Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tripper moet 30 miljoen kosten, dat lijkt mij niet :tear:
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 26 Aug 2021, 11:16
Robson de Souza wrote: 26 Aug 2021, 11:11 Het gaat om Trippier denk ik. Fabrizio Romano weet dat PSV praat met Atletico om een rechtsback. Rik weet dat het niet om Arias gaat. Kan niet meer mis.
Waar lees je dit? Als het om een rechtsback gaat van Atletico, lijkt me dat gewoon Arias. Al zegt Rik van niet.
Sorry, ik heb mijn smiley er niet bij gezet. Maar drie dagen terug of zo riep Romano dat PSV met Arias bezig zou zijn en ontkende Rik het. Toen was er discussie wie er gelijk zou hebben. Vervolgens is deze zaakwaarnemer gesignaleerd en heeft hij een andere (goede) rechtsback van Atletico in zijn portefeuille. Dus zo kom ik op de naam, maar dit is natuurlijk onzin, ook al heeft hij dit jaar geen basisplaats meer. Excuus voor de slecht grap :tear:
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 26 Aug 2021, 11:11 Het gaat om Trippier denk ik. Fabrizio Romano weet dat PSV praat met Atletico om een rechtsback. Rik weet dat het niet om Arias gaat. Kan niet meer mis.
Die kunnen wij toch nooit betalen qua transfersom en salaris lijkt me?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vrsaljko kan ook nog dan ;) rechtsback, niet Trippier of Arias, weinig gespeeld de afgelopen seizoenen.. :wonder:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 Aug 2021, 10:51
ruuddevil wrote: 26 Aug 2021, 09:10 Hier heb ik tot op heden weinig van meegekregen:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... -niet.html

Waar Mino is, is gezeik.
Nou ja, ik vind dat Volendam in deze haar plaats ook wel mag weten. Wat zal zo'n speler per jaar verdienen daar, 30-50k? Dan kun je het zo'n speler simpelweg niet onmogelijk maken als ie zich in een klap financieel onafhankelijk kan tekenen. Ze spelen daar al 10 jaar in de KKD met af en toe een leuke klassering. Pak die 2 a 3 miljoen, iedereen blij en maak je verder geen illusies.
Daar ben ik het wel mee eens, Volendam zit te hoog in de boom. Maar ik lees ook iets over afspraakjes die zijn gemaakt met het technisch kader dat meedeelt. En als er meer mensen meedelen gaat dat wringen en kom je hoog uit. Verder las ik dat Raiola bij een transfer van Haaland zelf 40 mln wil ontvangen. Dat vind ik gewoon crimineel. En iedereen doet er aan mee.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 26 Aug 2021, 11:21 Vrsaljko kan ook nog dan ;) rechtsback, niet Trippier of Arias, weinig gespeeld de afgelopen seizoenen.. :wonder:
Vinicius ;) ander Madrid
Batsu
Vaste waarde in elftal
Posts: 639
Joined: 16 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 26 Aug 2021, 11:25
Josef Dettelbacher wrote: 26 Aug 2021, 10:51

Nou ja, ik vind dat Volendam in deze haar plaats ook wel mag weten. Wat zal zo'n speler per jaar verdienen daar, 30-50k? Dan kun je het zo'n speler simpelweg niet onmogelijk maken als ie zich in een klap financieel onafhankelijk kan tekenen. Ze spelen daar al 10 jaar in de KKD met af en toe een leuke klassering. Pak die 2 a 3 miljoen, iedereen blij en maak je verder geen illusies.
Daar ben ik het wel mee eens, Volendam zit te hoog in de boom. Maar ik lees ook iets over afspraakjes die zijn gemaakt met het technisch kader dat meedeelt. En als er meer mensen meedelen gaat dat wringen en kom je hoog uit. Verder las ik dat Raiola bij een transfer van Haaland zelf 40 mln wil ontvangen. Dat vind ik gewoon crimineel. En iedereen doet er aan mee.
40 miljoen ja? Waarvoor? Wat rechtvaardigt dit bedrag? Absurd, absoluut absurd (als het waar is)
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 Aug 2021, 11:21
Robson de Souza wrote: 26 Aug 2021, 11:11 Het gaat om Trippier denk ik. Fabrizio Romano weet dat PSV praat met Atletico om een rechtsback. Rik weet dat het niet om Arias gaat. Kan niet meer mis.
Die kunnen wij toch nooit betalen qua transfersom en salaris lijkt me?
Haha, niet zo serieus nemen :lol:
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat is absurd, is 50 voor Noni dan ook absurd!? Clubs moeten vragen wat ze willen, spelers hebben gewoon een contract en met volle verstand een contract ondertekend.
Saibari is underrated.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 25 Aug 2021, 23:05
Johann Vogel wrote: 25 Aug 2021, 21:31

Als Feyenoord Fer en Jørgensen in Turkije kan slijten dan moet het ons toch lukken om Luckassen daar te verkopen?
Er is door Feyenoord trouwens niets gesleten hè. Zowel Jorgensen als Fer zijn transfervrij vertrokken daar. Het enige wat dan moet gebeuren, is een club vinden door de zaakwaarnemer die het gewenste salaris wil betalen.
Als we Luckassen van de loonlijst kunnen schrappen zou dat al winst zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zou iemand op moeten staan die clubs en spelersvoorrekent hoeveel geld er per jaar verloren gaat richting zaakwaarnemers. Geld dat ook tussen clubs en spelers verdeeld had kunnen worden. Zo'n Raiola is gewoon rijker dan welke Nederlandse voetballer uit de geschiedenis dan ook. En heeft nog nooit tegen een bal getrapt..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Clubs zijn onderling niet solidair dan kun je dit soort excessen krijgen. Als de een het niet betaald doet de ander het wel, om de speler maar binnen te hengelen. Voor sommige mensen is geld nou eenmaal geen probleem.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Vitor Saba heeft het in zijn stories over een contract dat wordt getekend. Houdt zich vooral bezig met klein grut dus is het dan toch die Markelo en is die van agent veranderd?
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 26 Aug 2021, 12:03 Die Vitor Saba heeft het in zijn stories over een contract dat wordt getekend. Houdt zich vooral bezig met klein grut dus is het dan toch die Markelo en is die van agent veranderd?
Die werd eerder dan zijn Instastory gepresenteerd. Misschien heeft Obispo een nieuwe zaakwaarnemer ;-)
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is al bijna te ontkrachten dat het over Markelo gaat, want Vitor Saba kwam naar Eindhoven vanuit Milaan met het vliegtuig. Weet niet of Markelo daar zat? Maar neem aan dat hij vanuit Engeland kwam…
Batsu
Vaste waarde in elftal
Posts: 639
Joined: 16 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 26 Aug 2021, 11:47 Wat is absurd, is 50 voor Noni dan ook absurd!? Clubs moeten vragen wat ze willen, spelers hebben gewoon een contract en met volle verstand een contract ondertekend.
Weet niet of je op mij reageerde, ik vind 40 miljoen voor enkel Raiola absurd ja
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vrsaljko is toch geen slechte optie. Past wel in het profiel van Schmidt. Ik vind het een betere keuze dan Arias.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 26 Aug 2021, 12:13 Vrsaljko is toch geen slechte optie. Past wel in het profiel van Schmidt. Ik vind het een betere keuze dan Arias.
En nog maar 1 jaar contract. Wel 29, maarja dat is Arias ook :)
Straatvoetballer
Ballenjongen
Posts: 13
Joined: 23 Aug 2021, 16:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel grappig dat mensen en insiders spraken van vuurwerk, maar tot nu toe nog steeds niks inkomend en ook geen vuilnis uitkomend. John de Jong waar ben je mee bezig?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sommigen zouden er goed aan doen om eens wat geduldiger te worden. De versterkingen gaan er komen.
Straatvoetballer
Ballenjongen
Posts: 13
Joined: 23 Aug 2021, 16:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Aug 2021, 12:19 Sommigen zouden er goed aan doen om eens wat geduldiger te worden. De versterkingen gaan er komen.
Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:18 Wel grappig dat mensen en insiders spraken van vuurwerk, maar tot nu toe nog steeds niks inkomend en ook geen vuilnis uitkomend. John de Jong waar ben je mee bezig?
Image
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:18 Wel grappig dat mensen en insiders spraken van vuurwerk, maar tot nu toe nog steeds niks inkomend en ook geen vuilnis uitkomend. John de Jong waar ben je mee bezig?
https://c.tenor.com/eywQbFmTsOUAAAAC/rustaagh-tom.gif
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21
Ykhim wrote: 26 Aug 2021, 12:19 Sommigen zouden er goed aan doen om eens wat geduldiger te worden. De versterkingen gaan er komen.
Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
Trol
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21
Ykhim wrote: 26 Aug 2021, 12:19 Sommigen zouden er goed aan doen om eens wat geduldiger te worden. De versterkingen gaan er komen.
Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
Nee, helemaal waar. Daarom liepen we vorig jaar ook Götze mis...oh..wacht??
Locked