Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop alsnog op Hlozek, Sensation. Die past precies in het gewenste profiel.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 27 Aug 2021, 08:20
Heruone wrote: 27 Aug 2021, 01:38 Volgens mij is Bayo meer een vergelijkbaar type speler a la Malen, enkel dan nog iets groter en fysieker. Correct me if i’m wrong tho.
Ja nouja, iets groter, deze vent is 1.88 dat is gewoon serieus groot. Daarnaast fysiek ijzersterk, maar idd qua speltype is het juist een spits met snelheid en diepgang. Maar wel echt een jongen met mogelijkheden denk ik, alleen stiekem hoop ik nog altijd op een klasse of 2 beter. Wel jong, doelpuntenmachine op lager niveau en allround (door lengte en fysiek te combineren met snelheid en diepgang).
Dese jongen lijkt mij een prima backup spits. Probleem is dat ik graag een nieuwe basis spits zie. En dus idd een niveau of twee hoger.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Aug 2021, 08:28 Ik hoop alsnog op Hlozek, Sensation. Die past precies in het gewenste profiel.
Hlozek past perfect in het profiel, ook een voordeel dat hij op linksbuiten zou kunnen.

Arthur Cabral is in mijn ogen een goed, en vooral goedkoper, alternatief, maar wel een ander type, meer bonkig en minder potentieel dan Hlozek. Maar Hlozek kost volgens mij pakweg 17mil, terwijl ik denk dat Arthur Cabral (met Basel in de Conference League) voor 8-10mil opgehaald kan worden. Werd vorig jaar voor 4.4mil gekocht door Basel en als je hem voor 9-10mil koopt dan komt hij al in de top-10 duurste verkopen Basel.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cabral heeft dit seizoen in 10 wedstrijden 15 keer gescoord en 6 assists gegeven.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 27 Aug 2021, 09:02 Cabral heeft dit seizoen in 10 wedstrijden 15 keer gescoord en 6 assists gegeven.
Ja, de term doelpuntenmachine is bij hem redelijk op de plaats. Vorig seizoen in 35 wedstrijden 20 goals wat ook al prima is, maar nu ramt hij gewoon dubbel zo hard door. Ik had het eerder over de inconsistentie van Zahavi, die eigenlijk tot nu toe alleen tegen Gala van waarde was met goals, Cabral heeft nu in 10 wedstrijden pas 1 wedstrijd niet gescoord. Wel ander niveau tegenstanders met voorronde Conference League en Zwitserse competitie, maar dan nog wel bewonderingswaardig.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zahavi alleen tegen Gala belangrijk? Ik hoop dat je dan alleen dit seizoen bedoelde.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 27 Aug 2021, 09:12 Zahavi alleen tegen Gala belangrijk? Ik hoop dat je dan alleen dit seizoen bedoelde.
Tuurlijk, ik vergelijk ook de seizoensstart van deze twee heren tot nu toe. Qua consistentie, Zahavi in 2 van de 9 potten trefzeker, Cabral in 9 van de 10.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 27 Aug 2021, 06:09 Ik zit er klaar voor. Laatste transfer friday van deze window. Snipperdag genomen en geïnstalleerd met een overlevingspakket achter de laptop. Laat maar komen.
Ik verwacht helemaal niks van vandaag. Heb begrepen dat het heel lastig is om spelers te halen, je hebt met allerlei partijen te maken. Voor alle andere clubs duurt de window een paar maanden, maar PSV heeft maar 2 momenten om spelers te halen: helemaal aan het begin van de window en letterlijk tegen sluitingstijd. Waarom zou je daartussen moeten handelen zodat je een keer vrr voor de sluiting je zaakjes op orde hebt. Veel te ingewikkeld.

Dat gezegd hebbende, ik laat me graag verrassen. Maar denk van niet. Transfers zijn heel gecompliceerd namelijk.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat PSV meer 15 miljoen gaat uitgeven aan één speler.

Indien we voor een pure afmaker gaan, moet er ook zeker nog een creatieve jongen bij.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 Aug 2021, 09:43
Joenepsv wrote: 27 Aug 2021, 06:09 Ik zit er klaar voor. Laatste transfer friday van deze window. Snipperdag genomen en geïnstalleerd met een overlevingspakket achter de laptop. Laat maar komen.
Ik verwacht helemaal niks van vandaag. Heb begrepen dat het heel lastig is om spelers te halen, je hebt met allerlei partijen te maken. Voor alle andere clubs duurt de window een paar maanden, maar PSV heeft maar 2 momenten om spelers te halen: helemaal aan het begin van de window en letterlijk tegen sluitingstijd. Waarom zou je daartussen moeten handelen zodat je een keer vrr voor de sluiting je zaakjes op orde hebt. Veel te ingewikkeld.

Dat gezegd hebbende, ik laat me graag verrassen. Maar denk van niet. Transfers zijn heel gecompliceerd namelijk.
Plus het groepsproces mag niet worden verstoord ;)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 Aug 2021, 09:43
Joenepsv wrote: 27 Aug 2021, 06:09 Ik zit er klaar voor. Laatste transfer friday van deze window. Snipperdag genomen en geïnstalleerd met een overlevingspakket achter de laptop. Laat maar komen.
Ik verwacht helemaal niks van vandaag. Heb begrepen dat het heel lastig is om spelers te halen, je hebt met allerlei partijen te maken. Voor alle andere clubs duurt de window een paar maanden, maar PSV heeft maar 2 momenten om spelers te halen: helemaal aan het begin van de window en letterlijk tegen sluitingstijd. Waarom zou je daartussen moeten handelen zodat je een keer vrr voor de sluiting je zaakjes op orde hebt. Veel te ingewikkeld.

Dat gezegd hebbende, ik laat me graag verrassen. Maar denk van niet. Transfers zijn heel gecompliceerd namelijk.
[mention]Ykhim[/mention] [mention]Ardbeg[/mention] [mention]ShovingNE2[/mention] [mention]Hatseflats[/mention] nou jullie zin jongens?! Jullie hebben hem helemaal gehersenspoeld!
User avatar
Fox92
Talent
Posts: 88
Joined: 26 May 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik doe iets! Je kan de PSV supporters in deze onzekere doch hoopgevende dagen niet in het ongewisse laten. Verzin desnoods iets, kan je altijd zeggen dat het op het laatste moment is afgeketst. ;)
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens er moet wel iets gebeuren, als er geen vuurwerk vanuit Eindhoven komt moeten we het zelf maar doen of Theo Lucius inschakelen!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Transferaankondigingen deze week;

Image
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Aug 2021, 08:28
Joenepsv wrote: 27 Aug 2021, 06:09 Ik zit er klaar voor. Laatste transfer friday van deze window. Snipperdag genomen en geïnstalleerd met een overlevingspakket achter de laptop. Laat maar komen.
Drie lege frisdrankflessen, koelkastje en Senseo naast bureau. Naar de WC gaan is overrated.
Als je maar genoeg Senseo drinkt, heb je gaandeweg de ochtend ook een emmer en wat vochtige Aloe Vera-doekjes nodig, vermoed ik.

Tijd voor een serieuze update in koffie-apparatuur, Shoving.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 27 Aug 2021, 09:48 @Ykhim @Ardbeg @ShovingNE2 @Hatseflats nou jullie zin jongens?! Jullie hebben hem helemaal gehersenspoeld!
Gewoon normaal kunnen lezen is een kunst. En daarna overdrijven over hetgeen je gelezen denkt te hebben is ook een kunst. Wat dat betreft niks dan complimenten voor Revolinho. Kunstenaar.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoop vandaag wel echt iets te horen, maar PSV zit echt potdicht de laatste tijd. Dat zag je ook bij de contractverlenging van Noni, Rik had hier ook geen enkele hint of aankondiging over gegeven.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 27 Aug 2021, 09:48
Revolinho wrote: 27 Aug 2021, 09:43

Ik verwacht helemaal niks van vandaag. Heb begrepen dat het heel lastig is om spelers te halen, je hebt met allerlei partijen te maken. Voor alle andere clubs duurt de window een paar maanden, maar PSV heeft maar 2 momenten om spelers te halen: helemaal aan het begin van de window en letterlijk tegen sluitingstijd. Waarom zou je daartussen moeten handelen zodat je een keer vrr voor de sluiting je zaakjes op orde hebt. Veel te ingewikkeld.

Dat gezegd hebbende, ik laat me graag verrassen. Maar denk van niet. Transfers zijn heel gecompliceerd namelijk.
@Ykhim @Ardbeg @ShovingNE2 @Hatseflats nou jullie zin jongens?! Jullie hebben hem helemaal gehersenspoeld!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Aug 2021, 09:58
Sensation wrote: 27 Aug 2021, 09:48 @Ykhim @Ardbeg @ShovingNE2 @Hatseflats nou jullie zin jongens?! Jullie hebben hem helemaal gehersenspoeld!
Gewoon normaal kunnen lezen is een kunst. En daarna overdrijven over hetgeen je gelezen denkt te hebben is ook een kunst. Wat dat betreft niks dan complimenten voor Revolinho. Kunstenaar.
Dit is de Malen discussie all over again, in een andere verpakking. Niet goed lezen en vervolgens extreem overdrijven wat je denkt te hebben gelezen. Ik zou het geen kunst noemen, eerder vermoeiend.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Aug 2021, 10:09
Sensation wrote: 27 Aug 2021, 09:48

@Ykhim @Ardbeg @ShovingNE2 @Hatseflats nou jullie zin jongens?! Jullie hebben hem helemaal gehersenspoeld!
Dat laatste klinkt echt als de nieuwste Easytoys productlijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je maar nooit vergeet hoe ik over Malen denk. Of nou ja... dacht. Want hij is gelukkig weg en nu hoop ik dat ie knalt tegen Ajax.

4 dagen zijn er nog... ik schijn af te moeten wachten aangezien ik geen inside info heb. Better be good.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 Aug 2021, 10:16 Als je maar nooit vergeet hoe ik over Malen denk. Of nou ja... dacht. Want hij is gelukkig weg en nu hoop ik dat ie knalt tegen Ajax.

4 dagen zijn er nog... ik schijn af te moeten wachten aangezien ik geen inside info heb. Better be good.
Doe gewoon je Biostabil om, komt helemaal goed jongen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als er niemand komt ga ik een popcornfabriek leegroven en 5000 blikjes Red Bull halen. Dat worden een paar legendarische dagen op dit forum.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Aug 2021, 10:24 Als er niemand komt ga ik een popcornfabriek leegroven en 5000 blikjes Red Bull halen. Dat worden een paar legendarische dagen op dit forum.
Als jij 7000 euro kunt lappen aan drinken, leg dan gewoon wat geld bij zodat John Bergisha kan kaufen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb ik al gedaan bij Guti. Sindsdien doet mijn vrouw de financiële zaken.
Locked