Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies. Haal een goeie rechtsback en een betere spits en succes is mogelijk. Nu vind ik ons, ook gekeken naar de bank, net niet goed genoeg. Tenminste: als alles meezit. Als we bijv. blessures krijgen, dan gaat het natuurlijk al helemaal moeilijk worden.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wanneer was de laatste inkomende transfer op een zondag?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 29 Aug 2021, 10:03
Ykhim wrote: 29 Aug 2021, 09:37 Ik zie ons eerder 2e worden in de poule en daarna verliezen van een CL-deelnemer. Maar we gaan het zien hè.

Het is gewoon een dun koord waarop we balanceren. Valt er een sterkhouder voorin weg, dan zit je al met een enorm probleem. Kaarsjes zetten maar.
Watskeburt? Een paar dagen geleden reageerde ik in een ander topic (PSV in Europa) nog op je, waarin ik het idee kreeg dat je EL winst best een reële optie vond, omdat er amper betere tegenstanders zouden zijn dan benfica. Begrijp me niet verkeerd, ben het met bovenstaande eens, maar vanwaar ineens de omslag?
[mention]Ykhim[/mention] lijdt aan een PSV geluxeerde manische depressie. Het ene moment is ie hyperpositief het andere moment zit ie in het andere uiterste.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat jij moeite hebt met lezen nadat je n.a.v. de Prediction League je ogen hebt gewassen met zoutzuur, is niet mijn probleem. Vriend.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je leest ook echt geen enkele naam meer waar PSV interesse in zou hebben.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 29 Aug 2021, 10:39 Dat jij moeite hebt met lezen nadat je n.a.v. de Prediction League je ogen hebt gewassen met zoutzuur, is niet mijn probleem. Vriend.
:grin:

Succes straks wat dat betreft. Laten we hopen dat je wint, zodat alles wat de komende dagen gebeurt ook gevangen wordt in een positief jasje.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zal nog wel wat moeten gebeuren aan zowel de uitgaande als inkomende kant. Dat verwacht ik trouwens ook wel. Posities voor inkomende transfers zijn wel bekend, maar de vraag is in hoeverre deze ingevuld zullen gaan worden. Namen zijn eigenlijk een stuk minder bekend. Helemaal als de transfer van Luuk de Jong echt van de baan is en geen onderhandelingstactiek is. Namen voor uitgaande transfers zijn dan wel weer bekend, maar ook daar is de vraag in hoeverre deze ook uiteindelijk, al dan niet op huurbasis, zullen vertrekken.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er komt ook zeker nog wat bij. Minimaal een spits. En als ze slim zijn iemand die Gotze kan vervangen. Had ook op een vleugelaanvaller gehoopt maar aangezien Schmidt de voorzitter is van de Bruma fanclub zal die wel blijven. Vind ik persoonlijk niet verstandig want op Bruma kun je niet bouwen. Een flierefluiter die tegen de lamme en de blinde een paar goals heeft gemaakt. Maar prima. Ik zie geen rechtsback meer komen en een cvm lijkt me ook sterk. Boscagli kan daar ook prima uit de voeten en door de ontwikkeling van Obispo kun je daar nu veilig mee schuiven.

Aan de uitgaande kant verwacht ik dat Doan nog gaat. Die komt niet voor in de plannen van Schmidt. Geld ook voor Guti trouwens. En aangezien de sloebers uit Rotterdam Bozenik kwijt zijn, zal Viergever die kant wel opgaan. Hopen dat we Mo kunnen lozen en de contracten van Rigo en Luckassen ontbinden.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens La Nouvelle Gazette en Journal de Charlerloi TV worden we gelinkt aan Shamar Nicholson, spits van Charleroi
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ElTigre wrote: 29 Aug 2021, 12:51 Volgens La Nouvelle Gazette en Journal de Charlerloi TV worden we gelinkt aan Shamar Nicholson, spits van Charleroi
Past met zijn 1,92m op het eerste oog wel bij het profiel dat we zoeken. Heeft er dit seizoen 4 gemaakt in 5 competitiewedstrijden.

User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarvan een hattrick en nog een assist zo te zien. Ajax popi Jopie met hun Jamaica shirt, hebben wij straks de eerste Jamaicaanse speler in de Eredivisie onder contract. Of zijn er nog anderen geweest?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit is natuurlijk geen naam die past in het ‘nou er gaat heel wat gebeuren’ rijtje. Dit is een budget optie.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik word er vooralsnog niet vrolijk van. Laten we hopen dat dit niet klopt.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wacht gewoon rustig af tot dinsdagnacht, we weten niks. Het zit potdicht bij PSV, in ieder geval voor de ‘journalisten’ daaromheen. Er moet nog flink wat gebeuren, als dit het is ben ik zwaar teleurgesteld. Maar het lijkt me sterk dat het hierbij blijft, ik verwacht een drukke laatste dag.
#FreeGeneratie4
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit soort transfers vind ik doorgaans zonde van de selectie en zonde van het geld. Hopelijk alleen een stukje namedropping.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat als het niet een van de gewenste namen is die hier al maanden genoemd worden er veel kritiek komt. Dan hopen op een Ramalho scenario dat ze het toch echt beter zien dan wij hier. Want daar was de kritiek ook niet van de lucht voordat hij 1 bal geraakt had.

Van deze naam wordt ik ook niet warm trouwens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het hopen op die laatste mythische dag is eigenlijk best triest. Een goede RB en en een echt goede jonge spits die hadden er al lang moeten zijn. Dan kon je op de laatste dag nog kijken of je ergens nog wat mogelijk was.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 29 Aug 2021, 13:21 Ik denk dat als het niet een van de gewenste namen is die hier al maanden genoemd worden er veel kritiek komt. Dan hopen op een Ramalho scenario dat ze het toch echt beter zien dan wij hier. Want daar was de kritiek ook niet van de lucht voordat hij 1 bal geraakt had.

Van deze naam wordt ik ook niet warm trouwens.
Over Ramalho was ik wel positief. Die had/heeft namelijk gewoon een prima carrière opbouw. Je weet wat je binnenhaalt. Ik ben echt niet teleurgesteld als we Hlozek niet halen, maar we mogen best iets verwachten.
King Cobra
Regelmatige invaller
Posts: 307
Joined: 28 Jan 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik las vanmorgen ergens (weet zo gauw niet meer waar, sorry) dat PSV en Sevilla eruit zijn maar dat Luuk zelf de boot afhoudt?
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

King Cobra wrote: 29 Aug 2021, 13:29 Ik las vanmorgen ergens (weet zo gauw niet meer waar, sorry) dat PSV en Sevilla eruit zijn maar dat Luuk zelf de boot afhoudt?
Klopt heeft PSV afgezegd, wil voor zijn kans in Sevilla gaan. Althans zn vrouw wil denk ik graag daar blijven denk ik :D
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ElTigre wrote: 29 Aug 2021, 12:51 Volgens La Nouvelle Gazette en Journal de Charlerloi TV worden we gelinkt aan Shamar Nicholson, spits van Charleroi
Heb je toevallig linkje van de bron🙂
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoho, PSV heeft Luuk afgezegd, niet andersom. We laten ons toch niet afzeggen, nondeju.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft de stekker eruit getrokken.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

"Het is graag of niet"
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 29 Aug 2021, 13:22 Het hopen op die laatste mythische dag is eigenlijk best triest. Een goede RB en en een echt goede jonge spits die hadden er al lang moeten zijn. Dan kon je op de laatste dag nog kijken of je ergens nog wat mogelijk was.
Ik ben dat niet met je eens. PSV had de selectie voor deze maanden op orde bij aanvang van de eerste training. Nu moet er nog wat bij voor de rest van het seizoen, maar dat maakt niet zoveel uit of ze er al waren of pas dinsdag komen.

De transfermarkt is een bijzondere en deze zomer helemaal. Waarom komt de transfer van Koopmeiners nu pas rond terwijl dit al in mei speelde? Kijk eens hoeveel huurtransfers er door heel Europa al zijn afgesloten?
Locked