Transferwindow 2021-2022
- ruuddevil
- Legende
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... -over.html
Geen impact op transfers. Dus we gaan er eens goed voor zitten.
Geen impact op transfers. Dus we gaan er eens goed voor zitten.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Internationale topspeler
- StratumZuid
- Vedette
- StratumZuid
- Vedette
- bruiswater
- Jeugdspeler
Ik vind het allemaal wel al prima zo, volgensmij heeft PSV ook gewoon niet zo veel geld meer hoor om bijvoorbeeld een beetje dure spits te halen.
Viergever, Luckassen, Ihattarren, Guti, Rigo, Mauro en Bruma (?) moeten we wel nog ergens zien te lozen komende dagen.
Verder hoef je toch ook geen grote aankoop meer te doen? Met een beetje geluk blijft Romero dadelijk blessurevrij en heb je voorin al gewoon prima backups met Fofana, Doan en Vertessen. Ledezma komt dadelijk ook terug voor positie 10.
Een rechtsback voor de basis zou nog wel leuk zijn maar is ook geen echte must, Teze is gewoon een prima verdediger. Voor eventuele backup van Sangaré / MvG heb je Pröpper en dan nog een Boscgali die kan doorschuiven, Thomas kan hier evt ook nog spelen. Hier hoef je ook niet echt verder nog iemand extra voor te halen.
Met deze selectie + nog een betere rechtsback worden we gewoon kampioen en 1e in EL poule.
Viergever, Luckassen, Ihattarren, Guti, Rigo, Mauro en Bruma (?) moeten we wel nog ergens zien te lozen komende dagen.
Verder hoef je toch ook geen grote aankoop meer te doen? Met een beetje geluk blijft Romero dadelijk blessurevrij en heb je voorin al gewoon prima backups met Fofana, Doan en Vertessen. Ledezma komt dadelijk ook terug voor positie 10.
Een rechtsback voor de basis zou nog wel leuk zijn maar is ook geen echte must, Teze is gewoon een prima verdediger. Voor eventuele backup van Sangaré / MvG heb je Pröpper en dan nog een Boscgali die kan doorschuiven, Thomas kan hier evt ook nog spelen. Hier hoef je ook niet echt verder nog iemand extra voor te halen.
Met deze selectie + nog een betere rechtsback worden we gewoon kampioen en 1e in EL poule.
- StratumZuid
- Vedette
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dat lijkt me een nogal naïeve, idealistische gedachte. Zou Götze hier spelen als Schmidt er niet was? Zou Noni Madueke hierheen zijn gekomen als hij niet wist dat hij hier eerder minuten zou maken dan bij Spurs? Zou Van Ginkel hier hebben gespeeld als ie niet al die blessures had gehad? Zou Pröpper terug zijn gekomen als ie ook een stap naar een betere ploeg in Engeland had kunnen maken? Elke speler, die hier speelt, heeft een egocentrische keuze gemaakt. Alleen van Gakpo, Obispo, Teze en dergelijke kun je nog enigszins het idee hebben van clubliefde, maar de realiteit is gewoon niet zo idealistisch.
-
- Clubvoorkeur: PSV
Aangezien Viergever weg mag, ga ik er vanuit dat PSV rond is met een centrale verdediger of rechtsback.
Dit hangt af waar ze Teze zien staan dit seizoen.
verder was Roger aan het pinpointen naar de centrum spits positie, dus ook daar verwacht ik deze periode nog een speler.
daarnaast verwacht ik alleen huur of aankopen als er iemand vertrekt.
Dit hangt af waar ze Teze zien staan dit seizoen.
verder was Roger aan het pinpointen naar de centrum spits positie, dus ook daar verwacht ik deze periode nog een speler.
daarnaast verwacht ik alleen huur of aankopen als er iemand vertrekt.
Sangaré, le Roi du PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Hee kijk eens wie weer terug is. De manier van posten, de "random" naam. Verrassend.bruiswater wrote: ↑28 Aug 2021, 13:08 Ik vind het allemaal wel al prima zo, volgensmij heeft PSV ook gewoon niet zo veel geld meer hoor om bijvoorbeeld een beetje dure spits te halen.
- bruiswater
- Jeugdspeler
Ik zeg toch ook niet dat we 'amper' geld hebben. Ik zeg dat ik denk dat we gewoon niet zo veel geld hebben om een talentvolle spits van ~15 miljoen + salaris te halen en dan ook nog een goede rechtsback van 10 miljoen, en dan vinden sommige dat er ook nog een backup voor Sangaré moet worden gehaald. Wordt allemaal wel een beetje te gek vind ik. We hebben tijdens corona toch ook gewoon tientallen miljoenen verloren, en daarnaast een aantal dure spelers onder salaris (Götze, Bruma, Ramalho, Madueke etc). Super blij natuurlijk met die kapitaalinjectie van 50 miljoen maar dat is natuurlijk niet voor niets dat we die moeten krijgen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
PSV heeft 4 pijnpunten momenteel:
- Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.
- Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
- Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
- Je mist een rechtsback van niveau, alhoewel Teze daar best van mij de kans mag krijgen.
Het lijkt me sterk dat men alle 4 de punten kan aanpakken. Welke zijn het belangrijkste en waarom?
- Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
- Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
- Je mist een rechtsback van niveau, alhoewel Teze daar best van mij de kans mag krijgen.
Het lijkt me sterk dat men alle 4 de punten kan aanpakken. Welke zijn het belangrijkste en waarom?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- bruiswater
- Jeugdspeler
?Ardbeg wrote: ↑28 Aug 2021, 14:10Hee kijk eens wie weer terug is. De manier van posten, de "random" naam. Verrassend.bruiswater wrote: ↑28 Aug 2021, 13:08 Ik vind het allemaal wel al prima zo, volgensmij heeft PSV ook gewoon niet zo veel geld meer hoor om bijvoorbeeld een beetje dure spits te halen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
-
- Lid scoutingsteam
1, Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.Heruone wrote: ↑28 Aug 2021, 14:25 PSV heeft 4 pijnpunten momenteel:
Waarom?
Een andere manier van kansen creëren of zelfs forceren is belangrijk om ook lastige wedstrijden over de streep te kunnen trekken.
2, Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
Waarom?
Precies om wat jij aan geeft ook deze speler is nog niet aanwezig in de selectie en essentieel in het spel wat PSV wilt spelen.
3, Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
Waarom? Dit is heel lastig om te vinden en voor een eventuele reserve rol achter boven genoemden te halen. Hiervoor missen we ook iemand naast Vertessen vanuit de jeugd zie ik Antonisse of Fofana nog niet de stap maken.
Dit is een laatste moment transfer/huurtransfer zoals bij Fein ideaal. Helaas voldoen in mijn ogen Thomas en Mauro niet voldoende hiervoor
4. Rechtsback, Teze die gaat het wel lukken dit jaar. De prioriteiten liggen momenteel mijn inziens ergens anders.
- Lorenzo von Matterhorn
Dit. PSV is gewoon vijf keer minder interessant voor inkomende spelers.
Maakt het voor John natuurlijk des te moeilijker. Ik neem aan dat de eerste (paar) opties voor elke positie nu onhaalbaar zijn. PSV zet hoog in, dus ik ga ervan uit dat de spelers die bovenaan het verlanglijstje staan maar nét haalbaar bleken en dan is wel/geen CL een groot verschil
Jammer dat John nog maar een paar dagen heeft na deze ommezwaai. Al wist hij uiteraard al maanden dat dit een waarschijnlijk scenario zou zijn, dus hij zal ongetwijfeld goed voorbereid zijn.
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 28 Aug 2021, 15:03, edited 1 time in total.