Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 27 Aug 2021, 15:11
deninho32 wrote: 27 Aug 2021, 14:58
:lol:



Struviet heb ik nog niet goed kunnen beoordelen.
Ik zal m'n best blijven doen. :mrgreen:
Begin daar nu s ff mee .... ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

"Maar ik ben geduldig hoor", zegt Schmidt. "We zouden de selectie graag nog willen versterken met extra kwaliteit. Daar werken we al weken aan. Ik weet alleen niet hoe dichtbij we precies zijn met het aantrekken van nieuwe spelers. Ik moet me als coach richten op de wedstrijden. Maar het zou niet slecht zijn om nieuwe spelers te mogen ontvangen. We spelen tot de kerst telkens drie keer in een week, dan heb je een brede selectie nodig."
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Namen, Struviet. Namen!
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 27 Aug 2021, 15:15
Struviet wrote: 27 Aug 2021, 15:11

Ik zal m'n best blijven doen. :mrgreen:
Begin daar nu s ff mee .... ;)
Haha, nou vooruit. Kleintje dan.

Ze zijn op dit moment met 2 middenvelders in gesprek. Eén daarvan heeft de Zweedse nationaliteit. Fysieke gozer.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wa middenvelders.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Forsberg is welkom, Leipzig speelt ie dus is rond lijkt me.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

welkom Emil Forsberg :tear:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cajuste.

Ik zie de bloemen wel verschijnen, Struviet.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Aug 2021, 15:22 Cajuste.

Ik zie de bloemen wel verschijnen, Struviet.
Ah daarom speelde hij niet tegen ons!
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar ik gok op Jens Cajuste van Midtjylland. Jong (22), fysiek sterke verdedigende middenvelder, Zweeds international en basisspeler bij Midtjylland. Én zit bij het makelaarsbureau waar er gister zoveel heisa over was ahv die Instagram story. 1+1+1+1+1 = backup voor Sangaré.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 27 Aug 2021, 15:23 Maar ik gok op Jens Cajuste van Midtjylland. Jong (22), fysiek sterke verdedigende middenvelder, Zweeds international en basisspeler bij Midtjylland. Én zit bij het makelaarsbureau waar er gister zoveel heisa over was ahv die Instagram story. 1+1+1+1+1 = backup voor Sangaré.
Verdedigende middenvelder, dus wellicht de back-up voor Sangare?
La vida és massa curta per no fer broma
Koning_Mason
Talent
Posts: 83
Joined: 03 Aug 2021, 10:57
Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan die ook in de spits?
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfThree wrote: 27 Aug 2021, 15:26
Persepolis wrote: 27 Aug 2021, 15:23 Maar ik gok op Jens Cajuste van Midtjylland. Jong (22), fysiek sterke verdedigende middenvelder, Zweeds international en basisspeler bij Midtjylland. Én zit bij het makelaarsbureau waar er gister zoveel heisa over was ahv die Instagram story. 1+1+1+1+1 = backup voor Sangaré.
Verdedigende middenvelder, dus wellicht de back-up voor Sangare?
exact, ook daar moet iemand bijkomen. Er is niemand die Sangaré goed kan vervangen bij afwezigheid/rust. Zeker met de Africa Cup dit jaar is dat broodnodig.
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:monkey:
Persepolis wrote: 27 Aug 2021, 15:23 Maar ik gok op Jens Cajuste van Midtjylland. Jong (22), fysiek sterke verdedigende middenvelder, Zweeds international en basisspeler bij Midtjylland. Én zit bij het makelaarsbureau waar er gister zoveel heisa over was ahv die Instagram story. 1+1+1+1+1 = backup voor Sangaré.
Cajuste is geen goedkope jongen. Lees dat hij aandacht heeft uit de PL en o.m. Rennes. Newcastle zou een 10M+ bod hebben gedaan.
Als dit klopt verwacht ik niet dat hij de backup wordt van Sangare. Wellicht kan John de prijs weer sterk drukken
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In Manchester krijgt een fan een lesje in 'het is pas rond als de handtekening staat'.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Fox92
Talent
Posts: 88
Joined: 26 May 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Aug 2021, 14:47 Dan zie ik heel graag wat linkjes, want dat is dan totaal aan mij voorbij gegaan. Dat kan natuurlijk, maar dan maak ik met terugwerkende kracht een dansje van 4 op de schaal van richter. Maar ik denk niet dat het te vinden is. Of dat het heel erg uit zijn verband wordt getrokken.

Hopelijk zit ik mis.
[media]https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... n-hun.html[/media]

"Dat er aankomende zomer flink gesleuteld gaat worden aan de spelersgroep van de Eindhovenaren steekt Van der Wallen dan ook niet onder stoelen of banken. PSV had al financiële mogelijkheden voor het aantrekken van nieuwe spelers en door de nieuwe investeringen kan de club uit Eindhoven nog een stap verder gaan. "De daadwerkelijke invulling is aan de directie en trainingsstaf. Dat er weer veel staat te gebeuren, is duidelijk. We denken nu buiten het veld een beslissende zet voor de toekomst te doen."

Hieruit blijkt dat er toch wel een deel van dat geld beschikbaar zou komen voor om op de transfermarkt te gaan.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zondag ben ik op Eindhoven airport om mijn ouders weg te brengen, ik zal mijn ogen open houden :D
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoek de verschillen tussen clickbait en de bron:

Clickbait:

PSV had al financiële mogelijkheden voor het aantrekken van nieuwe spelers en door de nieuwe investeringen kan de club uit Eindhoven nog een stap verder gaan.

Bron:

PSV had al middelen ter beschikking om flink te investeren en kan nu een stap verder gaan. ,,De daadwerkelijke invulling is aan de directie en trainersstaf. Dat er weer veel staat te gebeuren, is duidelijk. We denken nu buiten het veld een beslissende zet voor de toekomst te doen.”

Je kan er best wel in lezen dat er iets in de spelersgroep gaat hoor. Maar hier focust VP volledig op de selectie terwijl er ook staat 'buiten het veld' en dat daar de focus lijkt te liggen.

https://www.ed.nl/PSV/buiten-het-veld-v ... ~ab65146a/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 27 Aug 2021, 15:23 Maar ik gok op Jens Cajuste van Midtjylland. Jong (22), fysiek sterke verdedigende middenvelder, Zweeds international en basisspeler bij Midtjylland. Én zit bij het makelaarsbureau waar er gister zoveel heisa over was ahv die Instagram story. 1+1+1+1+1 = backup voor Sangaré.
Leuke speler evenals Forsberg.
Ik hoop dan op Simon Sohm van Parma.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Buiten het veld hebben ze het geld beschikbaar gesteld, de invulling van wat PSV met het geld gaat doen is aan de directie en trainersstaf. Er zou dus best een deel van gebruikt kunnen worden om in spelers te investeren.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Aug 2021, 15:51 Zoek de verschillen tussen clickbait en de bron:

Clickbait:

PSV had al financiële mogelijkheden voor het aantrekken van nieuwe spelers en door de nieuwe investeringen kan de club uit Eindhoven nog een stap verder gaan.

Bron:

PSV had al middelen ter beschikking om flink te investeren en kan nu een stap verder gaan. ,,De daadwerkelijke invulling is aan de directie en trainersstaf. Dat er weer veel staat te gebeuren, is duidelijk. We denken nu buiten het veld een beslissende zet voor de toekomst te doen.”

Je kan er best wel in lezen dat er iets in de spelersgroep gaat hoor. Maar hier focust VP volledig op de selectie terwijl er ook staat 'buiten het veld' en dat daar de focus lijkt te liggen.

https://www.ed.nl/PSV/buiten-het-veld-v ... ~ab65146a/
Het is dan wel handig om de zin die aan dat citaat voorafgaat ook mee te nemen: "Een verbouwing komt er ook komende zomer in de spelersgroep. (...)". Dat impliceert wel degelijk dat er buiten het veld een financiele stap gezet werd die ook (direct) mogelijkheden biedt om binnen de selectie te kunnen doorpakken. Het is in ieder geval nét cryptisch genoeg om er vanalles aan op te kunnen hangen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ho. Jij zet het neer als quote. Dat is geen quote en staat niet tussen " ". Dat is een tekst van Elfrink. Niet dat die er niet zou komen. Die zou er sowieso wel komen.

Maar goed: zoals gezegd: ik geloof niet dat er veel van die 50 miljoen in spelers gaat. Hopelijk hebben jullie dan gelijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lekker boeiend waar ze het wel of niet vandaan halen, als we de laatste dagen niets beters krijgen dan spelers die op de bank komen te zitten ben ik gewoon dik teleurgesteld
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Aug 2021, 16:15 Ho. Jij zet het neer als quote. Dat is geen quote en staat niet tussen " ". Dat is een tekst van Elfrink. Niet dat die er niet zou komen. Die zou er sowieso wel komen.

Maar goed: zoals gezegd: ik geloof niet dat er veel van die 50 miljoen in spelers gaat. Hopelijk hebben jullie dan gelijk.
Dat citeer je toch uit het stuk van Elfrink? Dat maakt het dus wel degelijk een 'quote' ;). Hoe dan ook, als hij een beetje journalist is, is het inleidende stukje op dat citaat van Van der Wallen wel degelijk ter sprake gekomen (of zelfs geparafraseerd) en niet uit d'n dikke duim gezogen.
Locked