Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 28 Aug 2021, 14:55
Ardbeg wrote: 28 Aug 2021, 12:25 Betekent wel dat sommige spelers mss niet meer willen maar wel goed nieuws
Dit. PSV is gewoon vijf keer minder interessant voor inkomende spelers.
Nee, niet zo overdrijven
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Aug 2021, 14:39
Heruone wrote: 28 Aug 2021, 14:31 @Ardbeg laat het rusten. De mods zullen er wel opzitten en die zullen er vast snel genoeg achter komen, mocht het zo zijn ;)
Doe ik ook. Ik vond dit nog genuanceerd voor mijn doen 😃
Bij een vermoeden is 't 't beste om een PM naar ons te doen. Voorkom je off topic gedoe mee.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Aug 2021, 14:25 PSV heeft 4 pijnpunten momenteel:

- Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.
- Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
- Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
- Je mist een rechtsback van niveau, alhoewel Teze daar best van mij de kans mag krijgen.

Het lijkt me sterk dat men alle 4 de punten kan aanpakken. Welke zijn het belangrijkste en waarom?
Voor mij is de belangrijkste de veelzijdige aanvaller die eventueel Gotze kan vervangen. We hebben te weinig smaken voorin en helemaal niemand achter Gotze die vanaf het middenveld creativiteit kan brengen. Bruma wordt een beetje in die rol gedrukt maar dat is een onbetrouwbare waailap. Probleem is dat Schmidt de enige op deze aardkloot is die nog vertrouwen in hem heeft dus komen we er nooit vanaf. Daarna de extra spits. Hoeft van mij niet perse een pinchhitter te zijn. Berisha of Hlozek zou ideaal zijn.

Een rechtsback zie ik niet komen. Schmidt lijkt het wel te zien zitten in Mwene om wat voor reden dan ook. Die blijft die knakker lekker opstellen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat laatste is logisch als je ziet hoe Teze het doet op die positie. En Mwene kan prima in 9 van de 10 wedstrijden.

Voor een volgend niveau - top 32 bijv. - zullen we meer nodig hebben. Niveau Arias toch zeker.
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Staat er nog wat te gebeuren? Het is angstvallig stil op transfergebied (helaas). Is er vanuit PSV gecommuniceerd dat ze nog concreet op zoek zijn naar iets?
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Schmidt heeft gisteren nog aangegeven dat er nog wat bij moet willen we breed genoeg zijn. Dus ja het is aangegeven.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 28 Aug 2021, 14:55
Ardbeg wrote: 28 Aug 2021, 12:25 Betekent wel dat sommige spelers mss niet meer willen maar wel goed nieuws
Dit. PSV is gewoon vijf keer minder interessant voor inkomende spelers.

Maakt het voor John natuurlijk des te moeilijker. Ik neem aan dat de eerste (paar) opties voor elke positie nu onhaalbaar zijn. PSV zet hoog in, dus ik ga ervan uit dat de spelers die bovenaan het verlanglijstje staan maar nét haalbaar bleken en dan is wel/geen CL een groot verschil

Jammer dat John nog maar een paar dagen heeft na deze ommezwaai. Al wist hij uiteraard al maanden dat dit een waarschijnlijk scenario zou zijn, dus hij zal ongetwijfeld goed voorbereid zijn.
Ik geloof echt wel dat PSV interessanter was geweest bij CL, maar ik geloof niet dat het een factor 5 scheelt.

Ik zie onder de huidige CL deelnemers 5 clubs waar PSV het ongeachte CL van zou moeten winnen (Sheriff, Malmö, Brugge, Salzburg, Young Boys) een handjevol clubs die waarschijnlijk beter betalen, maar waarvan je het qua locatie en/of een beetje geluk zou kunnen winnen (Shakhtar, Kiev, Besiktas, Zenit, Lille), en voor de rest lijkt het me dat je altijd de underdog bent in het aantrekken van spelers. Het verhaal van een mooi podium om je te ontwikkelen bij een fantastische club blijft gewoon overeind, ook zonder die 6 CL wedstrijden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 28 Aug 2021, 14:59
Ardbeg wrote: 28 Aug 2021, 14:39

Doe ik ook. Ik vond dit nog genuanceerd voor mijn doen 😃
Bij een vermoeden is 't 't beste om een PM naar ons te doen. Voorkom je off topic gedoe mee.
Of dat je 't gewoon fout hebt. Zo ben ik ook wel eens welkom geheten door [mention]Ardbeg[/mention] ;)
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is wel behoorlijk stil rond het transfer front. Ik ga er toch vanuit dat er minimaal nog een spits en een rechtsback bijkomt. Een stand-in voor Sangare en extra vleugelspeler zijn optioneel, afhankelijk van eventuele verkopen. Maar ook op het verkoop front is het stil.
User avatar
bruiswater
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 04 Nov 2020, 15:34
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Ardbeg[/mention] Ik denk dat mijn tekst misschien een beetje verkeerd overkwam, maar ik ben absoluut geen trol of ajacied hoor X)

Ik heb ooit een account aangemaakt, maar ik kom maar zelden op dit forum. Alleen nu en de afgelopen weken vind ik het wel leuk en handig om hier al het nieuws te volgen (omdat er zo veel gaande is). En heel af en toe reageer ik op dingen, zo ook over dat ik denk dat PSV gewoon niet super veel geld heeft om nog veel meer (basis)spelers te halen. :Thumbsup:
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Aug 2021, 14:25 PSV heeft 4 pijnpunten momenteel:

- Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.
- Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
- Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
- Je mist een rechtsback van niveau, alhoewel Teze daar best van mij de kans mag krijgen.

Het lijkt me sterk dat men alle 4 de punten kan aanpakken. Welke zijn het belangrijkste en waarom?
1. Die holding midfielder, want er is idd geen alternatief voor die plek
2. Spits. En dan vooral een verbeterde versie van Zahavi ipv breekijzer
3. Backup Gotze. Met scorend vermogen graag, want Mauro, Vertessen, Bruma en Doan hebben dat te weinig.
4. Rechtsback al vind ik dat niet zo’n prioriteit.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doan is de creatieve speler die beter is dan Mauro op 10 en op rechtshalf. Obispo naast Ramalho en Boscagli op het middenveld als defensieve middenvelder lijkt me echt wel een alternatief voor Sangare. Maxi terug als breekijzer over 3 weken.

Een nummer 9 hebben we nodig en een goede ook.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, de geruchten rijzen de pan uit. Jammer. Zit al de hele dag te hopen :P
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Aug 2021, 17:33 Nou, de geruchten rijzen de pan uit. Jammer. Zit al de hele dag te hopen :P
Zoals een Oosterse wijsheid luidt "hoop in één hand en schijt in de ander en zie welke er eerder gevuld is" :hug:
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Aug 2021, 14:25 PSV heeft 4 pijnpunten momenteel:

- Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.
- Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
- Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
- Je mist een rechtsback van niveau, alhoewel Teze daar best van mij de kans mag krijgen.

Het lijkt me sterk dat men alle 4 de punten kan aanpakken. Welke zijn het belangrijkste en waarom?
Missen we niet een volwaardige, jonge spits die minstens zo goed als Zahavi ipv een zogenaamde pinchhitter? Ik zie liever een aankoop die ervoor zorgt dat Eran de pinchhitter wordt én nog twee à drie jaar bij de club speelt alvorens voor 40mln te vertrekken.

Edit: misschien moet er op de voorpagina eens een woordenlijst komen voor het jargon dat hier met regelmaat gebruikt wordt.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 28 Aug 2021, 12:51 Ik denk dat Luckassen en Rigo niet gaan transfereren, maar dat hun contracten na de window met wederzijdse goedkeuring worden ontbonden. Guti en Doan moeten snel zijn en anders word Guti gewoon de stand in op het middenveld.
Dat kost ook geld hé.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 28 Aug 2021, 17:55
Heruone wrote: 28 Aug 2021, 14:25 PSV heeft 4 pijnpunten momenteel:

- Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.
- Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
- Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
- Je mist een rechtsback van niveau, alhoewel Teze daar best van mij de kans mag krijgen.

Het lijkt me sterk dat men alle 4 de punten kan aanpakken. Welke zijn het belangrijkste en waarom?
Missen we niet een volwaardige, jonge spits die minstens zo goed als Zahavi ipv een zogenaamde pinchhitter? Ik zie liever een aankoop die ervoor zorgt dat Eran de pinchhitter wordt én nog twee à drie jaar bij de club speelt alvorens voor 40mln te vertrekken.

Edit: misschien moet er op de voorpagina eens een woordenlijst komen voor het jargon dat hier met regelmaat gebruikt wordt.
Alleen wie zou daarvoor in aanmerking komen?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen idee. Ik ben slechts een supporter die graag weer sportief succes ziet, geen scout of TD van PSV.

Maar als je mee wil blijven doen moet je m.i. wel een keer die barrière van 15-18mln durven slechten. Niet elk jaar, wel af en toe. En dit jaar lijkt me bij uitstek een groep die nog verder kan groeien en mooie dingen kan bereiken. Dan moeten echter wel de RB en spits-positie worden aangepakt. Als we dit jaar niet doorpakken, wordt het volgend jaar alleen maar moeilijker.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alles wordt dus even over de wedstrijd van vandaag heen getild...
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elfrink had weer even zijn momentje op TV. Luuk moet nog ja zeggen op aanbod PSV om hem te huren met optie en ik denk dat zijn rol bij Sevilla wel een beetje uitgespeeld is maar hij kan daar als breekijzer ook de CL in met een leuke poule. Als PSV hem haalt dan is het als nieuwe nummer 9 en daar heeft het toch alle schijn van. Obispo krijgt dan nr 2 en Noni nummer 10 en dan zijn we klaar.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jeuj.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armoedig.

En geen woord over een nieuwe rechtsback.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zou wel een aardige anti-climax zijn. Een week geleden werd er nog gesproken over 5 aanwinsten, om de selectie ook in de breedte te versterken. Snap ik dat daar geen ruimte voor is als je ook niets verkoopt, maar schept wel bepaalde verwachtingen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 28 Aug 2021, 19:01 Dat zou wel een aardige anti-climax zijn. Een week geleden werd er nog gesproken over 5 aanwinsten, om de selectie ook in de breedte te versterken. Snap ik dat daar geen ruimte voor is als je ook niets verkoopt, maar schept wel bepaalde verwachtingen.
Maar de realiteit dicteert toch wat je doet? Tot een paar maanden terug waren alleen [mention]Menno1[/mention], [mention]FritskePhilips[/mention] en ik nog overtuigd van Obispo. Volgens mij zien we nu allemaal dat je geen LCV meer hoeft te halen om te concurreren met Bosca, want die heb je dus al. Oppegard ontwikkelt zich ook erg snel en Mwene is mogelijk beter op links dan op rechts, dus een nieuwe linksback blijkt nu ook niet echt noodzakelijk. Zo lang Bruma en Doan er nog zijn, heb je ook geen reden om nieuwe back-ups voor Götze en Gakpo te halen, tenzij je echt zekerheidjes of toptalenten kunt krijgen. Dus volgens mij is het gewoon reëel dat je een extra spits moet hebben en dan heb je genoeg opties. Je kunt dan namelijk ook nog switchen naar 4222 als Götze wat meer rust behoeft.
Last edited by Thijs on 28 Aug 2021, 19:08, edited 1 time in total.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zouden ook nog in de weer zijn met een middenvelder… mag toch hopen dat dit WEL een talentvolle jonge speler is…
Locked