Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Misschien dat hij er toe gedreven wordt om een hoger tempo te spelen wanneer hij een trede hoger gaat acteren. Kwam er pas laatst achter dat het een Nederlander is. Eentje om in de gaten te houden! Fijne speler en bikkelhard.
Maduekefan
Talent
Posts: 86
Joined: 26 Nov 2020, 22:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 06 Dec 2020, 16:13
Joenepsv wrote: 06 Dec 2020, 16:09 Matusiwa werd afgelopen transfer periode al voorzichtig met PSV in verband gebracht. Er waren toen ook veel Franse clubs geïnteresseerd. Ik vind in elk geval dat hij zich heel sterk ontwikkeld. Zeer goede controleur. Wie weet als Rosario vertrekt.
Werd gesproken over een bedrag van 3,5 tot 5 miljoen als ik me niet vergis. Matusiwa is er één die De Graafschap al opviel, toen hij daar speelde. Geen idee of hij ons echt direct zou versterken, blijf daar altijd een beetje sceptisch over met spelers die in de Eredivisie uitblinken bij een subtopper. Ben in ieder geval heel blij dat we Sangare hebben gehaald ipv het gokje te wagen.
Matusiwa wisselt goeie wedstrijden af met mindere. Heb liever een stabiele factor. Zeker centraal op het middenveld
Maduekefan
Talent
Posts: 86
Joined: 26 Nov 2020, 22:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 06 Dec 2020, 15:58
Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 15:46 Is Promes niet wat voor ons? Zit op de bank bij Ajax
Wat?

@Maduekefan even puur uit interesse, in welke leeftijdscategorie zit je?
Ik zie niet in waarom dit relevant is??? Ik ben 25 jaar momenteel.
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 16:31
Maikel_91 wrote: 06 Dec 2020, 15:58
Wat?

@Maduekefan even puur uit interesse, in welke leeftijdscategorie zit je?
Ik zie niet in waarom dit relevant is??? Ik ben 25 jaar momenteel.
Momenteel? :lol:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 16:31
Maikel_91 wrote: 06 Dec 2020, 15:58
Wat?

@Maduekefan even puur uit interesse, in welke leeftijdscategorie zit je?
Ik zie niet in waarom dit relevant is??? Ik ben 25 jaar momenteel.
Maikel maakte zich er zorgen over dat je dementie hebt, aangezien je lijkt vergeten te zijn dat Sangaré het middenveld al weken beheerst en Promes al jaren een over het paard gevallen, tweede Babel is.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 16:31

Ik zie niet in waarom dit relevant is??? Ik ben 25 jaar momenteel.
Ik wilde even weten hoe oud je was zodat ik niet te hard tegen een minderjarig iemand zou zijn.

Omdat iedereen met een gezond volwassen verstand hier niet gaat roepen dat Promes wellicht een optie voor PSV zou zijn. Dan ben je onder de 15 of je bent aan het trollen(bewust of onbewust, dat laat ik maar even in het midden).

Zodoende.
Maduekefan
Talent
Posts: 86
Joined: 26 Nov 2020, 22:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rudie-10 wrote: 06 Dec 2020, 16:33
Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 16:31

Ik zie niet in waarom dit relevant is??? Ik ben 25 jaar momenteel.
Momenteel? :lol:
Ja verandert elk jaar hè :lol: Duurt niet lang meer voordat ik de 26 jaar aantik. Wie weet zit er nog een carriere in het profvoetbal voor mij in. :lol:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoe ontwikkelt die Floranus zich eigenlijk bij Heerenveen? Was altijd een talentvolle RB die een hetzelfde pad bewandelde als Dumfries. Is die een beetje doorgegroeid tot niveau waar Dumfries toen op zat of valt hij aardig tegen?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Maduekefan
Talent
Posts: 86
Joined: 26 Nov 2020, 22:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 06 Dec 2020, 16:36
Maduekefan wrote: 06 Dec 2020, 16:31

Ik zie niet in waarom dit relevant is??? Ik ben 25 jaar momenteel.
Ik wilde even weten hoe oud je was zodat ik niet te hard tegen een minderjarig iemand zou zijn.

Omdat iedereen met een gezond volwassen verstand hier niet gaat roepen dat Promes wellicht een optie voor PSV zou zijn. Dan ben je onder de 15 of je bent aan het trollen(bewust of onbewust, dat laat ik maar even in het midden).

Zodoende.
Ah, ehm. Ik volg Ajax niet zo. Kijk vooral studio sport voor samenvattingen, en als ze winnen sla ik het vaak over. Maar vond Promes vorig jaar wel goede statistieken overleggen, ook in de Champions League. Snap ook wel dat hij op de bank zit omdat Ajax twee dure spelers op de flanken heeft staan. In het verleden hebben ex-Ajacieden ook hun waarde gehad. Zelfs hedendaags nog met Rosario en Malen. Was slechts een gedachte. Vind ons qua pure flankspelers namelijk ook een beetje krap zitten.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Tuurlijk niet maar stiekem heb je het er altijd over.
Maduekefan
Talent
Posts: 86
Joined: 26 Nov 2020, 22:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 06 Dec 2020, 16:42 Tuurlijk niet maar stiekem heb je het er altijd over.
Over wat? Ajax? Wanneer dan?
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Dec 2020, 16:41 Hoe ontwikkelt die Floranus zich eigenlijk bij Heerenveen? Was altijd een talentvolle RB die een hetzelfde pad bewandelde als Dumfries. Is die een beetje doorgegroeid tot niveau waar Dumfries toen op zat of valt hij aardig tegen?
Los van hoe hij vandaag zal spelen, matig tot slecht. Komt niet in de buurt van het niveau wat Dumfries in Heerenveen wist te behalen.
GOATZE
Regelmatige invaller
Posts: 302
Joined: 09 Nov 2020, 20:16
Clubvoorkeur: PSV FCE
FOOTB_REM_S: No

Janmaat is nog steeds transfervrij.
Prima back up voor de back posities,.. of is het een pure rechtsback? Dan heb je er niks aan. Teze is de backup voor Dumfries
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf Passlack wel een aardige optie vinden, iets waar Mercer het met me over eens is. Multifunctionele optie: in principe een back, maar kan ook op het middenveld of als aanvaller uit de voeten. En hij is natuurlijk bekend met de principes van Schmidt en heeft daar ook de fysieke inhoud voor. Lijkt weinig happy bij Dortmund, ondanks dat hij af en toe mag bijspringen op de positie van linksback. Contract loopt deze zomer af.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Je bedoelt als opvolger van Max ofzo dan? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ie weg gaat van de reserve rol bij Dortmund om bij ons een reserve rol te vervullen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Dec 2020, 14:47 Ik blijf Passlack wel een aardige optie vinden, iets waar Mercer het met me over eens is. Multifunctionele optie: in principe een back, maar kan ook op het middenveld of als aanvaller uit de voeten. En hij is natuurlijk bekend met de principes van Schmidt en heeft daar ook de fysieke inhoud voor. Lijkt weinig happy bij Dortmund, ondanks dat hij af en toe mag bijspringen op de positie van linksback. Contract loopt deze zomer af.
Absoluut. Deze man werd meen ik vorig jaar nog versleten als een typische Feyenoord aankoop. Als hij zijn veelzijdigheid kan benaderen die hij Fortuna liet zien, dan kan hij zeker van waarde zijn. Hij kan zowel op links als rechts uit de voeten, al is het meer een rechtsback volgens de statistieken.

#Perraud ook nog steeds een prima optie voor links
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Matusiwa wat een beest.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 08 Dec 2020, 01:49 Matusiwa wat een beest.
Matisuwa in april aan PSV gelinkt;
De naam van de controleur dook donderdag op in de Franse media: PSV zou hem zelfs op de korrel hebben. "Ik heb het ook gelezen. Maar er heeft zich nog niemand officieel bij me gemeld", houdt Fledderus zich echter op de vlakte. Matusiwa is pas aan zijn eerste seizoen bij FC Groningen bezig en ligt nog tot 2023 vast. Fledderus sluit echter niet uit dat beide partijen eerder uit elkaar gaan. "We hebben de intentie om hem langer in Groningen te houden. Maar we weten ook hoe de voetbalmarkt in elkaar zit. Iedereen heeft een prijs. Zo eerlijk moeten we ook zijn."
In de zomer nog 2 jaar onder contract, aanvoerder bij afwezigheid van Robben en een echte nr 6. In mijn ogen is overigens Itakura de speler van Groningen met de hoogste upside. Die ligt in de zomer nog 1 jaar vast bij Manchester City en zou ook een prima aanvulling zijn binnen ons team indien Viergever/Obispo vertrekt.
Last edited by 11 Tinus on 08 Dec 2020, 13:13, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 08 Dec 2020, 12:43
RIO wrote: 08 Dec 2020, 01:49 Matusiwa wat een beest.
Matisuwa naar PSV gelinkt;
De naam van de controleur dook donderdag op in de Franse media: PSV zou hem zelfs op de korrel hebben. "Ik heb het ook gelezen. Maar er heeft zich nog niemand officieel bij me gemeld", houdt Fledderus zich echter op de vlakte. Matusiwa is pas aan zijn eerste seizoen bij FC Groningen bezig en ligt nog tot 2023 vast. Fledderus sluit echter niet uit dat beide partijen eerder uit elkaar gaan. "We hebben de intentie om hem langer in Groningen te houden. Maar we weten ook hoe de voetbalmarkt in elkaar zit. Iedereen heeft een prijs. Zo eerlijk moeten we ook zijn."
In de zomer nog 2 jaar onder contract, aanvoerder bij afwezigheid van Robben en een echte nr 6. In mijn ogen is overigens Itakura de speler van Groningen met de hoogste upside. Die ligt in de zomer nog 1 jaar vast bij Manchester City en zou ook een prima aanvulling zijn binnen ons team indien Viergever/Obispo vertrekt.
Dit is toch al kei oud nieuws?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ja, dat had ik er wel bij kunnen zetten inderdaad :)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 08 Dec 2020, 13:12 Ja, dat had ik er wel bij kunnen zetten inderdaad :)
Daar is onze Ibrahim voor gekomen, die plek
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ja kan nog wel een 6 bij denk ik. Die Japanner is ook goed, beter dan Doan.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als er middenvelders vertrekken kan er zeker een beestachtige speler erbij op 6. Anders is het nog steeds wel erg druk met Sangaré, Rosario, Hendrix, Thomas, Guti, Fein (van Ginkel). Toch [mention]RIO[/mention] ?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

De enige echte 6 is Sangare, Rosario kan ook maar ik vind Matusiwa echt heel goed. Fout van Ajax om hem te laten gaan.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 08 Dec 2020, 16:06 Ja kan nog wel een 6 bij denk ik. Die Japanner is ook goed, beter dan Doan.
Welke Japanner?
Post Reply