Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Van mij mogen ze onze Mo inwisselen voor Mohamed Ben Romdhane.

Een van de grootste beloftes in het Afrikaanse voetbal. Nadat hij als tweede is geëindigd in de in de CAF Champions League.

Deze jobgen moet nog werken aan de accuraatheid van zijn passing maar wordt vergeleken met Mahrez en Ziyech als het gaat om techniek, elegabtie en mogelijkheden. Hij speelt als aanvallende middenvelder. Is nog niet op het niveau van eerder benoemden maar kan wel ons wat ademruimte geven nu Mo ons gaat verlaten en er te weinig kwaliteit nog voorin op de bank is.

Hij brengt iets extra's wat de anderen niet hebben en heeft de kans om in de schaduw te groeien van Gakpo, Madueke, Götze, etc.

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Getriggerd door een vliegtuig vanuit Parijs in het flightradar topic;

Colin Dagba, voor RB, zou ik wel interessant vinden! 22 jaar, 12mil marktwaarde. Oja wel interessant is een understatement, zou voor ons echt een topspeler zijn, maar staat bij PSG (natuurlijk) achter Hakimi in de pikorde.

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Vorig jaar speelde Kehrer nog eens als rechtsback in de CL, toen was hij er ook toch?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 24 Aug 2021, 11:25 Vorig jaar speelde Kehrer nog eens als rechtsback in de CL, toen was hij er ook toch?
Kehrer speelde toen als invaller, Florenzi was normaliter basis-RB. Dagba was over het algemeen de eerste stand-in (heeft bijv. de kwartfinales tegen Bayern twee keer de volle 90min gespeeld).
PhillipCocu
Talent
Posts: 72
Joined: 04 Nov 2020, 14:46
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 21 Aug 2021, 22:22 Alex Bangura van Cambuur is er eentje om in de gaten te houden.

Hij doet met zijn speelstijl denken aan Denzel Dumfries. Hij bruist van de energie, bestrijkt negentig minuten lang de hele flank van Cambuur en staat zowel defensief als aanvallend zijn mannetje.

Vorige week ging hij tegen Groningen als een beest tekeer op de linkerkant. Vandaag deed hij het uitstekend tegen ons. Hard maar fair in de duels, secuur in de passing en dreigend in de overlap met Issa Kallon.
Hij speelt met zijn hart, met passie en met strijd.

Oud vleugelspeler in de jeugd van Feyenoord en nu een uitstekende back, vond ik!
Eens, vooral tegen Mauro zag je zijn felheid
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 24 Aug 2021, 11:31
11 Sir Tinus wrote: 24 Aug 2021, 11:25 Vorig jaar speelde Kehrer nog eens als rechtsback in de CL, toen was hij er ook toch?
Kehrer speelde toen als invaller, Florenzi was normaliter basis-RB. Dagba was over het algemeen de eerste stand-in (heeft bijv. de kwartfinales tegen Bayern twee keer de volle 90min gespeeld).
Inderdaad, in de CL was het niet Kehrer op RB maar buiten de CL toch ook wel flink wat wedstrijden/minuten.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Simon Sohm, 1.88 uit Zwitserland.
Hij heeft het profiel van wat Sangaré had toen hij bij Toulouse speelde.

Groot, sterk, positioneel goed, veel duelkracht. Qua passing wat ruw en dit gaat ook wel eens fout, maar wint enorm veel ballen.

Hij was mij eerder niet opgevallen vanwege dat hij in Zwitersland speelde, maar helaas vorig jaar overgstapt voor 6,5 miljoen naar Parma.
Hij zal dus zeker niet goedkoop zijn, maar wel een prima jonge vervanger voor Sangaré.

Bij Parma speelt hij momenteel rechtsback. Hij kan nog voor Jong PSV spelen en zou echt een goede vervanger voor onze Ibrahim Sangaré zijn.



User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Kunnen we aub zsm Arthur Cabral halen? Iemand met kwaliteiten die we nog missen, ijzersterk in de lucht, ijzersterk met de bal aan de voet, technisch niet super verfijnd maar daarin wel echt een pak beter dan Luuk want hij heeft wel een prima passeeractie in huis, verder pas 23 en spelend bij Basel waar hij dit seizoen al op 14 goals en 6 assists na 9 wedstrijden staat. Overigens speelt Basel voorrondes Conference League. Dit is typisch zo'n speler die nu een optie wordt als aangezien EL nog altijd een stap is tov CL en ik denk PSV een stap is tov Basel en de Eredivisie een stap is tov de Zwitserse competitie.

OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Heeft wel een aardig moyenne zeg. Ja, het is de conference league. Ja, de Zwitserse competitie is niet sterk. Laat echter sinds vorig jaar al schrikbarend goede cijfers zien bij Basel zeg! Fysiek sterk en ook voetballend prima. Lijkt me een zeer welkome versterking.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 25 Aug 2021, 14:00 Kunnen we aub zsm Arthur Cabral halen? Iemand met kwaliteiten die we nog missen, ijzersterk in de lucht, ijzersterk met de bal aan de voet, technisch niet super verfijnd maar daarin wel echt een pak beter dan Luuk want hij heeft wel een prima passeeractie in huis, verder pas 23 en spelend bij Basel waar hij dit seizoen al op 14 goals en 6 assists na 9 wedstrijden staat. Overigens speelt Basel voorrondes Conference League. Dit is typisch zo'n speler die nu een optie wordt als aangezien EL nog altijd een stap is tov CL en ik denk PSV een stap is tov Basel en de Eredivisie een stap is tov de Zwitserse competitie.

Jij hoopt op Cabral, ik op Berisha en De Jong als pinchhitter. Let's fight.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dan kies ik Hlozek als mijn pokémon!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 25 Aug 2021, 14:12 Dan kies ik Hlozek als mijn pokémon!
Je mag nog een pinchhitter kiezen!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Solanke!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik kies Mohamed Touré van Adelaide United.
Hij zal niet te duur moeten zijn, pas 17 jaar en heeft wel wat weg van Gakpo en Madueke.

Kan prima in Jong ooo nog ballen.

OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Het zit tegen het onrealistische aan, maar het zou wel een giga stunt zijn om Hector Bellerin (26) te contracteren. Een speler die eigenlijk moet vertrekken bij Arsenal, en zelf heeft aangegeven flink in te willen leveren om het plezier in voetbal terug te vinden bij een andere club.

Een groot nadeel is dat hij jaarlijks er een maandje eruit ligt door een blessure, maar qua kwaliteit een honderd procent aanwinst.

Zou naar verluidt 7-9 miljoen euro moeten kosten.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 27 Aug 2021, 12:11 Het zit tegen het onrealistische aan, maar het zou wel een giga stunt zijn om Hector Bellerin (26) te contracteren. Een speler die eigenlijk moet vertrekken bij Arsenal, en zelf heeft aangegeven flink in te willen leveren om het plezier in voetbal terug te vinden bij een andere club.

Een groot nadeel is dat hij jaarlijks er een maandje eruit ligt door een blessure, maar qua kwaliteit een honderd procent aanwinst.

Zou naar verluidt 7-9 miljoen euro moeten kosten.

Liever niet. Krijg je straks van die Highlander perikelen met Thomas. "There can be only one!"

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Taylor Booth van Bayern II huren.
Hij loopt na dit jaar uit zijn contract. Hij kan verdedigende middenvelder, rechtsbuiten, linksmidden en centraal op het middenveld.
Veelzijdige voetballer met veel techniek en handelingssnelheid.



Afgelopen seizoen aan Polten in Oosterijk verhuurd.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Kangin-Lee, aanvallende middenvelder van Valencia. Als het goed is verloopt volgend jaar zijn contract en hij wil niet verlengen. Kans is groot dat hij naar Mallorca gaat maar wie weet kan je er een stokje voor steken. Vroeger een erg groot talent in ieder geval.
User avatar
Fox92
Talent
Posts: 88
Joined: 26 May 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien Juan Mata huren van United. Heeft nog 1 jarig contract. Voor als back up voor Götze. Voor de benodigde creativiteit.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

In hoeverre haalbaar geen idee en PSV heeft ook nog wel wat andere prioriteiten, maar ik vond Yari Verschaeren nog niet zo lang geleden een interessante speler als creatieve aanvaller/offensieve middenvelder. Destijds niet heel nodig omdat PSV Ihattaren had, maar die situatie is volledig veranderd. Ik dacht even dat hij nog een eenjarig contract had, maar hij heeft een paar maanden geleden verlengt.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Leuke namen ik denk dat Yari Verschaeren gevolgd wordt door heel Europa, maar dat dacht ik ook bij Max en Sangaré, laat staan Götze.
Wie weet lukt het John. Hij is wel een van de belangrijkste spelers van Anderlecht. Die geen Euroees meer spelen wellicht is er iets mogelijk.

Kangin-Lee ken ik niet zo goed, maar lijkt mij weinig beslissend geweest en dat is wel handig voor de positie van buitenspeler, spits.

Mata, is lijkt mij veel te duur. Maar wie weet kan het een konijn uit de hoge hoed zijn. Waardoor we met Mata-Götze in de spits kunnen spelen en als pinchhitter Zahavi erbij kunnen zetten!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Kolo Muani van FC Nantes is met zijn lengte, snelheid en talent wel een prima spits evenals eerder genoemde Mohamed Boya.

User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Van der Ven waarschijnlijk naar Wolfsburg. Volgens FeyenoordTM bij FC Afkicken
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 03 Jan 2021, 19:52
PSV90 wrote: 09 Nov 2020, 13:03 Hele mooie ontwikkeling dit. Welke Duitse centrumverdediger kan bij PSV zijn carrière nieuw leven inblazen? Mustafi? Kwestie van tijd voordat we hofleverancier van Die Mannschaft zijn.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/m ... a30d1e870/

Is dit een type speler die onze verdediging sterker maakt en zich bij ons kan revancheren? Ik ken zijn naam maar ik weet niet zo veel van hem. Wat voor type speler is het? Ik probeer te gokken waar PSV zoekt.
Stel je voor haha
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Mustafi kunnen we na de deadline halen.
Post Reply