Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 13:56
Mwenusss wrote: 25 Aug 2021, 13:54
Ik zou zo 123 niet kunnen bedenken wie bij het plaatje PSV past, naast Arias en Luuk dan
Dan laat je dat toch over aan PSV? Ik zie het probleem niet :P
Hahahaa ben gewoon benieuwd joh
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maarten 'Jaaa uhhhh' Wijfels met een stem als een klaagmuur is echt een frikadel. En ik luister de AD podcasts en Voetbalpraat altijd en elke keer weer vraag ik me af waarom hij daar zit. Want verstand heeft ie er niet van en als ie iets vindt dan is het de waarheid en verkondigt hij dat op repeat.

Veerman, hoe krijg je het bedacht? Buiten het niveau want dat boeit me niet eens, noemt hij nou net een spits op die niet kan koppen. Hoezo noem je Veerman en Luuk de jong in 1 zin, in 1 vergelijking? Waanzin, waanzin.

Ik stoor me de laatste dag echt zo ongelooflijk aan het niveau van de journalisten. Die gasten worden betaald om zich te verdiepen in bepaalde dingen maar het enige wat ze doen is hun visie over voetbal delen. Ja sorry hoor maar het zijn toch niet voor niets 'journalisten' en geen trainers of technisch directeuren?
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noni heeft tegen Benfica 2 keer bewezen dat hij nu nog niet toe is aan de clubs waar hij in potentie voor in aanmerking komt. Dat hebben die clubs ook gezien. Hij blijft lekker nog 1-2 jaar bij ons.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeer benieuwd of er nog iets bijkomt. We hebben nog een spits nodig, die mogelijk ook op nummer 10 kan spelen.
Daarnaast is gisteren duidelijk geworden dat we een basis-waardige rechtsback bij moet.
Koekoek!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Captain(C) wrote: 25 Aug 2021, 14:35 Zeer benieuwd of er nog iets bijkomt. We hebben nog een spits nodig, die mogelijk ook op nummer 10 kan spelen.
Daarnaast is gisteren duidelijk geworden dat we een basis-waardige rechtsback bij moet.
Natuurlijk komt er iets bij. Meer dan 1
Chrosser
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 04 Nov 2020, 16:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou met name nog inzetten op een creatieve middenvelder en rechtsback. Zou voor nu met Zahavi blijven spelen. Als Zahavi een keer rust moet zet je er Vertessen neer of je schuift Fofana een keer in. Over een maand is Maxi ook fit. Dat is ook een ander type dan Zahavi. Dan komt Luuk volgend jaar maar, of je hebt nog een moment in januari.

Die andere posities zijn meer van belang momenteel. Een talentvolle rechtsbuiten achter Madueke zou ook niet misstaan overigens. Alle backups zijn niet van voldoende kwaliteit en lopen altijd het centrum dicht. Wel zorgen dat Bruma nog gesleten wordt dan.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rechtsback en spits die eventueel ook van de zijkant kan komen. Hard nodig. Eventueel nog een talent voor op het middenveld, maar ik vermoed dat dat niet gebeurt zolang Thomas, Mauro en Guti hier nog rondlopen.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk eerlijk gezegd dat PSV eerst wacht op uitgaande transfers, voordat er nieuwe spelers bij komen. Zoals eerder gezegd weten we (te) weinig over de situatie bij PSV, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet anders voorstellen dan dat nieuwe transfers op dit moment niet in het salaris huis passen. Met Van Ginkel, Propper en Ramalho zijn er 3 “dure” spelers bijgekomen. Tel daarbij op dat Doan en Bruma zijn teruggekeerd. Er verscheen last een bericht in de Franse media dat Sangare bij PSV rond de 1,5 miljoen salaris zit. Ervan uitgaande dat Propper en Van ginkel daar ook aan zitten, Ramalho zal hier ook niet voor veel minder spelen + Bruma en doan zit je rond de 10 miljoen extra aan salaris.
Doperwt
Talent
Posts: 82
Joined: 18 Aug 2021, 19:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Max ook stagneren in zijn ontwikkeling. Voegt aanvallend steeds minder toe en stond nooit te boek als rots achterin. Concurrentie voor Max zou hem goed doen. Links- en rechtsback topprioriteit op dit moment imo
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doperwt wrote: 25 Aug 2021, 15:02 Ik vind Max ook stagneren in zijn ontwikkeling. Voegt aanvallend steeds minder toe en stond nooit te boek als rots achterin. Concurrentie voor Max zou hem goed doen. Links- en rechtsback topprioriteit op dit moment imo
Uh nee. Mwene kan links en rechts. Teze kan rechts. Zelfs Viergever kan linksback.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doperwt wrote: 25 Aug 2021, 15:02 Ik vind Max ook stagneren in zijn ontwikkeling. Voegt aanvallend steeds minder toe en stond nooit te boek als rots achterin. Concurrentie voor Max zou hem goed doen. Links- en rechtsback topprioriteit op dit moment imo
Gelukkig ga jij er niet over. Linksback topprioriteit. Man, man
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoor alweer geluiden dat Romero als een interne invulling van de spitspositie mogelijk is..
Laat dit niet waar zijn aub..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat wil je dan met hem? Bij jong PSV stallen? Dan zit hij Fofana alleen maar in de weg. Je zult toch iets met die jongen moeten
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 25 Aug 2021, 15:23 Hoor alweer geluiden dat Romero als een interne invulling van de spitspositie mogelijk is..
Laat dit niet waar zijn aub..
Source? Ik hoor geen geluiden maar zie een artikel "Vraag daarbij: Luuk de Jong, een type Henk Veerman of toch Maxi Romero: haalt PSV nog een spits?"
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 25 Aug 2021, 15:23 Hoor alweer geluiden dat Romero als een interne invulling van de spitspositie mogelijk is..
Laat dit niet waar zijn aub..
:sad: :sad:
Chrosser
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 04 Nov 2020, 16:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 25 Aug 2021, 15:00 Ik denk eerlijk gezegd dat PSV eerst wacht op uitgaande transfers, voordat er nieuwe spelers bij komen. Zoals eerder gezegd weten we (te) weinig over de situatie bij PSV, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet anders voorstellen dan dat nieuwe transfers op dit moment niet in het salaris huis passen. Met Van Ginkel, Propper en Ramalho zijn er 3 “dure” spelers bijgekomen. Tel daarbij op dat Doan en Bruma zijn teruggekeerd. Er verscheen last een bericht in de Franse media dat Sangare bij PSV rond de 1,5 miljoen salaris zit. Ervan uitgaande dat Propper en Van ginkel daar ook aan zitten, Ramalho zal hier ook niet voor veel minder spelen + Bruma en doan zit je rond de 10 miljoen extra aan salaris.
Dit denk ik ook. Met name Bruma schijnt een stevig salaris te hebben. Vergeet wel niet dat de salarissen van Malen, Dumfries, Rosario en Baumgartl en Sadilek (weer) wegvallen.

Maar denk dat ze ook de selectie momenteel te groot vinden. En er nog wat mensen mogen vertrekken.

Met Bruma, Doan en Guti, maak je denk ik behoorlijk wat ruimte vrij. Helemaal nu het EL wordt ipv CL
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2021, 15:25 Wat wil je dan met hem? Bij jong PSV stallen? Dan zit hij Fofana alleen maar in de weg. Je zult toch iets met die jongen moeten
Romero gaat z'n kansen ook nog wel krijgen, maar het is sportieve zelfmoord om hem als stand-in voor Zahavi te beschouwen. Dat mag en kun je niet van zo'n jongen verlangen na al die blessures. Laat hem sowieso maar eens een tijdje heel blijven, maar als je straks een heel seizoen met Zahavi-Fofana moet gaan spelen, dan ga je tegen elke fatsoenlijke tegenstander problemen krijgen.

Idealiter haal je een glasbak voorin en gaat Fofana vlieguren maken onder Ruud. Dan kun je bij het eerste Zahavi en een aankoop minuten laten maken, waarbij de vijf wissels per wedstrijd je in staat stellen om ook Romero nog wat kansen te gunnen, mocht dat mogelijk zijn. Op basis van dat totaalplaatje kun je vervolgens gedurende het seizoen beslissen wat je met Zahavi en Romero wil doen richting het volgende seizoen, en wat de rol van Fofana gaat worden gekeken naar hoe hij zich staande houdt bij Jong PSV.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben benieuwd naar de volledige uitzending. Dit lijkt een hoop gebakken lucht.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss wrote: 25 Aug 2021, 15:54
Zou Toon nu gaan vertellen dat ze nu niemand meer gaan halen?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toon gaat helemaal niks (spannends) zeggen. Sla gerust over.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ga zeker kijken, ben erg benieuwd.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Neeje, dit is voor de mensen zoals Revolinho om aan te geven dat er niets veranderd is in het beleid en dat er niets afhangt van de CL, dus de aankopen zullen gewoon doorgang vinden :)
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In zulke interviews in de slotweek van de transfermarkt zegt Gerbrands eigenlijk helemaal niks in zijn interviews.
Chrosser
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 04 Nov 2020, 16:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 25 Aug 2021, 15:43
trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2021, 15:25 Wat wil je dan met hem? Bij jong PSV stallen? Dan zit hij Fofana alleen maar in de weg. Je zult toch iets met die jongen moeten
Romero gaat z'n kansen ook nog wel krijgen, maar het is sportieve zelfmoord om hem als stand-in voor Zahavi te beschouwen. Dat mag en kun je niet van zo'n jongen verlangen na al die blessures. Laat hem sowieso maar eens een tijdje heel blijven, maar als je straks een heel seizoen met Zahavi-Fofana moet gaan spelen, dan ga je tegen elke fatsoenlijke tegenstander problemen krijgen.

Idealiter haal je een glasbak voorin en gaat Fofana vlieguren maken onder Ruud. Dan kun je bij het eerste Zahavi en een aankoop minuten laten maken, waarbij de vijf wissels per wedstrijd je in staat stellen om ook Romero nog wat kansen te gunnen, mocht dat mogelijk zijn. Op basis van dat totaalplaatje kun je vervolgens gedurende het seizoen beslissen wat je met Zahavi en Romero wil doen richting het volgende seizoen, en wat de rol van Fofana gaat worden gekeken naar hoe hij zich staande houdt bij Jong PSV.
In de ideale situatie heb je gelijk en haal je een glasbak. Tenzij je de mogelijkheid hebt om een glasbak te halen die zowel op 9 als op 10 kan spelen, zou ik eerder prioriteit geven aan een 10 en vleugelspeler. En een RB halen.

De huidige selectie zou redelijk moeten volstaan in de eredivisie. Je ''plus'' die je wil maken moet je ook met name europees + topwedstrijden beter maken door kwalitatief bredere selectie en daardoor meer mogelijkheden.
Last edited by Chrosser on 25 Aug 2021, 16:24, edited 1 time in total.
Locked