Feyenoord
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Inmiddels had Groningen al met 2 - 1 voor moeten staan. Maar hoe makkelijk ze er bij ons vaak in gaan hoe moeilijk ze tegen Ajax of Feyenoord een kans afronden.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Profanitist
- 11 Tinus
- Legende
Uitstekend gezien van de VAR, ik zag er niets geks in in eerste instantie.
Die Joosten die zou ik echt nooit meer opstellen. Het overzicht van een Narsingh, productiviteit van een Bruma en een intelligentie van een Brenet.
Die Joosten die zou ik echt nooit meer opstellen. Het overzicht van een Narsingh, productiviteit van een Bruma en een intelligentie van een Brenet.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Bij Feyenoord valt het toch weer net goed. Spelen weer matig maar gaan er ook weer met de punten vandoor.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- 11 Tinus
- Legende
Echt ongelooflijk dat Feyenoord 3 wedstrijden wint deze week. Tegen Emmen was het al bizar, tegen CSKA verrassend maar vandaag ook weer zo goed weggekomen met een reguliere overwinning zonder een minuut goed te spelen.
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Aan zijn hele houding te zien zal dat spoedig gebeuren. Loopt op het veld rond alsof hij enkel speelt omdat iemand hem chanteert of iets dergelijks.
- 11 Tinus
- Legende
Dat bedoel ik dus, Feyenoord speelt grauw en grijs Advocaat voetbal en speelt zonder spits, mist Fer en speelt 3x in de week, en blijft winnen.
- GillesdelaCroquette
Blijft bijzonder hoe moeilijk tegenstanders scoren tegen Feyenoord. De grootste kansen worden om zeep geholpen. Bij PSV heb ik altijd het idee dat de meest bizarre ballen binnenvallen en dat spelers goals maken die ze in hun carrière nooit meer zullen maken. Maar misschien is dat mijn PSV bril.
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Anass Achachbar.GillesdelaCroquette wrote: ↑08 Nov 2020, 16:30 Blijft bijzonder hoe moeilijk tegenstanders scoren tegen Feyenoord. De grootste kansen worden om zeep geholpen. Bij PSV heb ik altijd het idee dat de meest bizarre ballen binnenvallen en dat spelers goals maken die ze in hun carrière nooit meer zullen maken. Maar misschien is dat mijn PSV bril.
Scoorde twee keer tegen PSV waardoor PSV verloor. Daarna nooit meer een bal geraakt en loopt nu rond bij bij ACS Sepsi OSK Sfântu Gheorghe
- GillesdelaCroquette
Feyenoord - PSV december 2018. PSV veel beter maar Jorgensen en Larsson raken allebei uit de enige twee mogelijkheden de bal perfect. 2-0 voor Feyenoord.
Aisatti, die een van zijn bijzonder weinige treffers voor Ajax uiteraard tegen PSV maakt.