Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 07 Dec 2020, 20:28 Voetballend gezien zou hij een prima back kunnen zijn, heeft net als Max ook een geweldige linkerpoot. Overigens zeg ik nergens dat hij een prima alternatief is als LB, ik vraag me alleen af hoe hij het nu op LB zou doen gezien de immense transformatie die hij heeft ondergaan. Blijkbaar had hij net als Lato vorig seizoen gedoe met v. Bommel en zijn spelletjes, geen idee, maar tis amper te verklaren hoe hij anders nu zo goed kan spelen (los van zijn verbeterpunten). Dus ik vraag me automatisch dan af hoe hij het als LB zou doen indien de nood daar hoog is. Thats all.
Het is prima te verklaren denk ik. Boscagli was ook onder MvB een speler met heel veel voetballend vermogen. Hij kon alleen niet zo goed verdedigen en hoewel dat tegenwoordig stukken beter gaat (vertrouwen, een goede trainer en veel speeltijd doen wonderen), zie je dat hij nog steeds fouten maakt. Ook gisteren weer.

Voor LB is het voor mij echt geen optie. Te traag, niet wendbaar genoeg. Juist op die positie heb je dat nodig.
Juancho
Mister PSV

Zou kunnnen hoor, ik vroeg het me gewoon af. Juist omdat hij dit seizoen in niets meer de speler is van vorig seizoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam

Nou ja, je ziet nog steeds wel veel elementen van de oude Boscagli terug. Niet zo raar ook. Het is niet zo dat we hem terug naar de fabriek hebben gestuurd met de vraag of we voor deze jaargang een hele andere uitvoering konden krijgen.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Ykhim wrote: 07 Dec 2020, 23:00 Nou ja, je ziet nog steeds wel veel elementen van de oude Boscagli terug. Niet zo raar ook. Het is niet zo dat we hem terug naar de fabriek hebben gestuurd met de vraag of we voor deze jaargang een hele andere uitvoering konden krijgen.
Geweldig verwoordt 😂😂.
Maar we kunnen wel concluderen dat gewoon door zelfvertrouwen en een redelijk stabiele mandekker Teze ernaast wel een verbetering oplevert van 70% tov vorig jaar.

Dit ventje is nog redelijk jong en leert en ontwikkelt zich nog dagelijks. We gaan denk ik nog wel aan dit manneke verdienen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Heruone
Lid scoutingsteam

Riffii wrote: 07 Dec 2020, 23:21 redelijk stabiele mandekker
A. Zonder het moeilijker te maken dan het is, verdedigt PSV vanuit de zone.
B. Het is juist die vaak Boscagli de spits op zich neemt met Teze in de rugdekking.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Bubba Gump
Meervoudig international

In de winterstop afscheid nemen van deze man. Of een laatste kans op het middenveld .
Maikel
Site Admin

Bubba Gump wrote: 13 Dec 2020, 18:24 In de winterstop afscheid nemen van deze man. Of een laatste kans op het middenveld .
Want? En kom nu eens met meerdere duidelijke voorbeelden ipv elke keer zo'n oneliner.
Assy
Vaste waarde in elftal

Bubba Gump wrote: 13 Dec 2020, 18:24 In de winterstop afscheid nemen van deze man. Of een laatste kans op het middenveld .
Onzin. Meer woorden maak ik er niet aan vuil..
Rudie-10
Meervoudig international
Favoriete speler: Luuk de Jong

Hij maakt enorme stappen en jij wilt afscheid nemen van hem?
Bubba Gump
Meervoudig international

Tegengoal was veelzeggend, het is gewoon geen verdediger , heeft onvoldoende gevoel voor positie op die plek. Het is een goeie voetballer , maar niet op de centrale posities ..
Joenepsv
Legende

Speelde weer prima. Niet meer als linksback inzetten overigens. Maar als cv een verrijking voor dit elftal.
Maikel
Site Admin

[mention]Bubba Gump[/mention]
Waar Rosario een tegenstander half tegen hem opduwt waardoor hij de bal mist?
Oké.
En de rest? Want je roept dit elke week. Kom nu eens met meerdere concrete voorbeelden dan.
tijn0

Kun je naast die tegengoal je betoog nog sterk maken? Want een incident kan nooit je betoog zijn.
Bubba Gump
Meervoudig international

Een cruciale fout met als gevolg een tegengoal behoeft geen toevoeging, ik zie hem iedere wedstrijd bij bepaalde situaties uit positie lopen, waardoor er een (potentiële) levensgevaarlijke situatie komt. Nogmaals, voetballend kan hij zeker mee, maar naast Teze hebben we gewoon een killer nodig, want dit blijft niet goed gaan met dit centrum...
Ardbeg
Mister PSV

Bubba Gump wrote: 13 Dec 2020, 18:47 Een cruciale fout met als gevolg een tegengoal behoeft geen toevoeging, ik zie hem iedere wedstrijd bij bepaalde situaties uit positie lopen, waardoor er een (potentiële) levensgevaarlijke situatie komt. Nogmaals, voetballend kan hij zeker mee, maar naast Teze hebben we gewoon een killer nodig, want dit blijft niet goed gaan met dit centrum...
Je hebt echt geen idee waar je over praat
Maikel
Site Admin

Bubba Gump wrote: 13 Dec 2020, 18:47 Een cruciale fout met als gevolg een tegengoal behoeft geen toevoeging, ik zie hem iedere wedstrijd bij bepaalde situaties uit positie lopen, waardoor er een (potentiële) levensgevaarlijke situatie komt. Nogmaals, voetballend kan hij zeker mee, maar naast Teze hebben we gewoon een killer nodig, want dit blijft niet goed gaan met dit centrum...
Maar je hebt dus geen concrete voorbeelden?
Oké, duidelijk. Niet serieus te nemen dit.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ga maar garnalen neuken.
Ykhim
Lid scoutingsteam

:lol:

Mensen die nu verwachten dat Boscagli foutloos speelt: comedy gold. Die jongen komt van zo ver en heeft nog steeds een weg te gaan. Ik ben blij met zijn wederopstanding!
Juancho
Mister PSV

En toch heb ik ergens nog wel de vraag of twijfel wat je nou moet met dit centrum: de kans blijven geven met Timo als enige serieus alternatief of toch proberen in de winterstop (voor waarschijnlijk aardig wat miljoenen) een glasbak van CV te halen die ook gelijk de basis in gaat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Bubba Gump
Meervoudig international

En het op de man spelen gaat maar door. Best wel triest om het over garnalen neuken te hebben. Onze insider die nog nooit met enig nieuwtje is gekomen.
tijn0

RIO wrote: 13 Dec 2020, 18:58 Ga maar garnalen neuken.
Image
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De garnalenneuker is net zo talentvol als de
mierenneuker. Misschien zelfs talentvoller aangezien het onder water moet gebeuren. Ik ben stiekem een beetje jaloers.
Ardbeg
Mister PSV

tijn0 wrote: 13 Dec 2020, 19:42
RIO wrote: 13 Dec 2020, 18:58 Ga maar garnalen neuken.
Image

Bubba Gump is het garnalenvisbedrijfje in Forrest Gump
tijn0

Het lijkt mij ook enorm lastig. Al is er behoorlijk veel variatie in garnalen.
tijn0

Ardbeg wrote: 13 Dec 2020, 19:44
tijn0 wrote: 13 Dec 2020, 19:42

Image

Bubba Gump is het garnalenvisbedrijfje in Forrest Gump
O, ergens jammer dat het ergens op slaat. Ik vond het zo'n random burn, dat ik 'm extra waardeerde.
Post Reply