Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veilige aanname: Afhankelijk van wat onze Toon gaat zeggen, staat hier de tent weer op z'n kop. Linksom of rechtsom geldt nog steeds: PSV laat nooit het achterste van de tong zien. Zie casus Gotze na zo'n kutjaar. Zelfs toen kwam hij. Moet je nagaan, nu.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We staan er helemaal niet zo heel slecht voor, hoor. Net aan niet door de voorrondes heen tegen een club die je niet met het grootste gemak even opzij zet. Ook met een andere spits waren dit optimistisch gezien 50/50 wedstrijden. Beter gespeeld, net niet gelukt. In de competitie gaat het prima en we hebben een team dat dit jaar ‘gewoon’ kampioen kan worden. In de EL kun je na de winter best ver komen als eea mee (blijft) zit(ten). Ik heb in een paar wedstrijden al meer goed voetbal gezien dan in het hele voorgaande seizoen. Een team bovendien.

Het sentiment is niet onlogisch na gisteren, maar ik ga ervan uit dat de aankopen (spits en rb) basiswaardig zullen zijn en ik verwacht met name in de voorste linie nog een topaankoop (liefst een speler rond de 23/24 die Zahavi uit de basis kán spelen).

Het kan nog een heel leuk seizoen gaan worden en er is vooralsnog maar erg weinig reden om aan te nemen dat het dat niet gaat worden.
Last edited by El Sordo on 25 Aug 2021, 16:39, edited 2 times in total.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noni bijgetekend??
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tot 2025 dus.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss wrote: 25 Aug 2021, 16:37 Noni bijgetekend??
Haha, is dit een vraag? Want volgens mij is dat wel duidelijk :p
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk juist dat je Fofana niet te lang meer bij Jong moet houden, die laat daar zo ongeveer elke wedstrijd zien dat hij dat niveau al bijna ontstegen is. Niet dat je er op moet rekenen hoor, een topspits moet absoluut komen. Hij kan eventueel ook nog als extra buitenspeler tegen de 'kleintjes', heeft hij in de jeugd vaak genoeg gespeeld.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berisha zou dan eigenlijk de ideale optie zijn.
Hij kan spelen op de posities van zowel Zahavi als Götze en eventueel nog als vleugelspeler. Waarbij Fofana dan nog kan invallen voor Zahavi.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 25 Aug 2021, 17:54 Berisha zou dan eigenlijk de ideale optie zijn.
Hij kan spelen op de posities van zowel Zahavi als Götze en eventueel nog als vleugelspeler. Waarbij Fofana dan nog kan invallen voor Zahavi.
Berisha, interessante naam, nog niet zo vaak gehoord. Zal eens kijken of het iets is. :top:
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er gaan misschien 1 of 2 spelers weg en er komen misschien 1 of 2 spelers bij, aldus Toon Gerbrands.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ElTigre wrote: 25 Aug 2021, 18:26 Er gaan misschien 1 of 2 spelers weg en er komen misschien 1 of 2 spelers bij, aldus Toon Gerbrands.
Dat zijn er niet genoeg. Idealiter wil je toch weg hebben:

- Ihattaren (met stip), Luckassen (die stond al hoog), Gutierrez, Rigo, Bruma

en inkomend:

- Spits, rechtsback, verdedigende middenvelder, scorende vleugelspeler.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aan de magere kant, ik hoop dat hij het anders verkoopt aan de buitenwereld.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe blijft het toch mogelijk dat wij jaar in jaar uit niet van ons brandhout afkomen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2021, 18:37 Hoe blijft het toch mogelijk dat wij jaar in jaar uit niet van ons brandhout afkomen.
Wel opvallend inderdaad, hebben 6-7 spelers die echt niet of nauwelijks gaan spelen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 Aug 2021, 16:24 Veilige aanname: Afhankelijk van wat onze Toon gaat zeggen, staat hier de tent weer op z'n kop. Linksom of rechtsom geldt nog steeds: PSV laat nooit het achterste van de tong zien. Zie casus Gotze na zo'n kutjaar. Zelfs toen kwam hij. Moet je nagaan, nu.




Komt goed.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rigo en Derrick contract verscheuren en je hebt er al 4 uitgaand. Toon gaat niet op PSV TV een heuse sale aankondigen terwijl John met van alles en nog wat bezig is.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 25 Aug 2021, 18:30
ElTigre wrote: 25 Aug 2021, 18:26 Er gaan misschien 1 of 2 spelers weg en er komen misschien 1 of 2 spelers bij, aldus Toon Gerbrands.
Dat zijn er niet genoeg. Idealiter wil je toch weg hebben:

- Ihattaren (met stip), Luckassen (die stond al hoog), Gutierrez, Rigo, Bruma

en inkomend:

- Spits, rechtsback, verdedigende middenvelder, scorende vleugelspeler.
Bruma gaat niet weg na zijn laatste prestaties, en ik denk niet dat Rigo en Luckassen in het hoofd van Gerbrands zaten; waarschijnlijk komt daar geen club voor en wordt dan hun contract ontbonden. Dus Ihattaren en Guti zijn die 1 a 2 spelers die nog misschien weggaan.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 25 Aug 2021, 18:44 Rigo en Derrick contract verscheuren en je hebt er al 4 uitgaand. Toon gaat niet op PSV TV een heuse sale aankondigen terwijl John met van alles en nog wat bezig is.
Dan moet hij ook geen aantallen noemen.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk niet dat we het zo letterlijk moeten nemen. Ik zat te kijken en interpreteerde het meer als volgt:

Elk seizoen gebeurt er in de laatste weken nog iets, vertrekken er nog 1 of 2 spelers komen er 1 of 2 bij. Jeroen Toet: Ook dit jaar? Toon: Ja dit jaar ook.

Hij doelde meer op dat er nog iets gaat gebeuren (zoals altijd) en niet precies de aantallen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2021, 18:37 Hoe blijft het toch mogelijk dat wij jaar in jaar uit niet van ons brandhout afkomen.
Hoe komt het dat niemand mij geld geeft voor mijn tactische analyses? Mogelijk zit jouw antwoord verstopt in jouw vraag…
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 25 Aug 2021, 18:49 Denk niet dat we het zo letterlijk moeten nemen. Ik zat te kijken en interpreteerde het meer als volgt:

Elk seizoen gebeurt er in de laatste weken nog iets, vertrekken er nog 1 of 2 spelers komen er 1 of 2 bij. Jeroen Toet: Ook dit jaar? Toon: Ja dit jaar ook.

Hij doelde meer op dat er nog iets gaat gebeuren (zoals altijd) en niet precies de aantallen.
Dit is deadline transfer periode. Elk woord, beweging of geluidje wordt op een Zapruder-achtige manier geanalysseerd. :dokter:
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 25 Aug 2021, 18:57
trouwepsvfan wrote: 25 Aug 2021, 18:37 Hoe blijft het toch mogelijk dat wij jaar in jaar uit niet van ons brandhout afkomen.
Hoe komt het dat niemand mij geld geeft voor mijn tactische analyses? Mogelijk zit jouw antwoord verstopt in jouw vraag…
Ik zie wel een parallel: rubbish is rubbish ;)
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 25 Aug 2021, 18:48
Madueke wrote: 25 Aug 2021, 18:44 Rigo en Derrick contract verscheuren en je hebt er al 4 uitgaand. Toon gaat niet op PSV TV een heuse sale aankondigen terwijl John met van alles en nog wat bezig is.
Dan moet hij ook geen aantallen noemen.
Hij kiest voor het meest veilige antwoord, 1 á 2 gaat namelijk altijd gebeuren. Als hij zegt dat het hier nu bij blijft of hij zegt 3 á 4 en het komt niet uit krijgt ie weer alle stront over zich heen.

Hetzelfde als Elfrink die z'n volgers zegt dat er nog MINIMAAL 2 aanwinsten komen, maar dat het MISSCHIEN nog wel een aantal dagen kan duren. Met zo'n uitleg kunnen ze je laten nooit pakken.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er gaan nog 5 uit en er komen nog 3 bij. Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Doperwt
Talent
Posts: 82
Joined: 18 Aug 2021, 19:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Luckassen maar weg gaat. Eerst zeggen dat hij ons een kutclub vindt maar wel lekker geld bij elkaar blijven rapen hier
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doperwt wrote: 25 Aug 2021, 19:28 Als Luckassen maar weg gaat. Eerst zeggen dat hij ons een kutclub vindt maar wel lekker geld bij elkaar blijven rapen hier
Waar heeft hij gezegd dat hij PSV een kutclub vindt? Nergens. That's right.
Locked