Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 Aug 2021, 12:20
Mwenusss wrote: 25 Aug 2021, 12:17 Helaas voor Jong
Mooi toch? Of wil je hem voor PSV 1 hebben?
Neeee bedoelde meer van had gehoopt dat er zo snel al bericht zou zijn voor PSV 1 transfer, maar dat is misschien iets teveel van t goeie
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 25 Aug 2021, 12:21 Wat een kater gisteren. En dan ook nog van 4 a 5 transfers naar minimaal 2. Toe aan wat goed nieuws.
Het goede nieuws, bij deze: 4 á 5 zijn er minimaal 2.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 25 Aug 2021, 10:24 Ja, Rikkie weet wel hoe hij veilig antwoord kan geven. Weet helemaal niks.
Bij PSV weten ze het ook nog niet helemaal zeker waarschijnlijk.

Ik acht de kans echt aanwezig dat Noni vertrekt. Niet perse meer dan 50% maar dat er biedingen gaan komen die in de buurt van de 40 komen of daar overheen zelfs lijkt me een zekerheidje
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noni gaat echt nog niet weg, die noodzaak is er toch ook helemaal niet?
Ja, voor een absurd hoge prijs zwicht John misschien, maar zo'n bod verwacht ik niet
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zou Noni dat ook willen?
Hij komt hier aan spelen toe en moet nog duidelijk doorgroeien.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik acht de kans nihil dat Noni vertrekt. Tenminste, ik hoop dat PSV pas bij 50 mln gaat praten.

Voor nu: haal die Berisha eens op!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noni wilt niet weg. Heeft het enorm naar zijn zin, nieuwe motivatie en ambities die hij kan verwezenlijken bij onze schitterende club.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Neem toch aan dat John voor het weekend al een speler haalt… anders komen we nooit in de buurt van: “er komen hele gekke dagen aan”. Vanaf het begin vond ik die uitspraak al zwaar overdreven, en het bijstellen van het aantal transfer wordt ook steeds groter.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 09:25Ja dat moet je niet aan MIJ vragen, dat word hier door ‘jullie’ beweerd. Dat de absolute buitenkansjes (lees:twijfelaars) enkel bij CL zouden komen. Niet mijn woorden he. Ik roep al heel lang dat je gewoon prima spelers kunt halen zonder je van CL afhankelijk te stellen. En dan bedoel ik niet financieel, voor alle duidelijkheid.
Dat heeft werkelijk niemand beweerd.

Transfers zijn veel complexer dan je hier al een paar dagen loopt te schetsen. Het is niet zo dat simpel als dat PSV een versterking wil, een speler identificeert die binnen een gewenst profiel past, een belletje doet en dat het dan allemaal binnen een paar dagen is geregeld. Zo werkt het in praktijk zelden. PSV wilde klaar zijn voor de vroege seizoensstart en had daarvoor het geraamte gereed, waarbij ook PSV heus wel geweten zal hebben dat er op een aantal posities versterking mogelijk was. Dan kun je, simpel gesteld, twee dingen doen: of je zet in op de A-categorie en hoopt dat het allemaal op tijd is afgerond, of je gaat voor de makkelijkere en snelle weg en gaat kijken in de B-categorie, met spelers als Doan en Thomas bijvoorbeeld. Leuk voor de breedte, ja, maar als je de ambitie hebt om te verbeteren dan bouw je van bovenaf naar beneden en niet andersom. Je vervangt een prima spits als Zahavi bijvoorbeeld door een nog betere spits, waardoor je bank beter wordt.

Het gaat verder inderdaad om het totaalpakket, dat is een van je uitspraken waarin ik me nog kan vinden. Maar het totaalpakket van PSV is niet per se beter dan dat van pakweg Benfica of Napoli, want die clubs hebben óók veel te bieden. Als kwaliteitsspeler krijg je een aantal opties die voor je carrièrekansen niet zoveel verschillen en dan gaan andere details het verschil maken: wie speelt bijvoorbeeld CL i.p.v. EL? Zo'n detail kan dan het verschil maken. En nee: dat betekent dus helemaal niet dat je géén goeie spelers kunt halen nu je in de EL zit, verre van zelfs, maar dat is ook helemaal niet wat mensen geroepen hebben. Er is geroepen dat CL of EL een verschil kán maken voor een categorie spelers waar je interesse in hebt, zowel sportief als financieel. Je hebt als club gewoon net wat meer te bieden aan een speler die ook naar andere mooie clubs kan. Ik snap niet waarom je zo'n moeite lijkt te hebben om je daar iets bij voor te stellen, zelfs met deze nog hele simplistische weergave van de realiteit.

Ik maak me verder geen zorgen over PSV. Er komen vast nog wel wat goeie, leuke spelers bij.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 25 Aug 2021, 12:40
Madueke wrote: 25 Aug 2021, 10:24 Ja, Rikkie weet wel hoe hij veilig antwoord kan geven. Weet helemaal niks.
Bij PSV weten ze het ook nog niet helemaal zeker waarschijnlijk.

Ik acht de kans echt aanwezig dat Noni vertrekt. Niet perse meer dan 50% maar dat er biedingen gaan komen die in de buurt van de 40 komen of daar overheen zelfs lijkt me een zekerheidje
Dat sluit ik nu ook niet uit. Leicester speelt ook Europa League en is gewoon een mooie club. Ze hebben poen genoeg en ik denk dat PSV overstag gaat als er een bod met een 4 komt. Zeker als het boven de 45 mln komt.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met alle respect voor Noni, het is nou niet bepaald dat hij zich met het tweeluik tegen Benfica echt in de kijker heeft gespeeld. Daar kijken die clubs natuurlijk ook naar. Dus het lijkt me sterk dat er een club 45 miljoen gaat bieden
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Lammers nog in beeld zijn als stand-in voor de nummer 9 en 10 positie? Hij zit nog bij Atalanta en zou daar (tijdelijk) weg mogen. Uiteraard niet als optie 1 of 2 maar die gaan niet altijd door.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als optie 10 misschien. Niet meer aan beginnen aan die gast.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 25 Aug 2021, 12:21 Wat een kater gisteren. En dan ook nog van 4 a 5 transfers naar minimaal 2. Toe aan wat goed nieuws.
Rik roept maar wat. Minimaal twee kan nog steeds 4 a 5 zijn. Toen waren we ook niet gekwalificeerd. We gaan het meemaken. PSV gaat gewoon hele mooie versterkingen krijgen.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben benieuwd welke categorie spelers komen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss wrote: 25 Aug 2021, 13:47 Ben benieuwd welke categorie spelers komen
Categorie PSV
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan me niet voorstellen dat Noni nog gaat vertrekken. Met de verkoop van Malen en Dumfries zijn de tekorten als het goed is gedicht. De noodzaak om te verkopen is er niet.

Ook voor Noni zou het zeer onverstandig zijn. Dat hij talentvol is is duidelijk. Maar hij net een maand basisspeler, dat is geen basis voor een transfer. Als hij in de PL zo’n wedstrijd als gisteren speelt belandt hij op de bank. Ik hoop dat die jongen verstandig is en een en wellicht als we volgend jaar CL halen twee blijft.

Ik denk dat een verkoop van Noni ook een hoop onrust in de selectie meebrengt. Als je een van je belangrijke spelers nu nog gaat verkopen zegt dat ook wel iets over je ambities dit seizoen. Ik denk dat een Götze dan (nog) minder geneigd is om bij te tekenen.

Hoe dan ook, ondanks de uitschakeling gisteren denk ik dat we gematigd tevreden mogen zijn met de huidige selectie. Benfica is toch een serieuze ploeg, dicht bij de Europese subtop. We hebben bewezen dat we zo’n ploeg kunnen hebben. In de EL kom je voorlopig niet zulke ploegen tegen en in de competitie al helemaal niet, buiten Ajax. Met deze selectie verwacht dat we al een stuk beter er voor staan dan de laatste jaren.

Ik hoop dat we Arias nog kunnen huren, de rechtsachter positie is de zwakke plek van dit elftal. Als daarnaast één grote aankoop kan worden gedaan, dan hoop ik op een jonge talentvolle spits. Waarbij mij voorkeur naar Hlozek gaat, al zag dat lastig worden. Met Arias en Hlozek erbij zou je een selectie hebben die voor de titel strijd en kwartfinale EL zou moeten kunnen halen. Met huurspelers zal je wellicht nog wat een vleugelspeler kunnen halen of een backup voor Sangare.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2021, 13:36 Met alle respect voor Noni, het is nou niet bepaald dat hij zich met het tweeluik tegen Benfica echt in de kijker heeft gespeeld. Daar kijken die clubs natuurlijk ook naar. Dus het lijkt me sterk dat er een club 45 miljoen gaat bieden
45 mln lijkt veel geld, maar is voor PL clubs een koopje.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 13:48
Mwenusss wrote: 25 Aug 2021, 13:47 Ben benieuwd welke categorie spelers komen
Categorie PSV
Ik zou zo 123 niet kunnen bedenken wie bij het plaatje PSV past, naast Arias en Luuk dan
Kezza75!
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 26 Oct 2020, 00:00
Old name: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2021, 13:36 Met alle respect voor Noni, het is nou niet bepaald dat hij zich met het tweeluik tegen Benfica echt in de kijker heeft gespeeld. Daar kijken die clubs natuurlijk ook naar. Dus het lijkt me sterk dat er een club 45 miljoen gaat bieden
Precies!

Noni is op dit moment voor slechts één club 45 miljoen waard en die club zijn wij. Geen andere club gaat 45 miljoen of meer betalen voor een speler die over het laatste half jaar leuke statistieken kan overleggen. Statistieken die zijn opgebouwd in Nederland en de Europese middenmoot.

Ik vind Noni echt een fantastische voetballer. Heel blij at hij bij ons cluppie speelt. Maar sommige overdrijven het wel een beetje hoor. Als hij twee jaar op dit nivo presteert, dan sluit ik 40+ niet uit. Maar voor nu is het echt uitgesloten. Gelukkig maar. Blijf maar lekker hier
Champions are not born. Champions are made during practice.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss wrote: 25 Aug 2021, 13:54
Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 13:48

Categorie PSV
Ik zou zo 123 niet kunnen bedenken wie bij het plaatje PSV past, naast Arias en Luuk dan
Dan laat je dat toch over aan PSV? Ik zie het probleem niet :P
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Derksen zaagde onlangs Maarten Wijfels nog helemaal af. Die had hij zelf dus aangenomen bij VI maar hij kwam er al snel achter dat dit een enorme fout was.

Wijfels heeft nooit iets goed. Zelfs de opstellingen een dag voor de wedstrijd niet. Veerman kun je niet menen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 25 Aug 2021, 13:49
trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2021, 13:36 Met alle respect voor Noni, het is nou niet bepaald dat hij zich met het tweeluik tegen Benfica echt in de kijker heeft gespeeld. Daar kijken die clubs natuurlijk ook naar. Dus het lijkt me sterk dat er een club 45 miljoen gaat bieden
45 mln lijkt veel geld, maar is voor PL clubs een koopje.
Hoeveel heeft Liverpool uitgegeven dit seizoen? Alleen Arsenal, Chelsea, Man Utd en City kunnen relatief nog wat uitgeven. Corona hakt er ook bij de PL clubs goed in. Leicester heeft geen 45 miljoen. Noni is top 4 PL materiaal, die gaat niet naar Leicester.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfThree wrote: 25 Aug 2021, 12:43 Ja, voor een absurd hoge prijs zwicht John misschien, maar zo'n bod verwacht ik niet
Als John niet zwicht voor 50 miljoen doet de RvC het wel denk ik.

Laat biedingen van die grootte maar achterwege blijven dan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked