Om in de categorie buitenkansjes te blijven. Wellicht is Minamino van Liverpool een optie. Heeft dit seizoen nog geen minuten mogen maken in de competitie. Lijkt me dat Liverpool er ook baat bij heeft om hem te verhuren. Verwacht dat hij weinig minuten zal gaan maken.
Echt mannen, kunnen jullie anders een nieuw topic aanmaken waarin jullie je kijvende-wijven act gaan opvoeren?. Iedere keer als ik dit topic open leg ik mijn oogbollen in de glorix.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
trouwepsvfan wrote: ↑29 Aug 2021, 15:04
Echt mannen, kunnen jullie anders een nieuw topic aanmaken waarin jullie je kijvende-wijven act gaan opvoeren?. Iedere keer als ik dit topic open leg ik mijn oogbollen in de glorix.
Gelukkig doe jij nooit aan die discussies mee. Buiten dat heb je wel een punt, al zou ik willen zien hoe je jouw oogbollen in de Glorix legt. Film het de volgende keer.
Last edited by Ardbeg on 29 Aug 2021, 15:08, edited 2 times in total.
milansandro wrote: ↑29 Aug 2021, 15:09
Nu je toch in Engeland bent, kun jij je daar niet aanmelden bij het Brighton forum of zo?
En daar schijnmodje spelen?
Elke keer weer gooi jij olie op het vuur..
Je kunt er zelf ook wat van Ik wil best een keer goed het gesprek met je aan gaan. Dan praten het we 1 keer uit via PM. Dan geen blad voor de mond en dan is het af. Fijner voor iedereen. Verder was het wel een goed punt om op te houden van [mention]trouwepsvfan[/mention] en [mention]Maikel_91[/mention] dus dan doen we dat maar.
Maikel_91 wrote: ↑29 Aug 2021, 15:08
On topic nu.
Persoonlijke dingetjes doe maar in de bitchpit ofzo
Goed punt. Wie verwacht er vandaag een inkomende transfer?
Last edited by Ardbeg on 29 Aug 2021, 15:12, edited 4 times in total.
Sensation wrote: ↑29 Aug 2021, 14:43
Dit topic is de afgelopen week echt niet om aan te gluren
Ligt vast aan het gebrek aan geruchten. Worden mensen gek van blijkbaar. Draaien ze door en dan komen de negatievelingen om de hoek kijken met hun glas die half leeg is. De andere helft zoekt de kraan, dat is het verschil. Komt hier 'mooi' samen.
Volgens een Turkse journalist heeft PSV zojuist een bod van 4 miljoen gedaan op Mohamed en 20% doorverkoop. Komt van een twitteraccount met 9000 volgers.
Smeets14 wrote: ↑29 Aug 2021, 15:17
Dat gerucht dat PSV daar interesse in heeft is gisteren al ontkracht door Rik Elfrink. Sowieso apart want die is door Gala gehuurd.
Via een constructie dat Galatasaray hem op elk moment definitief over kan nemen van Zamalek. En dus ook vervolgens doorverkopen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Het moet nu wel gaan gebeuren, had dit totaal niet verwacht, dat we zo lang niets zouden horen. Van namen als die spits van Galatasaray word ik nog niet echt vrolijk.