Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 23 Aug 2021, 20:58 Ja, hoop het ook boys. Overigens ben ik voorstander van Arias. Teze, God bless him, gaat het niet redden als een rb vrees ik. Dus daar gaat geen groot cash cow aan verloren, in ieder geval niet op die positie.
Madueke kenden we twee jaar geleden natuurlijk ook nog niet echt he. Twee jaar vooruit kijken is vrij lastig. Sommige jongens komen als een komeet. Als Gakpo en Madueke vertrekken, kun je van dat geld ook cashcows terughalen. Hoef je niet perse op voor te selecteren nu.

Verder snap ik de discussie wel. PSV zal altijd die balans moeten hebben. Ik zie er alleen echt nog geen gevaar in. We hebben zat rondlopen. Wat mij betreft Arias en Luuk (Hlozek vind ik ook prima) in.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dutch Cowboy wrote: 23 Aug 2021, 21:04 Ik sta er niets van te kijken, dat als Roger Schmidt na dit seizoen nog 1 jaar blijft, dat Madueke en Gakpo ook nog blijven. Madueke is pas net 19 jaar en Gakpo is een Eindhovenaar.
We moeten er minstens 1 verkopen. Tenzij we pakweg halve finale CL halen. PSV heeft nog altijd een te kort en is afhankelijk van minstens 1 grote transfer, plus Corona blijft er in hakken aldus Ome Toon.

daarnaast heeft Gakpo en Madueke volgende zomer nog 'maar' 2 jaar op hun contracten staan en is het verkoop moment ideaal voor PSV.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gakpo heeft een contract tot 2025.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 23 Aug 2021, 21:23
Dutch Cowboy wrote: 23 Aug 2021, 21:04 Ik sta er niets van te kijken, dat als Roger Schmidt na dit seizoen nog 1 jaar blijft, dat Madueke en Gakpo ook nog blijven. Madueke is pas net 19 jaar en Gakpo is een Eindhovenaar.
We moeten er minstens 1 verkopen. Tenzij we pakweg halve finale CL halen. PSV heeft nog altijd een te kort en is afhankelijk van minstens 1 grote transfer, plus Corona blijft er in hakken aldus Ome Toon.

daarnaast heeft Gakpo en Madueke volgende zomer nog 'maar' 2 jaar op hun contracten staan en is het verkoop moment ideaal voor PSV.
Ik vraag me ten zeerste af of we “moeten” verkopen indien we dit jaar kampioen worden. Aangezien PSV niet op CL begroot zijn die inkomsten ongeveer gelijk aan een grote verkoop. Madueke zal hoe dan ook wel vertrekken. Dat transferbeleid wordt niet alléén van jaar op jaar bekeken.

Afijn. Terug naar de kern: sport — laat maar komen die toppers die ons prijzen gaan geven.
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iemand die nog meer de stories van Karin extra goed in de gaten houdt voor hints dat ze terug naar Eindhoven verhuizen? Ben vandaag weer door alle foto’s en verhalen van het afgelopen jaar gegaan maar nog niks kunnen vinden. Morgen maar weer opnieuw proberen..
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCMVB wrote: 23 Aug 2021, 21:29 Iemand die nog meer de stories van Karin extra goed in de gaten houdt voor hints dat ze terug naar Eindhoven verhuizen? Ben vandaag weer door alle foto’s en verhalen van het afgelopen jaar gegaan maar nog niks kunnen vinden. Morgen maar weer opnieuw proberen..
:lol:
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk de Jong zat niet bij de wedstrijdselectie van Sevilla vandaag
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vraag me af of er een mega transfer komt van een speler die als eerste op het wedstrijdformulier komt te staan, en die zonder twijfel de basis inkomt ten koste van een nu-basisspeler
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat ze bij PSV voorin een situatie willen creëren zoals op het middenveld. Daar heb je een extra basisspeler wat tot nu toe zeer goed uitpakt. Je wordt nooit slechter van een wissel, eerder beter omdat er een frisse basisspeler inkomt tegen een moegespeelde tegenstander. En je kunt met een dubbel programma beter rouleren.
SomeOne
Veelbelovend talent
Posts: 106
Joined: 04 Nov 2020, 14:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Sørloth waarschijnlijk naar Real Sociedad.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomeOne wrote: 23 Aug 2021, 22:36

Sørloth waarschijnlijk naar Real Sociedad.
Top!
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomeOne wrote: 23 Aug 2021, 22:36

Sørloth waarschijnlijk naar Real Sociedad.
Ik klaag niet!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomeOne wrote: 23 Aug 2021, 22:36

Sørloth waarschijnlijk naar Real Sociedad.
Tøp
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi nieuws, kan hij daar weer lekker falen. Pure middelmaat.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCMVB wrote: 23 Aug 2021, 21:29 Iemand die nog meer de stories van Karin extra goed in de gaten houdt voor hints dat ze terug naar Eindhoven verhuizen? Ben vandaag weer door alle foto’s en verhalen van het afgelopen jaar gegaan maar nog niks kunnen vinden. Morgen maar weer opnieuw proberen..
Wel gewoon alle foto's opnieuw bekijken, misschien heb je wat gemist.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De zaakwaarnemer heeft wat clubs in de lucht geslingerd die een spits nodig hadden om zo druk te zetten op onderhandelingen. Heb al een stuk of 5 fora over de ruk zien gaan dat hij zou komen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Na vanavond gaat het gebeuren, de uitslag gaat bepalen welk kaliber spelers er gaan komen. Deze wedstrijd is daarom spannend op meerdere vlakken
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 23 Aug 2021, 23:32
PCMVB wrote: 23 Aug 2021, 21:29 Iemand die nog meer de stories van Karin extra goed in de gaten houdt voor hints dat ze terug naar Eindhoven verhuizen? Ben vandaag weer door alle foto’s en verhalen van het afgelopen jaar gegaan maar nog niks kunnen vinden. Morgen maar weer opnieuw proberen..
Wel gewoon alle foto's opnieuw bekijken, misschien heb je wat gemist.
Zal ik doen. Iemand moet het vuile werk doen..

Ze heeft een nieuwe video gepost, waarbij ze meerdere kledingstukken uittrekt. Had gehoopt dat ze het shirt van Atletico zou uittrekken en in het volgende fragment een PSV shirt zou aanhebben. Na 10x de video te hebben bekeken viel het me op dat ze voor haar zwembad in Madrid staat helaas..
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCMVB wrote: 24 Aug 2021, 08:10
Noosa wrote: 23 Aug 2021, 23:32
Wel gewoon alle foto's opnieuw bekijken, misschien heb je wat gemist.
Zal ik doen. Iemand moet het vuile werk doen..

Ze heeft een nieuwe video gepost, waarbij ze meerdere kledingstukken uittrekt. Had gehoopt dat ze het shirt van Atletico zou uittrekken en in het volgende fragment een PSV shirt zou aanhebben. Na 10x de video te hebben bekeken viel het me op dat ze voor haar zwembad in Madrid staat helaas..
Had ze niks meer aan? Lekker man.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Artikel van VI wat er nog staat te gebeuren, de conclusie: Schmidt wil sowieso nog een spits en CVM (stand-in Sangaré) en als het kan ook nog een basis-RB en een creatieve middenvelder (stand-in Götze). Ook kans dat er bijv. een Berisha komt, iemand die zowel op 9 als op 10 kan.

https://www.vi.nl/pro/hoe-PSV-met-de-la ... doorpakken
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Om al die wensen in vervulling te laten gaan zal het salarishuis ook eerst kleiner moeten worden, maar spelers verkopen is al jaren de achilleshiel
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 24 Aug 2021, 08:24 Om al die wensen in vervulling te laten gaan zal het salarishuis ook eerst kleiner moeten worden, maar spelers verkopen is al jaren de achilleshiel
"Waar Roger Schmidt vooral kijkt naar de prestaties nu, moet John de Jong ook aan de lange termijn denken en zelfopgeleide spelers de kans geven te groeien. Daarnaast moet de technisch directeur ervoor zorgen dat spelers als Doan, Gutiérrez, Ihattaren, Derrick Luckassen en Dante Rigo elders onderdak vinden. Lukt dit, dan is er ook meer ruimte voor nieuwe spelers."


Maarja, ik zou als club ook niet staan te springen om een Ihattaren of Luckassen. Voor Doan schijnt genoeg interesse te zijn (Mainz, Frankfurt, Hannover, Hoffenheim), die wordt wel verkocht.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 24 Aug 2021, 08:24 Om al die wensen in vervulling te laten gaan zal het salarishuis ook eerst kleiner moeten worden, maar spelers verkopen is al jaren de achilleshiel
Dit jaar ligt het iets anders omdat er veel minder geld in de markt is. Zie o.a ook het bovenstaande artikel over Arsenal die spelers zonder transfersom kwijt willen. Het is afwachten hoe vloeibaar de laatste dagen van de transferwindow worden evenals dat er nog veel clubs in afwachting zijn of en in welke Europees toernooi ze gaan spelen.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 24 Aug 2021, 08:29
trouwepsvfan wrote: 24 Aug 2021, 08:24 Om al die wensen in vervulling te laten gaan zal het salarishuis ook eerst kleiner moeten worden, maar spelers verkopen is al jaren de achilleshiel
"Waar Roger Schmidt vooral kijkt naar de prestaties nu, moet John de Jong ook aan de lange termijn denken en zelfopgeleide spelers de kans geven te groeien. Daarnaast moet de technisch directeur ervoor zorgen dat spelers als Doan, Gutiérrez, Ihattaren, Derrick Luckassen en Dante Rigo elders onderdak vinden. Lukt dit, dan is er ook meer ruimte voor nieuwe spelers."


Maarja, ik zou als club ook niet staan te springen om een Ihattaren of Luckassen. Voor Doan schijnt genoeg interesse te zijn (Mainz, Frankfurt, Hannover, Hoffenheim), die wordt wel verkocht.
Zie jij John nog 5 spelers verkopen in 1 week? I heb m’n twijfels namelijk. Wellicht dat je de contracten van Rigo, Luckassen en Mo kan ontbinden. Die trainen nu al niet meer met het eerste mee. Al maakt dat financieel gezien weinig uit mbt salaris
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Locked