energie.
- GillesdelaCroquette
-
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Die is het weer in Sevilla gewend, dus als ie in Eindhoven (of Newcastle) aankomt doet ie altijd een winterjas aan als het onder de 25°C is.ShovingNE2 wrote: ↑22 Aug 2021, 13:42 Dat is een oude foto. Voor hem Laros inderdaad. Achter hem zijn vader. Winterjas aan ook, dus als hij al een verjongingskuur had gevolgd was het nog niet heel geloofwaardig.
En die verjongingskuur heeft ie gewoon samen met Laros en zijn vader gevolgd. Daardoor kan ie ook makkelijk tot zijn 40ste doorvoetballen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik denk dat je je daarin nogal vergist.Rikkert1234 wrote: ↑22 Aug 2021, 11:24 Sevilla heeft Rafa Mir gehaald dus Luuk de Jong is gewoon overbodig nu. Dat Luuk terugkomt is bijna eigenlijk een zekerheidje onderhand
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Lid 2e elftal
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Hahah dat zou ik persoonlijk het beste scenario vinden