Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

7Koentjuh7 wrote: 29 Aug 2021, 13:31
ElTigre wrote: 29 Aug 2021, 12:51 Volgens La Nouvelle Gazette en Journal de Charlerloi TV worden we gelinkt aan Shamar Nicholson, spits van Charleroi
Heb je toevallig linkje van de bron🙂
Nee helaas niet.. Meerdere mensen op Twitter dat het daar werd gemeld..
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ElTigre wrote: 29 Aug 2021, 13:48
7Koentjuh7 wrote: 29 Aug 2021, 13:31

Heb je toevallig linkje van de bron🙂
Nee helaas niet.. Meerdere mensen op Twitter dat het daar werd gemeld..
Meerdere mensen.. Ik tel er twee op Twitter. 1 die een uur geleden gepost heeft, account die in augustus is aangemaakt - - > troll. En een account 53 minuten geleden die het overgenomen heeft. Verder niks 0,0 te vinden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 29 Aug 2021, 13:26 Ik ben echt niet teleurgesteld als we Hlozek niet halen, maar we mogen best iets verwachten.
Hier ben ik het wel mee eens hoor. Zo'n Bayo zie ik best graag komen eigenlijk. Maar zeker uit mindere competities verwacht ik best een goed trackrecord van een spits als je het hebt over Nicholson. Al kan je bij Charleroi ook niet echt verwachten dat iemand veel scoort. Maar dat deed hij in Slovenie ook niet echt.

Verder trouwens echt niets te vinden dat dit zo is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 29 Aug 2021, 13:39
RemPSV wrote: 29 Aug 2021, 13:22 Het hopen op die laatste mythische dag is eigenlijk best triest. Een goede RB en en een echt goede jonge spits die hadden er al lang moeten zijn. Dan kon je op de laatste dag nog kijken of je ergens nog wat mogelijk was.
Ik ben dat niet met je eens. PSV had de selectie voor deze maanden op orde bij aanvang van de eerste training. Nu moet er nog wat bij voor de rest van het seizoen, maar dat maakt niet zoveel uit of ze er al waren of pas dinsdag komen.

De transfermarkt is een bijzondere en deze zomer helemaal. Waarom komt de transfer van Koopmeiners nu pas rond terwijl dit al in mei speelde? Kijk eens hoeveel huurtransfers er door heel Europa al zijn afgesloten?
Dat klopt als je Teze/Mwene goed genoeg vind voor de basis RB positie en Zahavi goed genoeg vind als spits. Ik vind die alle drie niet goed genoeg voor de basis.

Het klopt wel dat PSV voor een groot deel goed in de steigers staat, maar we zijn vreselijk kwetsbaar op de backposities(zowel verdedigend, maar ook aanvallend is het ondermaats) en ook de spits vind ik persoonlijk bij lange na niet goed genoeg( als hij niet scoort heb je er voetballend helemaal niets aan). We wisten al 3 maanden dat zowel Malen en Dumfries weg zouden gaan en daar zijn 2 dagen! Voor het einde van de transfermarkt nog steeds geen goede vervangers voor gehaald.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Moeilijk te beoordelen zo'n Nicholson, heeft bij al zijn teams incl. de nationale ploeg zijn goals gemaakt zonder dat je van indrukwekkende statistieken kunt spreken. Is iig lang en kan koppen, lijkt desondanks wendbaar en heeft een goed schot. Qua type zou het kunnen passen en als PSV denkt dat hij goed genoeg is ga ik daar ook vanuit totdat het tegendeel is bewezen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach als we elke speler halen waar geruchten om zijn hebben we een selectie van 287 man. Elk jaar heb je bergen spelers die aan ons gelinkt worden. Een groot deel zal daadwerkelijk eens bekeken zijn en bij een paar procent kun je spreken van redelijk serieuze interesse. Dus dat de contacten etc gelegd zijn.

Bij PSV hebben ze al jaren een soort zwijgplicht omtrent transfers. Ik weet zeker dat John nu druk in de weer is en niet zit te netflixen. En ik weet ook zeker dat er nog wel wat gaat gebeuren. Als dat niet het geval is zou dat zeer bijzonder zijn.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]RemPSV[/mention] Het gaat niet om spelers wel of niet goed genoeg. En ook daar ligt het allemaal wat genuanceerder. Als het plan is om Teze van basis RCV naar basis RB, waarom zou je dan in juni een rechtsback halen? Tevens vind ik dat je de kern mist wat betreft de werking van de transfermarkt. Dus nogmaals, waarom denk je dat de transfer van Koopmeiners nu pas rond komt, terwijl dit al in mei speelde? En dit is geen uitzondering. Moet er nog een spits en misschien zelfs wel een aanvaller bij? Ja dat vind ik wel. Maar het gaat wel om kwaliteit boven kwantiteit en opties die er een maand niet lagen, zijn er nu wel. Ofwel in transfersom, ofwel in keuze van de speler.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 29 Aug 2021, 13:39
RemPSV wrote: 29 Aug 2021, 13:22 Het hopen op die laatste mythische dag is eigenlijk best triest. Een goede RB en en een echt goede jonge spits die hadden er al lang moeten zijn. Dan kon je op de laatste dag nog kijken of je ergens nog wat mogelijk was.
Ik ben dat niet met je eens. PSV had de selectie voor deze maanden op orde bij aanvang van de eerste training. Nu moet er nog wat bij voor de rest van het seizoen, maar dat maakt niet zoveel uit of ze er al waren of pas dinsdag komen.

De transfermarkt is een bijzondere en deze zomer helemaal. Waarom komt de transfer van Koopmeiners nu pas rond terwijl dit al in mei speelde? Kijk eens hoeveel huurtransfers er door heel Europa al zijn afgesloten?
De selectie was en is niet op orde, anders had je nu niks meer hoeven te halen. Hij is wel sinds mei/juni veel beter als dat ie was, maar dat is iets anders.

Elke window is bijzonder, dit jaar is niet anders. En hoezo Koopmeiners als voorbeeld. Boadu en Stengs zijn allang weg. Rosario is weg. Messi was binnen een week weg na het bericht van Barca. Naast Messi is zelfs Ronaldo al getransfereerd. Nee maar PSV, dát is pas ingewikkeld. Zo kan ik nog wel doorgaan. Drogredenen zijn het.

Dit is de tactiek blijkbaar van JdJ. Heb daar niks over te zeggen, maar sta er niet achter. Kwaliteit heb ik het niet over, dat zit wel goed met deze leiding. Maar kom zeg, waarom moet alles aan het eind. Als een speler die nu nog komt geen verschil had kunnen maken tegen Benfica, dan hoef je hem nu ook niet te halen. Het moest namelijk echt een toegevoegde waarde hebben.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 29 Aug 2021, 14:09 Dit is de tactiek blijkbaar van JdJ. Heb daar niks over te zeggen, maar sta er niet achter. Kwaliteit heb ik het niet over, dat zit wel goed met deze leiding. Maar kom zeg, waarom moet alles aan het eind. Als een speler die nu nog komt geen verschil had kunnen maken tegen Benfica, dan hoef je hem nu ook niet te halen. Het moest namelijk echt een toegevoegde waarde hebben.
Alles?

De grootste pijnpunten van PSV waren:

- Geen leiderschap achterin
- Te weinig voetbal op het middenveld
- Geen back-up voor beide backposities

Al deze pijnpunten zijn aangepakt in juni. En er is ook nog een keeper voor de basis gehaald.

Kijk eens naar hoeveel transfers er de laatste week plaatsvinden en die nu nog gaan plaatsvinden.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens met Massimo. We hebben al grote stappen gezet. Met deze selectie kunnen we al heel ver komen. Maar het zou toch fantastisch zijn als we de puntjes komende dagen nog op de i kunnen zetten. Zowel uitgaand als inkomend.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

@Massimo Die fabeltjes hoor ik elk jaar dat in de laatste dagen er opeens magisch spelers beschikbaar komen en elk jaar opnieuw zijn de supporters teleurgesteld. Als er de laatste dag nog ergens een mogelijkheid ligt om je ploeg verder te versterken ben ik het er mee eens zie gotze vorig jaar. Als er echter nog 2 basisspelers moeten komen vind ik het kort dag en vragen om problemen. Zeker omdat ze het al zolang weten.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens met hierboven. Ramalho bleek een schot in de roos. Propper is gewoon pure luxe dat je die in kan brengen in de tweede helft en wellicht later als basis. Drommel krijgt voordeel van de twijfel en je hebt met 1 back een optie voor beide kanten (oogt beter aan de linkerkant, enfin). Tuurlijk we hebben sowieso een spits nodig dat wanneer Zahavi verzaakt er in kan komen. Maar afgezien van dat zijn we aardig compleet en mogen er toch al spreken van een goede juni maand. Nu hopen op een gotze achtige move in de laatste dagen..
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 29 Aug 2021, 14:09 Maar kom zeg, waarom moet alles aan het eind.
We hebben Drommel, Ramalho, Pröpper, vGinkel en Mwene al gehaald. Hoezo alles op het laatste moment? Met deze spelers hadden we een heel serieuze kans om ons te plaatsen voor de CL zoals tegen Benfica bleek. Natuurlijk had een (aanvallende) versterking net het verschil kunnen maken, maar geen enkele versterking had garanties gegeven. De spelers die er nu nog bijkomen moeten er vooral voor zorgen dat de selectie voldoende breed is om het hele seizoen te blijven presteren. Daarnaast kunnen we niet eindeloos spelers blijven stapelen, dus zal er ook nog het e.e.a. moeten vertrekken.
RemPSV wrote: 29 Aug 2021, 14:16 Als er echter nog 2 basisspelers moeten komen vind ik het kort dag en vragen om problemen. Zeker omdat ze het al zolang weten.
Denk dat Zahavi wel gewoon als basisspeler wordt gezien. De nieuwe spits zal vooral een concurrent/aanvulling zijn. Mogelijk speelt die hem uit de basis, maar lijkt me niet per se de insteek. Overigens ben ik niet super enthousiast over Zahavi, maar Schmidt volgens mij wel. Dat we een rechtsback kunnen gebruiken is toch pas duidelijk geworden nu Teze daar vooralsnog tegenvalt? Aan het begin van de window dacht ik dat we nog een RCV gingen halen.
Last edited by PSV90 on 29 Aug 2021, 14:29, edited 1 time in total.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 29 Aug 2021, 14:16 @Massimo Die fabeltjes hoor ik elk jaar dat in de laatste dagen er opeens magisch spelers beschikbaar komen en elk jaar opnieuw zijn de supporters teleurgesteld. Als er de laatste dag nog ergens een mogelijkheid ligt om je ploeg verder te versterken ben ik het er mee eens zie gotze vorig jaar. Als er echter nog 2 basisspelers moeten komen vind ik het kort dag en vragen om problemen. Zeker omdat ze het al zolang weten.
Maar kijk het eens vanuit het perspectief van PSV. Is de rechtsbackpositie nu kwalitatief goed genoeg? Ik vind van niet. Echter wat als PSV Teze de tijd wil geven om zich daar te gaan ontwikkelen? Dan is het nu nog niet goed genoeg voor de basis, maar hebben ze er vertrouwen in dat hij dit wel kan worden. Is het dan raar als je geen rechtsback haalt? Ik vind van niet. Heb ik zelf mijn twijfels of Teze goed genoeg is? Ja enigszins. Dus als PSV geen rechtsback haalt de komende dagen die beter is en Teze blijkt inderdaad tegen te vallen, dan kan je De Jong en Schmidt verwijten dit niet goed te hebben ingeschat. Spitspositie idem. Als Schmidt Zahavi wel goed genoeg vindt, dan is de urgentie een stuk minder. Tevens loop je hier dus tegen de wetten van de transfermarkt aan. PSV wil Luuk de Jong. Als dat nu pas duidelijk is dat PSV om wat voor reden geen kans meer maakt wat daarvoor wel was dan ga je nu pas dus serieus werk maken van alternatieven. Als Luuk de Jong eerder ja had gezegd had hij nu al weer bij PSV gezeten. Dat er nog een spits moet komen is iedereen het er over eens, maar de markt is niet altijd even simpel dat je kan halen wie je wil waar je 1 of meerdere jaren verder mee moet. Dus waar jij of ik vind dat er 1 of of 2 basisspelers gehaald moeten worden, ligt het bij PSV wellicht wel wat genuanceerder. Het is niet dat er intern helemaal niks is gebeurd vanaf de eerste training tot aan nu.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

@Massimo daar zit precies het verschil, als PSV hun wel goed genoeg acht voor de basis is het logisch dat ze willen wachten. Ik ben gewoon bang dat het kwalitatief niet goed genoeg zal zijn. Ik zou het persoonlijk heel jammer vinden als ze het weer niet echt af weten te maken. En best teleurgesteld zijn als zowel Teze/Mwene en Zahavi in de basis blijven. We gaan het zien de komende dagen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was Brenet goed genoeg als basisspeler? Was Schwaab goed genoeg? Was Isimat goed genoeg? Uiteindelijk wel want we werden er kampioen mee. Nou dan moet het met Teze ook wel kunnen lukken toch?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elke keer als ik Blind zie rennen lijkt het alsof hij verschrikkelijk nodig moet poepen
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 29 Aug 2021, 14:13
Revolinho wrote: 29 Aug 2021, 14:09 Dit is de tactiek blijkbaar van JdJ. Heb daar niks over te zeggen, maar sta er niet achter. Kwaliteit heb ik het niet over, dat zit wel goed met deze leiding. Maar kom zeg, waarom moet alles aan het eind. Als een speler die nu nog komt geen verschil had kunnen maken tegen Benfica, dan hoef je hem nu ook niet te halen. Het moest namelijk echt een toegevoegde waarde hebben.
Alles?

De grootste pijnpunten van PSV waren:

- Geen leiderschap achterin
- Te weinig voetbal op het middenveld
- Geen back-up voor beide backposities

Al deze pijnpunten zijn aangepakt in juni. En er is ook nog een keeper voor de basis gehaald.

Kijk eens naar hoeveel transfers er de laatste week plaatsvinden en die nu nog gaan plaatsvinden.

Ah. Dus we zijn klaar nu.

Je kan er wel 1 zin uit halen, maar de rest staat nog steeds. Je hebt me met niks overtuigd. Hoeft ook niet natuurlijk.
Last edited by Revolinho on 29 Aug 2021, 14:40, edited 1 time in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 29 Aug 2021, 14:39
Massimo wrote: 29 Aug 2021, 14:13

Alles?

De grootste pijnpunten van PSV waren:

- Geen leiderschap achterin
- Te weinig voetbal op het middenveld
- Geen back-up voor beide backposities

Al deze pijnpunten zijn aangepakt in juni. En er is ook nog een keeper voor de basis gehaald.

Kijk eens naar hoeveel transfers er de laatste week plaatsvinden en die nu nog gaan plaatsvinden.

Ah. Dus we zijn klaar nu.
Niemand die dat zegt.
Je diskwalificeert jezelf door dit soort onzin te roepen naar iemand die de moeite neemt om inhoudelijk te reageren op je.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 29 Aug 2021, 14:40
Revolinho wrote: 29 Aug 2021, 14:39


Ah. Dus we zijn klaar nu.
Niemand die dat zegt.
Je diskwalificeert jezelf door dit soort onzin te roepen naar iemand die de moeite neemt om inhoudelijk te reageren op je.
Als je iemand een diskwalificatie moet aanpraten, dan weet je dat het een flop bewering is.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oké.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit topic is de afgelopen week echt niet om aan te gluren
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 29 Aug 2021, 14:36 @Massimo daar zit precies het verschil, als PSV hun wel goed genoeg acht voor de basis is het logisch dat ze willen wachten. Ik ben gewoon bang dat het kwalitatief niet goed genoeg zal zijn. .
In principe heb je kwantitatief gezien maar 1 echte vacature en dat is de rol van spits of 2e spits. De rest hebben we allemaal al bezet met dure aankopen of jeugdspelers. Back up voor Gotze komt nog het meest in de buurt van een andere vacature. Berisha zou beide vacatures op kunnen vullen en daar mag best voor worden betaald.

Pas als er spelers weg gaan die een bepaalde rol hebben dan komen er pas meer spelers denk ik.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 29 Aug 2021, 14:39
Massimo wrote: 29 Aug 2021, 14:13

Alles?

De grootste pijnpunten van PSV waren:

- Geen leiderschap achterin
- Te weinig voetbal op het middenveld
- Geen back-up voor beide backposities

Al deze pijnpunten zijn aangepakt in juni. En er is ook nog een keeper voor de basis gehaald.

Kijk eens naar hoeveel transfers er de laatste week plaatsvinden en die nu nog gaan plaatsvinden.

Ah. Dus we zijn klaar nu.

Je kan er wel 1 zin uit halen, maar de rest staat nog steeds. Je hebt me met niks overtuigd. Hoeft ook niet natuurlijk.
Zucht.... Dan vraag niet naar dingen als je die toch al tot onzin degradeert. Super irritant.
Locked