Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Al vaak gezegd, dit team mist kopkracht. Zó'n belangrijk kwaliteit. In een wedstrijd als deze kun je dan gaan pompen, of gebruik maken van standaardsituaties. Wij hebben geen enkele speler die je echt een goede kopper kan noemen. Dat kan simpelweg niet.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 24 Aug 2021, 23:50
Thijs85 wrote: 24 Aug 2021, 23:48 Tja, als Luuk deze twee wedstrijden in de spits had gestaan, had je heel andere wedstrijden gekregen. Het is niet zo dat alles hetzelfde blijft behalve een paar situaties, die je zelf kiest. Zou Benfica rood hebben gekregen als Luuk had gespeeld? Waarschijnlijk niet, want dan zou Gakpo niet zoveel ruimte hebben gehad om continu naar binnen te trekken en die speler op te zoeken. Kijk nu gewoon eens simpel en zie dat we voor het eerst sinds tijden een CL-waardige ploeg hebben, die daadwerkelijk een kwartfinale EL kan halen. Dat is lang geleden, dus gewoon goed werk. Kan het nog beter? Jazeker.
Maar laat de mannetjes, die nu hun gelijk halen over de missende spits dan ook zo eerlijk zijn dat ze ook een buitenspeler wilde, waardoor Madueke de afgelopen wedstrijden niet zo los had kunnen gaan.
Eens, maar hij zou wel in de 16 blijven, zahavi was overal te vinden behalve de 16.
Waar Noni en Gakpo al veel van hebben kunnen profiteren in dit prille seizoen. Ik ben zeker geen Zahavi fan en zou ook een voorkeur hebben voor Luuk, maar of we er echt beter op worden, weet ik niet. Echt beter wordt je pas als je een spits hebt, die ook dynamisch is, maar meer kwaliteit bezit. Iemand als Malen was nu ideaal geweest ipv Zahavi.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 24 Aug 2021, 23:50 Eens, maar hij zou wel in de 16 blijven, zahavi was overal te vinden behalve de 16.
En ondanks de goede bedoelingen gaat het meevoetballen zo vaak mis dat het team daar meestal ook niet beter van wordt.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 24 Aug 2021, 23:44 Niet zo huilen hier. Ook met 20 aankopen was je vandaag niet door die muur heen gekomen.

En nu zeggen: zie je wel. Dat is zooo makkelijk scoren.
Dan is het maar goed dat ik het al een tijdje roep en vandaag met jan en alleman in discussie ben geraakt over het halen van een spits vóór deze wedstrijd.

Wat is de bedoeling van een versterking? Toch dat ie je een alternatief geeft als het op de normale manier niet lukt?

Dit Benfica is alles behalve een wonderploeg. Had er een kopsterke aanvaller bij gezet als je die had gehad en je hebt zomaar 15% meer kans om te winnen. Helemaal omdat zij aanvallend echt helemaal niks meer deden.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan liever een kopper waar je voetballend ook wat aan hebt in het concept van Schmidt. Anders speel je met 10 man.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou kom maar op met die transfers!
We krijgen iig spelers die echt graag voor PSV willen spelen en niet alleen maar omdat we in de CL spelen💪
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De spelers die wellicht alleen komen/kwamen bij deelname CL willen echt wel voor PSV spelen, maar wellicht heeft/had PSV daar het geld van de CL voor nodig. In elk geval voor de allerhoogste categorie dan.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een spits en een rechtsback verwacht ik..
En dan houdt het zo'n beetje op denk ik..
Misschien nog 2 of 3 spelers die vertrekken..
Ik ben benieuwd..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat dat zogenaamde “gaan gekke dagen worden” nu dan ook maar beginnen hoor om die teleurstelling in hele kleine maten weg te spoelen!
Met het geld wat PSV in deze voorrondes heeft verdiend hebben ze eigenlijk de transfers al “terug verdiend”.

Wat is er nog qua geld?
Jaarlijks gemaakt transferbudget+uitgaande transfers+Klein gedeelte kapitaalinjectie
Aan het geld hoeft het absoluut niet te liggen eigenlijk….

Wat hebben we nog nodig:
- rechtsback voor de basis
- spits voor de bank/basis
- creatieve speler voor de bank
- verdedigende middenvelder voor de bank

Vermoed helaas dat er maar paar dingen worden afgevinkt van deze algemeen bekende lijst. Nu gaan we echter wel zien wat PSV/John de Jong voor overtuigingskracht heeft op spelers ongeacht welke competitie je Europees speelt!

Laat het maar losgaan nu dan!
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Na uitschakeling is het niet meer echt nodig. De Eredivisie en de Oost Europa League kunnen we ook wel aanvangen met Mwene en Zahavi.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 25 Aug 2021, 06:35 Na uitschakeling is het niet meer echt nodig. De Eredivisie en de Oost Europa League kunnen we ook wel aanvangen met Mwene en Zahavi.
De Oost Europa League is de Conference League, daar hoeven wij niet in te spelen. Wij kunnen nog een leuke loting krijgen met Napoli, Real Sociedad en wederom Midtjylland als tegenstanders, en dan wil ik wel boven Napoli en Sociedad eindigen om niet na de winter in de Oost Europa League te moeten spelen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Velen hadden graag die voorspelbaarheid gezien. Een week of twee a drie geleden al.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, laat die kanonnen maar komen!
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoop dat PSV nog dezelfde eisen stelt aan aankopen. Niet dat we nu ineens een paar vage gasten gaan huren ofzo. Investeren om te groeien.
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berisha had die laatste vrije trap binnengeschoten 🙈
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joosth wrote: 25 Aug 2021, 07:38 Berisha had die laatste vrije trap binnengeschoten 🙈
Berisha had die bal van Zahavi er ook ingeschoten ;)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 08:28
Joosth wrote: 25 Aug 2021, 07:38 Berisha had die laatste vrije trap binnengeschoten 🙈
Berisha had die bal van Zahavi er ook ingeschoten ;)
Heb jij Jong Duitsland tegen Jong Nederland gezien, hoe vaak Berisha op de lat/paal schoot? :P

Aah die vrije trap van Zahavi, ik durfde niet te kijken want ik dacht já deze moet erin, en dan zie je in de herhaling dat hij tegen de muur aan schiet..
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Had je CL gehaald, dan waren er spelers gekomen waarmee je in de CL voor de dag kunt komen. Nu komen er spelers waarmee je kampioen kunt worden. Maar hoe dan ook, had JdJ deze selectie alvast moeten voorzien van een spits die iets anders kan brengen dan Zahavi. En dit roep ik allang. Je moet je versterken voor zo’n belangrijke pot, niet erna. Tuurlijk staat er al een geraamte, dat is super goed gedaan. Maar het was als een kapsalon zonder sambal. Net dat ene beetje wat het compleet maakt en ik begrijp gewoon niet waarom het pas eind augustus moet als je al zoveel wedstrijden hebt staan. En het is niet zo dat het qua inkomend en uitgaand heel druk is geweest de afgelopen weken. Als spelers willen afwachten, dan zijn het twijfelaars en schakel je door naar de opties die wel willen en kunnen.

PSV is nog steeds PSV, nog steeds aantrekkelijk voor spelers. Het heeft nu geen zin meer om te fantaseren over wie er hadden kunnen komen. Gokken op gister, het slaat echt nergens op.

Ik zei het gister en zeg het weer; versterk PSV gewoon zoals je het wilt versterken, zonder iets te laten afhangen van wel/geen CL. Je begroot niet op CL en de categorie spelers die je kunt halen zijn ook niet van CL afhankelijk. Ze spelen hier voor de titel en dat staat boven Europees spelen.

Imo heeft JdJ nu wel iets goed te maken. Niet dat ik vind dat hij die bal er gister in had moeten schieten, maar de suspense die hij al een tijdje probeert op te bouwen moet wel een bevredigende uitkomst hebben. Niet voor ons als supporters, maar wel voor de selectie. Allemaal hadden ze gerekend/gehoopt op CL, maar het is allemaal fout gegaan. Nu moet je de groep alsnog van de juiste impulsen voorzien die alsnog voor een mooi seizoen kunnen zorgen. Want even voor alle duidelijkheid: het kan nog altijd een prachtig seizoen worden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft met het wachten van het aantrekken van een spits nu gegokt en verloren. Het kwam echter niet alleen door het aantrekken van een spits. Benfica zijn geen koekenbakkers. Je loopt tegen een stroeve ploeg als Benfica aan. Met 3 x 2 wedstrijden voorronde, is het gewoon balen dat het op het einde misgaat.

Echter heb ik daarna wat berichten gelezen over b-garnituur, dat we heel wat minder qua type spelers moeten verwachten en dergelijke. Ik begrijp de teleurstelling na gisteren haar tenzij je direct met de transfers van PSV hebt te maken, heb je geen flauw benul van wat er komen gaat, [mention]Garrincha[/mention] zei het gisteren zelfs en hij werkt voor PSV. Wat ik gisteren al zei. Meister Mario kwam na het Van Bommel seizoen.

Sommige mensen doen hier net alsof PSV een bak Europa League spelers heeft staan en een bak Champions League spelers. PSV mikt altijd op spelers die PSV kwalitatief sterker maken. Sommigen daar van hebben de eis CL.

Ik maak me helemaal geen zorgen daarover. PSV heeft met het wachten van het aantrekken van een spits nu gegokt en verloren. Het kwam echter niet alleen door het aantrekken van een spits. Nu gaan we de EL in. Alles kapotvoetballen daar en we worden kampioen. Bam.
Last edited by Ardbeg on 25 Aug 2021, 09:23, edited 4 times in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 09:11 Had je CL gehaald, dan waren er spelers gekomen waarmee je in de CL voor de dag kunt komen.
Dit vind ik nou echt onzin. Definieer eens een CL aankoop of een aankoop om kampioen te worden. Wat is het verschil? Je weet echt nooit hoe een speler gaat renderen ook al is het een zogenaamde CL aankoop. Waarom is een speler waarmee je kampioen kan worden geen speler waarmee je in de CL voor de dag kan komen?? Gekke uitspraken dit.

Ik hoef trouwens geen sambal bij mijn kapsalon, gewoon een bult knoflook ;)
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 09:18
Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 09:11 Had je CL gehaald, dan waren er spelers gekomen waarmee je in de CL voor de dag kunt komen.
Dit vind ik nou echt onzin. Definieer eens een CL aankoop of een aankoop om kampioen te worden. Wat is het verschil? Je weet echt nooit hoe een speler gaat renderen ook al is het een zogenaamde CL aankoop. Waarom is een speler waarmee je kampioen kan worden geen speler waarmee je in de CL voor de dag kan komen?? Gekke uitspraken dit.

Ik hoef trouwens geen sambal bij mijn kapsalon, gewoon een bult knoflook ;)
Ja dat moet je niet aan MIJ vragen, dat word hier door ‘jullie’ beweerd. Dat de absolute buitenkansjes (lees:twijfelaars) enkel bij CL zouden komen. Niet mijn woorden he. Ik roep al heel lang dat je gewoon prima spelers kunt halen zonder je van CL afhankelijk te stellen. En dan bedoel ik niet financieel, voor alle duidelijkheid.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 09:25
Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 09:18

Dit vind ik nou echt onzin. Definieer eens een CL aankoop of een aankoop om kampioen te worden. Wat is het verschil? Je weet echt nooit hoe een speler gaat renderen ook al is het een zogenaamde CL aankoop. Waarom is een speler waarmee je kampioen kan worden geen speler waarmee je in de CL voor de dag kan komen?? Gekke uitspraken dit.

Ik hoef trouwens geen sambal bij mijn kapsalon, gewoon een bult knoflook ;)
Ja dat moet je niet aan MIJ vragen, dat word hier door ‘jullie’ beweerd. Dat de absolute buitenkansjes (lees:twijfelaars) enkel bij CL zouden komen. Niet mijn woorden he. Ik roep al heel lang dat je gewoon prima spelers kunt halen zonder je van CL afhankelijk te stellen. En dan bedoel ik niet financieel, voor alle duidelijkheid.
Wil je die opmerking direct quoten van degene die dit zei? Ik kan me die namelijk niet herinneren. Wat ik me wel kan herinneren, is dat er 1 enkel bij kwalificatie Champions League wilde komen
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En ook dat was niet meer dan speculatie over het uitblijven van inkomende transfers, volgens mij nergens zo hard gesteld als hierboven wordt weergegeven.

Nou, kom maar door met die spits en rb. We móéten dit jaar kampioen worden en minimaal overwinteren in de EL of op z’n minst richting de 85/88 punten gaan, dus hopelijk geen c-garnituur.

Er is nog amper iets uitgegeven deze transferzomer en een solide gerucht zou de bittere nasmaak van vandaag wat weg kunnen nemen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1? Ik ga echt niet iedereen lopen quoten nu, maar dat is gister echt constant geroepen. Heb ik gister niet aangegeven dat ik 1 buitenkansje nog zou snappen die op CL wacht, maar compleet niet begrijp waarom er de laatste 2 maande exht helemáál niemand is gekomen?

Overigens is die ene spits het enige dat we gisteren echt miste en daar vraag me ik echt al weken af waarom het zo lang moet duren. Stel als er komend weekend een leuke goede spits komt, dan snap ik nog steeds niet waarom het niet een week eerder kon. En daarnaast moge duidelijk zijn dat Pröpper gister gemist werd, dus een vervanger voor Rosario is geen overbodige luxe.
Last edited by Revolinho on 25 Aug 2021, 09:34, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 25 Aug 2021, 09:30 En ook dat was niet meer dan speculatie over het uitblijven van inkomende transfers, volgens mij nergens zo hard gesteld als hierboven wordt weergegeven.

Nou, kom maar door met die spits en rb. We móéten dit jaar kampioen worden en minimaal overwinteren in de EL of op z’n minst richting de 85/88 punten gaan, dus hopelijk geen c-garnituur.

Er is nog amper iets uitgegeven deze transferzomer en een solide gerucht zou de bittere nasmaak van vandaag wat weg kunnen nemen.
Ik geloof echt dat er heel mooie transferdagen aan komen!
Locked