Mij wel. Als je geen kriebels krijgt vanaf 2’30” twijfel ik ernstig aan je Eindhovenaarschap. Ondanks het ritme een erg energiek nummer.
En anders gewoon Enter Sandman, uiteraard.
Zolang het maar bepaald wordt door iemand met gedegen verstand van muziek. Het meest cringy begin van een wedstrijd was wel toen supportersgroepen een tijd terug de muziek voor aanvang bepaalden. De enige keer dat ik het stadion direct weer wilde verlaten.
Of gewoon de herremennie terug.
Opkomstnummer
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Dat zou wel mooi samengaan met die nieuwe verlichting. Exit light, enter night..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- El Sordo
- Vedette
Say your prayers, little one
Don't forget, my son
To include everyone
Tuck you in, warm within
Keep you free from sin
'Til the sandman, he comes
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
Exit light
Enter night
Eind-ho-ven
Off to never-never land
Don't forget, my son
To include everyone
Tuck you in, warm within
Keep you free from sin
'Til the sandman, he comes
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
Exit light
Enter night
Eind-ho-ven
Off to never-never land
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik heb gewoon niks met moderne Nederhop zoals dit, ondanks dat het een mooie ode is. Leuk nummer maar draai hem maar in de rust. Niet om mee op te komen.
-
- Legende
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
-
- Regelmatige invaller
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
- Trixm
- Vedette
Er zijn genoeg clubs die wisselen van openingstune, je verliest altijd historie en nostalgie. Je bedient een nieuw publiek en dat is goed, maar de verliezen zijn vaak veel groter. Vraag aan het hele stadion welk nummer ze willen en je krijgt een wir-war aan nummers, waar vanwege esthetische redenen een tiental opties van overblijven. Hardcore is leuk en aardig, maar daar wordt een deel van het publiek gek van. Vervolgens weet je dat TT met stip bovenaan zal staan, met een ruime voorsprong welteverstaan.
Saibari is underrated.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik word trouwens wel moe ervan dat nu werkelijk elke club ergens voor de wedstrijd Sweet Caroline gaat draaien. Dat is mooi bij de clubs waar het traditie is, maar kom op zeg. Oubollige onzin draaien omdat iedereen dan ff een klein stukje mee kan doen. Direct verbannen zoiets.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik vind eigenlijk Kernkraft ook een waanzinnig opkomst nummer. Wat ik een beetje vind, ondanks de nostalgie en charme van Simply The Best, het is een opkomstnummer waar je verder weinig mee kan, je merkt dat er altijd gewoon doorheen gezongen wordt (logisch). Als je Kernkraft ramt net als bij onze goals dan weet je dat iedereen keihard mee gaat brullen, maakt op mij altijd zóveel indruk. En omdat het als goaltune al zo vaak gebruikt wordt heeft het natuurlijk op die manier ook een verband met PSV.Trixm wrote: ↑27 Aug 2021, 11:09 Er zijn genoeg clubs die wisselen van openingstune, je verliest altijd historie en nostalgie. Je bedient een nieuw publiek en dat is goed, maar de verliezen zijn vaak veel groter. Vraag aan het hele stadion welk nummer ze willen en je krijgt een wir-war aan nummers, waar vanwege esthetische redenen een tiental opties van overblijven. Hardcore is leuk en aardig, maar daar wordt een deel van het publiek gek van. Vervolgens weet je dat TT met stip bovenaan zal staan, met een ruime voorsprong welteverstaan.