Of Bassie DostJosef Dettelbacher wrote: ↑27 Aug 2021, 11:26#WelkomMichielKramerHatseflats wrote: ↑27 Aug 2021, 11:20
Luuk is veel te duur om als pinchhitter te fungeren. Liever een jongere en goedkopere versie
Transferwindow 2021-2022
- Ardbeg
- Mister PSV
Alles komt goed, lieve mensen. Al zal ik morgen op de boot naar Engeland (hond gaat mee op vakantie) ook meer op de telefoon zitten dan met een drankje naar de zee te staren.
Last edited by Ardbeg on 27 Aug 2021, 11:59, edited 2 times in total.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Just saying....... 2 augustus. En ik dacht dat het in de CL was11 Sir Tinus wrote: ↑02 Aug 2021, 07:12 Ik heb gedroomd dat Luuk er 2 in schoot met nr 9 op zijn rug in de wedstrijd tegen Monaco. Just saying
..
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Voor welke club speelde Luuk in die droom? Dan weten we namelijk nog een tegenstander…11 Sir Tinus wrote: ↑27 Aug 2021, 12:28Just saying....... 2 augustus. En ik dacht dat het in de CL was11 Sir Tinus wrote: ↑02 Aug 2021, 07:12 Ik heb gedroomd dat Luuk er 2 in schoot met nr 9 op zijn rug in de wedstrijd tegen Monaco. Just saying
..
- 11 Tinus
- Legende
PSVThijs85 wrote: ↑27 Aug 2021, 12:29Voor welke club speelde Luuk in die droom? Dan weten we namelijk nog een tegenstander…11 Sir Tinus wrote: ↑27 Aug 2021, 12:28
Just saying....... 2 augustus. En ik dacht dat het in de CL was
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Schmidt geeft net tussen neus en lippen door dat er nog wat aan kan komen.
Begon een relaas over dat je op drie fronten mee wil en moet willen doen. Vraag: "So you need some players?" antwoord "It will not be bad if we get some more quality". Rik haakte er mooi op in door te zeggen dat hij maar bij het Philips stadion in de buurt moet blijven, misschien ergens een frietje halen om de hoek.
Begon een relaas over dat je op drie fronten mee wil en moet willen doen. Vraag: "So you need some players?" antwoord "It will not be bad if we get some more quality". Rik haakte er mooi op in door te zeggen dat hij maar bij het Philips stadion in de buurt moet blijven, misschien ergens een frietje halen om de hoek.
-
- Internationale topspeler
Daarna gaf hij aan dat het aan de opties ligt of er überhaupt iemand gaat komen en dat ze ook rekening houden met Maxi Romero. En dat mocht er niemand komen ze het met deze ploeg zullen gaan doen. De stelligheid van er komen minimaal nog 2 spelers hoorde ik niet echt terug in zijn relaas. Daarnaast, mocht er iemand komen is het Schmidt zijn voorkeur om in ieder geval een spits te halen.Sensation wrote: ↑27 Aug 2021, 14:00 Schmidt geeft net tussen neus en lippen door dat er nog wat aan kan komen.
Dit zou toch echt een fraai staaltje wanbeleid zijn als je gaat gokken op Maxi die in 4 jaar tijd een wedstrijd op een blauwe maandag heeft gespeeld voor PSV.
Last edited by AddoCultheld on 27 Aug 2021, 14:06, edited 1 time in total.
-
En Scmidt begreep de hint/grap?Sensation wrote: ↑27 Aug 2021, 14:00 Schmidt geeft net tussen neus en lippen door dat er nog wat aan kan komen.
- Heissenberrug
-
- 11 Tinus
- Legende
Doan Romero en Guti komen er toch nog gewoon bij. Dus we hebben spelers genoeg. Als het niet genoeg kwaliteit is dan moet er wat bij komen maar dat zullen er echt geen 4 zijn.
Aub gewoon een basiswaardige spits en een basiswaardige rechtsback en we zijn ok voor nu. Dan kunnen we in de winter nog kijken of er een middenvelder gehaald moet worden voor Sangaré zijn afwezigheid.
Aub gewoon een basiswaardige spits en een basiswaardige rechtsback en we zijn ok voor nu. Dan kunnen we in de winter nog kijken of er een middenvelder gehaald moet worden voor Sangaré zijn afwezigheid.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- DadOfFour
Ik heb er goede hoop op dat John op een geheime missie is naar Azerbaijan, om daar een nog onontdekte parel voor de rechtsback positie te halen.
Eentje waarvan nog geen gelikte YouTube compilaties bestaan, waarvan de naam onuitspreekbaar is, die geboren is in een sneeuwstorm en opgevoed door wolven en beren.
Die zijn contract tekenend met een grote glimlach, ook al verdient hij het minimumloon hier, zo'n iemand graag
Eentje waarvan nog geen gelikte YouTube compilaties bestaan, waarvan de naam onuitspreekbaar is, die geboren is in een sneeuwstorm en opgevoed door wolven en beren.
Die zijn contract tekenend met een grote glimlach, ook al verdient hij het minimumloon hier, zo'n iemand graag
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Lid scoutingsteam
- trouwepsvfan
- Vedette