Transferwindow 2021-2022
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Dese jongen lijkt mij een prima backup spits. Probleem is dat ik graag een nieuwe basis spits zie. En dus idd een niveau of twee hoger.Sensation wrote: ↑27 Aug 2021, 08:20Ja nouja, iets groter, deze vent is 1.88 dat is gewoon serieus groot. Daarnaast fysiek ijzersterk, maar idd qua speltype is het juist een spits met snelheid en diepgang. Maar wel echt een jongen met mogelijkheden denk ik, alleen stiekem hoop ik nog altijd op een klasse of 2 beter. Wel jong, doelpuntenmachine op lager niveau en allround (door lengte en fysiek te combineren met snelheid en diepgang).
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hlozek past perfect in het profiel, ook een voordeel dat hij op linksbuiten zou kunnen.
Arthur Cabral is in mijn ogen een goed, en vooral goedkoper, alternatief, maar wel een ander type, meer bonkig en minder potentieel dan Hlozek. Maar Hlozek kost volgens mij pakweg 17mil, terwijl ik denk dat Arthur Cabral (met Basel in de Conference League) voor 8-10mil opgehaald kan worden. Werd vorig jaar voor 4.4mil gekocht door Basel en als je hem voor 9-10mil koopt dan komt hij al in de top-10 duurste verkopen Basel.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Ja, de term doelpuntenmachine is bij hem redelijk op de plaats. Vorig seizoen in 35 wedstrijden 20 goals wat ook al prima is, maar nu ramt hij gewoon dubbel zo hard door. Ik had het eerder over de inconsistentie van Zahavi, die eigenlijk tot nu toe alleen tegen Gala van waarde was met goals, Cabral heeft nu in 10 wedstrijden pas 1 wedstrijd niet gescoord. Wel ander niveau tegenstanders met voorronde Conference League en Zwitserse competitie, maar dan nog wel bewonderingswaardig.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
-
- Internationale topspeler
Ik verwacht helemaal niks van vandaag. Heb begrepen dat het heel lastig is om spelers te halen, je hebt met allerlei partijen te maken. Voor alle andere clubs duurt de window een paar maanden, maar PSV heeft maar 2 momenten om spelers te halen: helemaal aan het begin van de window en letterlijk tegen sluitingstijd. Waarom zou je daartussen moeten handelen zodat je een keer vrr voor de sluiting je zaakjes op orde hebt. Veel te ingewikkeld.
Dat gezegd hebbende, ik laat me graag verrassen. Maar denk van niet. Transfers zijn heel gecompliceerd namelijk.
-
- Vedette
Plus het groepsproces mag niet worden verstoordRevolinho wrote: ↑27 Aug 2021, 09:43Ik verwacht helemaal niks van vandaag. Heb begrepen dat het heel lastig is om spelers te halen, je hebt met allerlei partijen te maken. Voor alle andere clubs duurt de window een paar maanden, maar PSV heeft maar 2 momenten om spelers te halen: helemaal aan het begin van de window en letterlijk tegen sluitingstijd. Waarom zou je daartussen moeten handelen zodat je een keer vrr voor de sluiting je zaakjes op orde hebt. Veel te ingewikkeld.
Dat gezegd hebbende, ik laat me graag verrassen. Maar denk van niet. Transfers zijn heel gecompliceerd namelijk.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
[mention]Ykhim[/mention] [mention]Ardbeg[/mention] [mention]ShovingNE2[/mention] [mention]Hatseflats[/mention] nou jullie zin jongens?! Jullie hebben hem helemaal gehersenspoeld!Revolinho wrote: ↑27 Aug 2021, 09:43Ik verwacht helemaal niks van vandaag. Heb begrepen dat het heel lastig is om spelers te halen, je hebt met allerlei partijen te maken. Voor alle andere clubs duurt de window een paar maanden, maar PSV heeft maar 2 momenten om spelers te halen: helemaal aan het begin van de window en letterlijk tegen sluitingstijd. Waarom zou je daartussen moeten handelen zodat je een keer vrr voor de sluiting je zaakjes op orde hebt. Veel te ingewikkeld.
- El Sordo
- Vedette
Als je maar genoeg Senseo drinkt, heb je gaandeweg de ochtend ook een emmer en wat vochtige Aloe Vera-doekjes nodig, vermoed ik.ShovingNE2 wrote: ↑27 Aug 2021, 08:28Drie lege frisdrankflessen, koelkastje en Senseo naast bureau. Naar de WC gaan is overrated.
Tijd voor een serieuze update in koffie-apparatuur, Shoving.
-
- Lid scoutingsteam
Gewoon normaal kunnen lezen is een kunst. En daarna overdrijven over hetgeen je gelezen denkt te hebben is ook een kunst. Wat dat betreft niks dan complimenten voor Revolinho. Kunstenaar.
- DonyellMalen
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
Sensation wrote: ↑27 Aug 2021, 09:48@Ykhim @Ardbeg @ShovingNE2 @Hatseflats nou jullie zin jongens?! Jullie hebben hem helemaal gehersenspoeld!Revolinho wrote: ↑27 Aug 2021, 09:43
Ik verwacht helemaal niks van vandaag. Heb begrepen dat het heel lastig is om spelers te halen, je hebt met allerlei partijen te maken. Voor alle andere clubs duurt de window een paar maanden, maar PSV heeft maar 2 momenten om spelers te halen: helemaal aan het begin van de window en letterlijk tegen sluitingstijd. Waarom zou je daartussen moeten handelen zodat je een keer vrr voor de sluiting je zaakjes op orde hebt. Veel te ingewikkeld.
- ruuddevil
- Legende
Dit is de Malen discussie all over again, in een andere verpakking. Niet goed lezen en vervolgens extreem overdrijven wat je denkt te hebben gelezen. Ik zou het geen kunst noemen, eerder vermoeiend.
-
- Legende
-
- Internationale topspeler
-
- Legende
Doe gewoon je Biostabil om, komt helemaal goed jongen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Als jij 7000 euro kunt lappen aan drinken, leg dan gewoon wat geld bij zodat John Bergisha kan kaufen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..