Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Straatvoetballer
Ballenjongen
Posts: 13
Joined: 23 Aug 2021, 16:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 26 Aug 2021, 12:23
Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21
Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
Nee, helemaal waar. Daarom liepen we vorig jaar ook Götze mis...oh..wacht??
Götze gaat ook dit seizoen weg, denk je werkelijk dat die andere keuzes had met zijn situatie destijds? Kom aub met goede argumenten en voorbeelden ipv zulke dooddoeners.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21
Ykhim wrote: 26 Aug 2021, 12:19 Sommigen zouden er goed aan doen om eens wat geduldiger te worden. De versterkingen gaan er komen.
Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
Detaurus ben jij dat?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 26 Aug 2021, 11:25
Josef Dettelbacher wrote: 26 Aug 2021, 10:51

Nou ja, ik vind dat Volendam in deze haar plaats ook wel mag weten. Wat zal zo'n speler per jaar verdienen daar, 30-50k? Dan kun je het zo'n speler simpelweg niet onmogelijk maken als ie zich in een klap financieel onafhankelijk kan tekenen. Ze spelen daar al 10 jaar in de KKD met af en toe een leuke klassering. Pak die 2 a 3 miljoen, iedereen blij en maak je verder geen illusies.
Daar ben ik het wel mee eens, Volendam zit te hoog in de boom. Maar ik lees ook iets over afspraakjes die zijn gemaakt met het technisch kader dat meedeelt. En als er meer mensen meedelen gaat dat wringen en kom je hoog uit. Verder las ik dat Raiola bij een transfer van Haaland zelf 40 mln wil ontvangen. Dat vind ik gewoon crimineel. En iedereen doet er aan mee.
Ik snap Raiola 100%, hij zou dief zijn van z'n eigen portemonnee zijn als hij het niet probeert. Uiteindelijk betaalt er toch wel iemand.

Aangepaste regels (salariscaps, minder macht zaakwaarnemers) vanuit de FIFA zou ik trouwens wel van harte toejuichen, maar op dit moment kan, mag en moet Raiola lekker doen waar hij zin in heeft.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trol van de straat
Last edited by StratumZuid on 26 Aug 2021, 12:27, edited 1 time in total.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21
Ykhim wrote: 26 Aug 2021, 12:19 Sommigen zouden er goed aan doen om eens wat geduldiger te worden. De versterkingen gaan er komen.
Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
Dat flauwe gelul in de ruimte. Word je nou niet moe van jezelf met je onzin? Of wilde Mario ook niet in de EL spelen? Zoek een hobby.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
In dat geval hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken of ongeduldig te zijn, want we gaan nou eenmaal EL spelen. Dan komt er dus helemaal niemand meer. Fijn dat je dat toch opgehelderd hebt. Dan kunnen we allemaal wat anders gaan doen. Bedankt!
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Aug 2021, 12:28
Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
In dat geval hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken of ongeduldig te zijn, want we gaan nou eenmaal EL spelen. Dan komt er dus helemaal niemand meer. Fijn dat je dat toch opgehelderd hebt. Dan kunnen we allemaal wat anders gaan doen. Bedankt!
Blij dat jij er duiding aan hebt gegeven Ykhim! Ik snapte niet wat de bedoeling ervan was, maar kan nu weer gewoon gaan werken in plaats van dit forum en de vluchten in de gaten houden. Als er nog wat bij komt zal het hooguit uit de regio komen begrijp ik, een hoger niveau is niet haalbaar voor onze club helaas.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:25
Robson de Souza wrote: 26 Aug 2021, 12:23

Nee, helemaal waar. Daarom liepen we vorig jaar ook Götze mis...oh..wacht??
Götze gaat ook dit seizoen weg, denk je werkelijk dat die andere keuzes had met zijn situatie destijds? Kom aub met goede argumenten en voorbeelden ipv zulke dooddoeners.
Zoek even terug welke keuze die had. Inter oa.

Verder ben je aan het trollen inderdaad
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Götze ging liever naar PSV dan naar Bayern en Internazionale, tekende liever niet bij in Dortmund. Logisch als je bedenkt wat voor mentaal zwakke en buitengewoon povere voetballer hij is. Die kan de druk van grote wedstrijden met grote clubs gewoon niet aan. En nu moet 'ie dan toch weer EL spelen, da's gewoon teveel. Die tekent binnenkort bij SSV Jahn Regensburg.

Sterker nog: John doet hem gewoon van de hand voor 3 ton. Prutser.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 26 Aug 2021, 12:35
Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:25
Götze gaat ook dit seizoen weg, denk je werkelijk dat die andere keuzes had met zijn situatie destijds? Kom aub met goede argumenten en voorbeelden ipv zulke dooddoeners.
Zoek even terug welke keuze die had. Inter oa.

Verder ben je aan het trollen inderdaad
Naai doe droeftoeter gewoon van het forum af joh.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En doe z'n andere accounts er ook meteen bij. Kan hij vanmiddag gewoon weer op z'n vrouw gaan zitten, als ze thuis is tenminste.
Last edited by Ykhim on 26 Aug 2021, 12:41, edited 1 time in total.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stop the troll, Ban aub en laat dit topic voor de echte geruchten.
Saibari is underrated.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 26 Aug 2021, 12:26
ruuddevil wrote: 26 Aug 2021, 11:25

Daar ben ik het wel mee eens, Volendam zit te hoog in de boom. Maar ik lees ook iets over afspraakjes die zijn gemaakt met het technisch kader dat meedeelt. En als er meer mensen meedelen gaat dat wringen en kom je hoog uit. Verder las ik dat Raiola bij een transfer van Haaland zelf 40 mln wil ontvangen. Dat vind ik gewoon crimineel. En iedereen doet er aan mee.
Ik snap Raiola 100%, hij zou dief zijn van z'n eigen portemonnee zijn als hij het niet probeert. Uiteindelijk betaalt er toch wel iemand.

Aangepaste regels (salariscaps, minder macht zaakwaarnemers) vanuit de FIFA zou ik trouwens wel van harte toejuichen, maar op dit moment kan, mag en moet Raiola lekker doen waar hij zin in heeft.
Uiteraard, en voetballers mogen hem kiezen omdat hij het maximale er uit haalt voor ze. Maar de beloning staat in geen enkele verhouding tot de geleverde dienst. Zo scheef zie je het alleen bij criminelen. En die hebben nog het risico de bak in te gaan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thanks, [mention]deninho32[/mention] ! Was het DeTaurus?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21
Ykhim wrote: 26 Aug 2021, 12:19 Sommigen zouden er goed aan doen om eens wat geduldiger te worden. De versterkingen gaan er komen.
Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
In dat geval hoeven we ons dan nergens zorgen over te maken, want dat betekent dat iedereen bij Ajax in de winterstop vertrekt, waardoor wij zonder concurrentie kampioen kunnen worden.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil trouwens wél in de Europa League spelen, want ik heb echt he-le-maal niks met de gijzeling van de CL door de top 4 competities. Een competitie waarin het belangrijker is dat de nummer 4 van Spanje, Italië, Duitsland en Engeland gegarandeerd meedoet, dan de kampioen van Oostenrijk, Schotland, Turkije, Denemarken etc, en vervolgens dat die clubs uit onderlinge landen elkaar ook nog niet eens mogen treffen in de groepsfase, daar ben ik persoonlijk wel klaar mee.

Zorg gewoon voor een meer gelijke verdeling van het geld tussen EL en CL, dan kunnen de échte kampioenen en nummers 2 weer naar de CL, en kunnen de nummers 3-5 naar de EL (waar dan van begin af aan ook gewoon topteams in meedoen).
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 26 Aug 2021, 12:49 Thanks, @deninho32 ! Was het DeTaurus?
Geen idee, in ieder geval mensen die alleen vervelend komen doen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straatvoetballer wrote: 26 Aug 2021, 12:21
Ykhim wrote: 26 Aug 2021, 12:19 Sommigen zouden er goed aan doen om eens wat geduldiger te worden. De versterkingen gaan er komen.
Heel leuk een aardig dat je goedgelovig bent. Maar niemand wilt spelen in de Europa League.
Nee want jij hebt zeker Champions League thuis op de bank zitten met dit kinderachtige gedrag. Trol.

Edit: zie nu dat je gebant bent. Mooi.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 Aug 2021, 13:58 Ik wil trouwens wél in de Europa League spelen, want ik heb echt he-le-maal niks met de gijzeling van de CL door de top 4 competities. Een competitie waarin het belangrijker is dat de nummer 4 van Spanje, Italië, Duitsland en Engeland gegarandeerd meedoet, dan de kampioen van Oostenrijk, Schotland, Turkije, Denemarken etc, en vervolgens dat die clubs uit onderlinge landen elkaar ook nog niet eens mogen treffen in de groepsfase, daar ben ik persoonlijk wel klaar mee.

Zorg gewoon voor een meer gelijke verdeling van het geld tussen EL en CL, dan kunnen de échte kampioenen en nummers 2 weer naar de CL, en kunnen de nummers 3-5 naar de EL (waar dan van begin af aan ook gewoon topteams in meedoen).
Heel mooi idee, maar die nivellering van het geld zal natuurlijk nooit gaan plaatsvinden.
Zelf vind ik de EL ook aantrekkelijker om naar te kijken, juist om wat jij zegt; de top 4 landen hebben al 4 deelnemers in de groepsfase CL, waardoor je bijna van tevoren al een poule indeling kunt maken (de loting vanavond is ook een grote hocus pocus-wie mag bij wie-show).

Mooiste zou toch zijn als je gewoon alle kampioenen van bij de UEFA aangesloten land in een grote bak mikt en aan de hand daarvan poules gaat maken? Of desnoods eerst een knock-out fase en dan poules.
De Europa League kan dan weer alleen voor bekerwinnaars en de Conference League voor kut-teams die ze ook een kans willen geven in Europa :)

en excuus voor het off topic gaan :)
La vida és massa curta per no fer broma
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is wel zo dat ik bij EL een beter gevoel heb, dan bij CL. Niet omdat ik de CL niks vind en de EL zo prachtig, maar omdat het zo’n enorme geld carrousel is geworden. Haal je CL, heb je mo’ money, maar automatisch ook mo’ problems. Opeens heb je spelers die er anders niet waren geweest, met financiele afspraken/eisen die je anders niet had gehad, bij evt. succes raak je spelers kwijt die je nog niet kwijt had gewild. Hadden we afgelopen seizoen CL gespeeld, had je Madueke dit seizoen bijvoorbeeld never nooit kunnen houden. Ik wil graag nog langer van hem genieten.

Ja natuurlijk wil ik CL, maar dan wel voor de mooie affiches, de prestige, het meten met de allerbesten. Maar dat geld is ook een soort strop om je nek, je krijgt meer maar daardoor ben je ook gedwongen om meer uit te geven omdat je opeens hele andere beslissingen begint te nemen.

Bovendien is de EL ook enorm sterk momenteel.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In de CL ben je niks meer dan vulling. Tussen de PSG's, Bayerns en Man City's maak je gewoon geen kans.
In de EL maak je nog een kans om te winnen (Villareal is m.i. niet beter dan PSV en Ajax).

Verschil in geld is zo groot dat het van de zotte is dat je hier nog serieus over na moet denken.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

geruchten?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het gaat nooit gebeuren, maar van mij mogen er wel een paar kunstmatige regels worden toegepast zoals je in bijvoorbeeld Amerika wel eens hebt. Dat er een maximum zit op transfersom en salaris, dat je minimaal zoveel spelers uit eigen land, van een bepaalde leeftijd, etc moet hebben.

Terug naar transfers: waarschijnlijk is het wachten op de laatste twee dagen van de markt. Ben benieuwd, al ben ik al behoorlijk content met het huidige team.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Omw home, wellicht op tijd voor het spotten van een aantal transfers :D
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 26 Aug 2021, 15:02 Omw home, wellicht op tijd voor het spotten van een aantal transfers :D
We horen graag als je op je post bent! John heeft niet voor niets op jou gewacht lijkt me!
Locked