Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV zet enorm hoog in. Het gaat om spelers die direct de basis in kunnen en er moet gewoon zoveel stukjes op de juiste plekken vallen om alles rond te krijgen. Op het laatste moment veranderen bepaalde details en dan dacht je dus dat het rond was maar dan is het dus afgeketst. Het worden spannende dagen (duhhh), maar ik denk dat we 1) er of heel blij mee zijn of 2) achteraf kunnen we een tipje van de sluier lichten om te laten zien hoe dichtbij alles zit. Ik heb vertrouwen in scenario 1, maar je hebt ook te maken met spelers die dan wellicht niet direct wedstrijdfit zijn. Zowel John als Roger willen alleen spelers die PSV kampioen kunnen maken en de hierarchie van de selectie verder kunnen ondersteunen ipv veranderen. En daarnaast jongleert John ook nog met 3-4 spelers die moeten worden verkocht (Mo, Lucky Ass, Bruma en Doan).
PSVEAST
Jeugdspeler
Posts: 57
Joined: 27 Aug 2021, 16:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was de persconferentie van Schmidt niet online te volgen?
Of is het media team te druk met Berisha filmen die uit het vliegtuig stapt?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 27 Aug 2021, 16:36 PSV zet enorm hoog in. Het gaat om spelers die direct de basis in kunnen en er moet gewoon zoveel stukjes op de juiste plekken vallen om alles rond te krijgen. Op het laatste moment veranderen bepaalde details en dan dacht je dus dat het rond was maar dan is het dus afgeketst. Het worden spannende dagen (duhhh), maar ik denk dat we 1) er of heel blij mee zijn of 2) achteraf kunnen we een tipje van de sluier lichten om te laten zien hoe dichtbij alles zit. Ik heb vertrouwen in scenario 1, maar je hebt ook te maken met spelers die dan wellicht niet direct wedstrijdfit zijn. Zowel John als Roger willen alleen spelers die PSV kampioen kunnen maken en de hierarchie van de selectie verder kunnen ondersteunen ipv veranderen. En daarnaast jongleert John ook nog met 3-4 spelers die moeten worden verkocht (Mo, Lucky Ass, Bruma en Doan).
Dus eigenlijk zeg je dat we óf heel blij gaan zijn met spelers die direct de basis in kunnen (maar toch niet helemaal direct omdat ze eventueel niet wedstrijdfit zijn) of we teleurgesteld gaan zijn, maar troost kunnen vinden in een of ander verhaaltje over what could have been? En dat alles is nog hoogst onzeker.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 27 Aug 2021, 16:45
RIO wrote: 27 Aug 2021, 16:36 PSV zet enorm hoog in. Het gaat om spelers die direct de basis in kunnen en er moet gewoon zoveel stukjes op de juiste plekken vallen om alles rond te krijgen. Op het laatste moment veranderen bepaalde details en dan dacht je dus dat het rond was maar dan is het dus afgeketst. Het worden spannende dagen (duhhh), maar ik denk dat we 1) er of heel blij mee zijn of 2) achteraf kunnen we een tipje van de sluier lichten om te laten zien hoe dichtbij alles zit. Ik heb vertrouwen in scenario 1, maar je hebt ook te maken met spelers die dan wellicht niet direct wedstrijdfit zijn. Zowel John als Roger willen alleen spelers die PSV kampioen kunnen maken en de hierarchie van de selectie verder kunnen ondersteunen ipv veranderen. En daarnaast jongleert John ook nog met 3-4 spelers die moeten worden verkocht (Mo, Lucky Ass, Bruma en Doan).
Dus eigenlijk zeg je dat we óf heel blij gaan zijn met spelers die direct de basis in kunnen (maar toch niet helemaal direct omdat ze eventueel niet wedstrijdfit zijn) of we teleurgesteld gaan zijn, maar troost kunnen vinden in een of ander verhaaltje over what could have been? En dat alles is nog hoogst onzeker.
Eigenlijk zegt ie dat we hier niet bang hoeven te zijn dat PSV inzet op categorie Sorloth, maar dat we met écht goede spelers bezig zijn. Echte versterkingen, geen C-artiesten. Dat vind ik iig een fijne gedachte. En mocht het niet rond komen, dan ben ik inderdaad alsnog heel benieuwd wie deze spelers zijn.
Last edited by Johnnie Walker on 27 Aug 2021, 16:50, edited 1 time in total.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja ik weet het, we hebben er op dit moment geen reet aan. Spelers die nu niet spelen omdat ze buiten de boot vallen en dus weinig wedstrijden hebben gespeeld en spelers die in afwachting op een transfer dus weinig spelen (zoals Denzel en Malen bij ons). Dat zijn de 2 categorieen waar PSV naar kijkt en mee spreekt. Je leest nu over allerlei geruchten, meeste kloppen niet. Als je er weinig over hoort of een keertje via een officieel kanaal, dan kan je er vanuit gaan dat het serieus is. PSV laat niks los, zelfs niet over contractverlengingen.

PSV komt er met de speler meestal wel redelijk snel uit, maar de clubs en agents hebben het zo zwaar na het corona seizoen van vorig jaar en ook dit jaar is de markt gewoon zo rustig dat bepaalde risico's niet genomen mogen worden door de directie.

Edit: wat Sjonnie Walker zegt, Sorloth las ik ergens en die Waldschmidt (?), nergens van waar. Dat is echt niet het niveau waar PSV naar streeft. De spitsen die wij nu hebben zijn net zo goed of zelfs beter.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus dan toch nog Batshuayi-Boateng categorie?
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Las normaal de transfer perikelen op Twitter en dacht vandaag ga hier eens neuzen. Onderstaande kwam ik tegen op Twitter, zijn wel namen maar niks gaat dus door. Bron is ook onduidelijk overigens.

OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgende… deze jongen zuigt alles uit zijn dikke duim
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVEAST wrote: 27 Aug 2021, 16:37 Was de persconferentie van Schmidt niet online te volgen?
Of is het media team te druk met Berisha filmen die uit het vliegtuig stapt?
Jongens van de media zijn idd druk bezig met filmen :pul:
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

B. Dzsudzsak wrote: 27 Aug 2021, 17:19
PSVEAST wrote: 27 Aug 2021, 16:37 Was de persconferentie van Schmidt niet online te volgen?
Of is het media team te druk met Berisha filmen die uit het vliegtuig stapt?
Jongens van de media zijn idd druk bezig met filmen :pul:
Vertel..waar zie je ze?
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

?
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]B. Dzsudzsak[/mention] jij weet/ziet meer?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 27 Aug 2021, 15:18
Sensation wrote: 27 Aug 2021, 15:15

Begin daar nu s ff mee .... ;)
Haha, nou vooruit. Kleintje dan.

Ze zijn op dit moment met 2 middenvelders in gesprek. Eén daarvan heeft de Zweedse nationaliteit. Fysieke gozer.
Dan de grote vraag: word jij hier enthousiast van?
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verdorrie gun jullie mede-psvers een naampje
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De naam is natuurlijk Cajuste. Of je daar enthousiast van wordt moet je helemaal zelf bepalen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 27 Aug 2021, 16:50 Ja ik weet het, we hebben er op dit moment geen reet aan. Spelers die nu niet spelen omdat ze buiten de boot vallen en dus weinig wedstrijden hebben gespeeld en spelers die in afwachting op een transfer dus weinig spelen (zoals Denzel en Malen bij ons). Dat zijn de 2 categorieen waar PSV naar kijkt en mee spreekt. Je leest nu over allerlei geruchten, meeste kloppen niet. Als je er weinig over hoort of een keertje via een officieel kanaal, dan kan je er vanuit gaan dat het serieus is. PSV laat niks los, zelfs niet over contractverlengingen.

PSV komt er met de speler meestal wel redelijk snel uit, maar de clubs en agents hebben het zo zwaar na het corona seizoen van vorig jaar en ook dit jaar is de markt gewoon zo rustig dat bepaalde risico's niet genomen mogen worden door de directie.

Edit: wat Sjonnie Walker zegt, Sorloth las ik ergens en die Waldschmidt (?), nergens van waar. Dat is echt niet het niveau waar PSV naar streeft. De spitsen die wij nu hebben zijn net zo goed of zelfs beter.
Laten we het hopen. Net zoals die Bayo die gisteren genoemd werd; lijkt mij best een aardige spits, maar niet een jongen die beter is als Zahavi. Wil je echt stappen maken, dan moet je dus een spits halen die wel beter is als Zahavi.

Zoals ik het lees, wilt PSV dus topspelers halen, die niet de hierarchie aanpassen, dus dan ga ik uit van top talenten. Hoop nog steeds op Hlozek, die is beter als Zahavi en jong dus die gaat niet de hierarchie verstoren. Enige wat niet past in het hlozek verhaal is dat hij niet wedstrijd fit zou zijn; dat is hij natuurlijk wel.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niveau is 1 ding, maar je moet ook wel iets kunnen toevoegen wat er nu niet is. Iemand die voorin fysiek oorlog kan maken en altijd op de juiste plek staat, belangrijke goals meepikt. Zahavi blijkt nu na een jaar van het type werkpaard. Romero komt straks terug, dat is meer een doelgerichte, zelfzuchtige spits in de goede zin. We willen allemaal wel weer een Farfan, maar kleine kans dat er zo iemand komt.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind dat PSV zoveel spelers heeft die in een normale situatie 15e tot 18e man zijn dat we voor de breedte niets nodig hebben. Maar de spitspositie is eigenlijk niet te doen zonder vervanger van Malen. De rest zou je nog op kunnen gokken wat mij betreft als je jezelf echt niet kunt versterken.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil namen horen verdomme.
Pls geef me namen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 27 Aug 2021, 18:18 Ik wil namen horen verdomme.
Pls geef me namen.
Schatje, moppie, binkie, hoeveel naampjes wil je?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 27 Aug 2021, 18:18 Ik wil namen horen verdomme.
Pls geef me namen.
Henk
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

C A J U S T E.

Moet het nog groter, Maikel?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Aug 2021, 18:27 C A J U S T E.

Moet het nog groter, Maikel?
Hij wil niet groter, hij wil meer! Hij is toch geen wijf?!
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zweedse middenvelder, Ola Toivonen? Of is die inmiddels al met voetbalpensioen :) ?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Aug 2021, 18:27 C A J U S T E.

Moet het nog groter, Maikel?
Als het niet Cajuste is is het jouw schuld.
Locked