Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je krijgt een beetje het gevoel dan ooit dat window dat er "zeker" een spits bij zou komen. Uiteindelijk bleek Denneboom de kandidaat te zijn (nadat ondermeer Leonardo niet wilde) maar die liet NEC niet gaan. Denneboom dus.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rustig allen. Er gaan echt nog spelers bijkomen. Dat kan niet anders. Als het om wat voor reden dan ook niet lukt moeten ze zich de ogen uit de kop schamen. Ze hebben zoveel tijd gehad om de markt te verkennen en ik ga ervan uit dat de 52 miljoen wat op de transfermarkt is binnengekomen niet is verdampt. Ja, het is geen 52 netto dat weet ik maar er zal voldoende over zijn. Ik verwacht in elk geval nog drie inkomende transfers.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 27 Aug 2021, 14:04
Sensation wrote: 27 Aug 2021, 14:00 Schmidt geeft net tussen neus en lippen door dat er nog wat aan kan komen.

Begon een relaas over dat je op drie fronten mee wil en moet willen doen. Vraag: "So you need some players?" antwoord "It will not be bad if we get some more quality". Rik haakte er mooi op in door te zeggen dat hij maar bij het Philips stadion in de buurt moet blijven, misschien ergens een frietje halen om de hoek.
En Scmidt begreep de hint/grap?
Nou iig zei Rik iets in de trant van "I have to be at the Philips Stadium the next days, there's a lot to happen" waarop Schmidt grappend zei "you where there last year so why not". Toen kwam Rik zn grapje over de frietjes maar ging hij gelijk door met een vraag. Alhoewel tijdens de fotoshoot van Götze in zn waggie Rik volgens mij net met een kop thee en warme sokken aan thuis op de bank zat met de voetjes omhoog, op het moment dat hij zn telefoon stil wilde zetten dacht hij dat hij weer eens voor de gek gehouden werd.


Tipje om de hoop in bange dagen een beetje levendig te houden; zo nu en dan het Inside filmpje van de transfer van Götze terugkijken blijft prachtig. Met alle respect maar ik heb hieronder alvast de stukjes over Marco en Fein doorgespoeld:

User avatar
Fox92
Talent
Posts: 88
Joined: 26 May 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 27 Aug 2021, 14:30 Rustig allen. Er gaan echt nog spelers bijkomen. Dat kan niet anders. Als het om wat voor reden dan ook niet lukt moeten ze zich de ogen uit de kop schamen. Ze hebben zoveel tijd gehad om de markt te verkennen en ik ga ervan uit dat de 52 miljoen wat op de transfermarkt is binnengekomen niet is verdampt. Ja, het is geen 52 netto dat weet ik maar er zal voldoende over zijn. Ik verwacht in elk geval nog drie inkomende transfers.
Plus die investering van +/_ 50 miljoen die deze zomer gestort zou worden, waarvan een aanzienlijk deel naar transfers kon.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 27 Aug 2021, 14:29 Je krijgt een beetje het gevoel dan ooit dat window dat er "zeker" een spits bij zou komen. Uiteindelijk bleek Denneboom de kandidaat te zijn (nadat ondermeer Leonardo niet wilde) maar die liet NEC niet gaan. Denneboom dus.
Heerlijk, ik weet het weer.
Koning_Mason
Talent
Posts: 83
Joined: 03 Aug 2021, 10:57
Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 27 Aug 2021, 14:27 We hebben gewoon geen plek in het salarishuis omdat we niet van ons brandhout af komen.
Dan wordt de optie om contracten te ontbinden wel steeds interessanter, afkopen uit een 'ander potje' en weer kunnen investeren/doorselecteren.

Al kan ik me best voorstellen dat men dit scenario zo lang mogelijk wil uitstellen...
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Knap staaltje wanbeleid als er alleen een spits bij komt. Dan ben je in de breedte net te kwetsbaar als titelkandidaat.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fox92 wrote: 27 Aug 2021, 14:34
Plus die investering van +/_ 50 miljoen die deze zomer gestort zou worden, waarvan een aanzienlijk deel naar transfers kon.
Dat is echt helemaal nooit ergens gezegd of geschreven.

Men zou eerder kunnen handelen (dat is gebeurd), maar een aanzienlijk deel naar transfers is niet waar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waardige vervangers van Dumfries en Malen zijn een MUST. Gebeurt dat niet, is er simpelweg gewoon gefaald.

MAAR, laten we uitspraken die gedaan worden op een persco niet al te serieus nemen. Pas als Rik dinsdagavond/woensdagmorgen zegt dat de luiken sluiten en er is niets fatsoenlijks gehaald mogen we beginnen met zagen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Aug 2021, 14:40
Fox92 wrote: 27 Aug 2021, 14:34
Plus die investering van +/_ 50 miljoen die deze zomer gestort zou worden, waarvan een aanzienlijk deel naar transfers kon.
Dat is echt helemaal nooit ergens gezegd of geschreven.

Men zou eerder kunnen handelen (dat is gebeurd), maar een aanzienlijk deel naar transfers is niet waar.
Volgens mij is hier laatst zelfs nog gepost dat een aanzienlijk deel daarvan naar transfers/waarde op het veld moest gaan. Volgens mij uitgesproken door vd Kallen. Maar sowieso al gaat er maar 10 a 15 miljoen van dat potje daarheen, dan heb je nu toch minimaal nog 30 miljoen te besteden en dan ben ik denk ik nog erg voorzichtig zelfs.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan zie ik heel graag wat linkjes, want dat is dan totaal aan mij voorbij gegaan. Dat kan natuurlijk, maar dan maak ik met terugwerkende kracht een dansje van 4 op de schaal van richter. Maar ik denk niet dat het te vinden is. Of dat het heel erg uit zijn verband wordt getrokken.

Hopelijk zit ik mis.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wacht af... heb me hier laten vertellen dat ik ongeduldig ben en moest afwachten. Heb namelijk geen inside info.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Staat die reactie op repeat? Begint wat kinderachtig over te komen nu.

Goed, nog een paar dagen waarin veel kan gebeuren, maar indien er geen RB én competitieve spits worden aangetrokken zou ik dat toch teleurstellend vinden.
Last edited by El Sordo on 27 Aug 2021, 14:49, edited 1 time in total.
Kezza75!
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 26 Oct 2020, 00:00
Old name: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De spanning wordt sommigen al weer te veel merk ik...

Om heel veel redenen is dit topic bijzonder plezierig om te volgen. Hou vol jongens en meisjes, we gaan het overleven!
Champions are not born. Champions are made during practice.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 Aug 2021, 14:48 Ik wacht af... heb me hier laten vertellen dat ik ongeduldig ben en moest afwachten. Heb namelijk geen inside info.
Maak je geen zorgen, buiten [mention]RIO[/mention] en [mention]Garrincha[/mention] heeft helemaal niemand dat hier.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan het bijna niet geloven dat er niet nog een rechtsback en een spits worden gehaald. Hoe kun je nou je basis rb en spits verkopen voor 40+ miljoen en geen vervanger halen? Zitten we financieel aan de grond ofzo
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 27 Aug 2021, 14:51
Revolinho wrote: 27 Aug 2021, 14:48 Ik wacht af... heb me hier laten vertellen dat ik ongeduldig ben en moest afwachten. Heb namelijk geen inside info.
Maak je geen zorgen, buiten @RIO en @Garrincha heeft helemaal niemand dat hier.
[mention]Ailon[/mention] ;)

Edit: en struviet lijkt ook redelijk nauwkeurig over het algemeen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 27 Aug 2021, 14:51 Ik kan het bijna niet geloven dat er niet nog een rechtsback en een spits worden gehaald. Hoe kun je nou je basis rb en spits verkopen voor 40+ miljoen en geen vervanger halen? Zitten we financieel aan de grond ofzo
Transferwindow is nog open hoor! Ongeveer 4,5 dag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Aug 2021, 14:54
trouwepsvfan wrote: 27 Aug 2021, 14:51 Ik kan het bijna niet geloven dat er niet nog een rechtsback en een spits worden gehaald. Hoe kun je nou je basis rb en spits verkopen voor 40+ miljoen en geen vervanger halen? Zitten we financieel aan de grond ofzo
Transferwindow is nog open hoor! Ongeveer 4,5 dag.
Daarom had ik het over ‘worden gehaald’.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Aug 2021, 14:53
@Ailon ;)
:lol:

Edit: en struviet lijkt ook redelijk nauwkeurig over het algemeen.
Struviet heb ik nog niet goed kunnen beoordelen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 27 Aug 2021, 14:56
ShovingNE2 wrote: 27 Aug 2021, 14:54

Transferwindow is nog open hoor! Ongeveer 4,5 dag.
Daarom had ik het over ‘worden gehaald’.
Dan las ik het verkeerd :)

Spits komt wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Real daadwerkelijk 170 miljoen uitgeeft aan Mbappé verwacht ik sowieso nog een paar gekke dagen op de markt, met wellicht nog onvoorziene kansen voor PSV.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 Aug 2021, 14:48 Ik wacht af... heb me hier laten vertellen dat ik ongeduldig ben en moest afwachten. Heb namelijk geen inside info.
Hier, iets om de tijd mee te doden!

Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Aug 2021, 14:59
Revolinho wrote: 27 Aug 2021, 14:48 Ik wacht af... heb me hier laten vertellen dat ik ongeduldig ben en moest afwachten. Heb namelijk geen inside info.
Hier, iets om de tijd mee te doden!

Interessante speler! Ken hem niet heel goed maar de beelden zijn veelbelovend. Echt een speler die je na een paar jaar 30 miljoen oplevert.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 27 Aug 2021, 14:58
Heruone wrote: 27 Aug 2021, 14:53
@Ailon ;)

:lol:
Edit: en struviet lijkt ook redelijk nauwkeurig over het algemeen.
Struviet heb ik nog niet goed kunnen beoordelen.
Ik zal m'n best blijven doen. :mrgreen:
Locked