Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
Posts: 664
Joined: 04 Nov 2020, 14:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen balans is wellicht wat overdreven. Maar je kunt je voorin echt geen blessure veroorloven.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is vrij eenvoudig: het kan niet zo zijn dat je je twee beste spelers laat vertrekken (Malen, Dumfries) en daar niemand voor terughaalt. Dat zou geen enkele club doen.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

2-3 versterkingen zijn echt nodig anders zijn we tandeloos bij blessures. Laten we hopen dat de jong nog wat leuks in petto heeft.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was dit gerucht al voorbij gekomen? Al eerder aan PSV gelinkt iig.

https://www.soccernews.nl/news/829044/p ... denemarken
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 30 Jul 2021, 16:49 - Berisha is zo goed als rond op wat details na. Is inmiddels terug in Oostenrijk
Flink wat details zijn dat; we zijn nu een maand verder. :weird:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Aug 2021, 18:16 Het is vrij eenvoudig: het kan niet zo zijn dat je je twee beste spelers laat vertrekken (Malen, Dumfries) en daar niemand voor terughaalt. Dat zou geen enkele club doen.
Bullshit, Teze en Madueke zijn doorgeschoven en Ramalho Mwene en Doan komen erbij. Het punt is alleen dat PSV dit van te voren al heeft opgevangen.

Ik vind dat er veel mensen erg kortzichtig zijn.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 29 Aug 2021, 18:18 Was dit gerucht al voorbij gekomen? Al eerder aan PSV gelinkt iig.

https://www.soccernews.nl/news/829044/p ... denemarken
Ja was al eerder voorbij gekomen en misschien ook gewoon een herhaling van het gerucht. De tweet is namelijk van 13 augustus. Vraag me ook af op Kopenhagen op dit moment nog iemand verkoopt na Daramy.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Skywalker wrote: 29 Aug 2021, 18:19
Ailon wrote: 30 Jul 2021, 16:49 - Berisha is zo goed als rond op wat details na. Is inmiddels terug in Oostenrijk
Flink wat details zijn dat; we zijn nu een maand verder. :weird:
Men zal nu wel met excuses komen dat het aan CL lag ofzo. Als wij alleen maar spelers als plan A hebben die die eis stellen vind ik dat ook wel iets zeggen over ons als club. Maar goed we weten niets. Niemand hier.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 29 Aug 2021, 18:22
TomPSV wrote: 29 Aug 2021, 18:16 Het is vrij eenvoudig: het kan niet zo zijn dat je je twee beste spelers laat vertrekken (Malen, Dumfries) en daar niemand voor terughaalt. Dat zou geen enkele club doen.
Bullshit, Teze en Madueke zijn doorgeschoven en Ramalho Mwene en Doan komen erbij. Het punt is alleen dat PSV dit van te voren al heeft opgevangen.

Ik vind dat er veel mensen erg kortzichtig zijn.
Bij Madueke is het nog afwachten hoe hij dit gedurende een heel seizoen laat zien. De positie van Dumfries is opgevangen, maar niet verbeterd. Op de CV-positie moest sowieso wat gebeuren.

De waarheid ligt wmb ergen tussen jullie posts in, maar ‘bullshit’ is het niet — momenteel zijn we in de breedte niet goed genoeg en die breedte kan goed genoeg worden door twee topaankopen. Tenminste, als we niet tevreden willen zijn met enkel meedoen om de prijzen.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inmiddels een tijdje zonder concrete geruchten… Ik kan inmiddels niet meer eten…, slapen… en niet meer met plezier de deur uit het voelt alsof er een mes door mijn buik wordt gedrukt… Ik denk dat John dit niet op zijn geweten wilt hebben..
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss wrote: 29 Aug 2021, 18:37 Inmiddels een tijdje zonder concrete geruchten… Ik kan inmiddels niet meer eten…, slapen… en niet meer met plezier de deur uit het voelt alsof er een mes door mijn buik wordt gedrukt… Ik denk dat John dit niet op zijn geweten wilt hebben..
Ik denk inderdaad daar John daar ook bang voor is
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss wrote: 29 Aug 2021, 18:37 Inmiddels een tijdje zonder concrete geruchten… Ik kan inmiddels niet meer eten…, slapen… en niet meer met plezier de deur uit het voelt alsof er een mes door mijn buik wordt gedrukt… Ik denk dat John dit niet op zijn geweten wilt hebben..
Zoek hulp
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 29 Aug 2021, 18:17 2-3 versterkingen zijn echt nodig anders zijn we tandeloos bij blessures. Laten we hopen dat de jong nog wat leuks in petto heeft.
Dit dus. Per linie is er maar 1 fatsoenlijke back up. Obispo, Propper en (ik kan niet geloven dat ik dit schrijf) Bruma.

De rest is allemaal een serieuze downgrade ivm de huidige basis.

Plus had ik toch wel verwacht dat er meer puin weg zou zijn nu
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 29 Aug 2021, 18:18 Was dit gerucht al voorbij gekomen? Al eerder aan PSV gelinkt iig.

https://www.soccernews.nl/news/829044/p ... denemarken
Ja paar weken terug. Lijkt mij onzin. Voor 13 miljoen heb je Hlozek ook.
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zonde dat we geen watcher meer hebben als Thijs Slegers. Dat maakte de transferperiode nog een stuk mooier.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Skywalker wrote: 29 Aug 2021, 18:19
Ailon wrote: 30 Jul 2021, 16:49 - Berisha is zo goed als rond op wat details na. Is inmiddels terug in Oostenrijk
Flink wat details zijn dat; we zijn nu een maand verder. :weird:
Dat was inderdaad de situatie ongeveer een maand geleden toen Berisha hier in Eindhoven was in de laatste week van juli.
Ik heb dus niet gepost dat PSV rond was met Salzburg. Dat is geen onbelangrijk detail.
Zoals altijd geeft zo'n melding de status van die dag. Een momentopname dus. Maar dat hoef ik iemand als jij toch niet uit te leggen?

Zoals praktisch iedereen hier baal ik er behoorlijk van dat tot vandaag deze potentiele transfer geen doorgang heeft gevonden.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2021, 18:24
Skywalker wrote: 29 Aug 2021, 18:19
Flink wat details zijn dat; we zijn nu een maand verder. :weird:
Men zal nu wel met excuses komen dat het aan CL lag ofzo. Als wij alleen maar spelers als plan A hebben die die eis stellen vind ik dat ook wel iets zeggen over ons als club. Maar goed we weten niets. Niemand hier.
Onnozele reactie.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is deze transfer nog steeds realistisch? Lijkt er dus op dat Salzburg de sta in de weg is.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Salzburg speelt CL, wij niet. Ik zou eerlijk gezegd lekker daar blijven als ik hem was.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 29 Aug 2021, 19:03
Skywalker wrote: 29 Aug 2021, 18:19
Flink wat details zijn dat; we zijn nu een maand verder. :weird:
Dat was inderdaad de situatie ongeveer een maand geleden toen Berisha hier in Eindhoven was in de laatste week van juli.
Ik heb dus niet gepost dat PSV rond was met Salzburg. Dat is geen onbelangrijk detail.
Zoals altijd geeft zo'n melding de status van die dag. Een momentopname dus. Maar dat hoef ik iemand als jij toch niet uit te leggen?

Zoals praktisch iedereen hier baal ik er behoorlijk van dat tot vandaag deze potentiele transfer geen doorgang heeft gevonden.
Kun je eventueel ook vertellen, zonder namen te noemen, of PSV wel 'ver' is met een andere aanvaller? Ter geruststelling ;)
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 29 Aug 2021, 19:11 Salzburg speelt CL, wij niet. Ik zou eerlijk gezegd lekker daar blijven als ik hem was.
Blijkbaar wil hij zelf wel als de verhalen kloppen. Daarbij lijkt hij ook geen onbetwiste basisklant bij Salzburg.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 29 Aug 2021, 19:18
Ailon wrote: 29 Aug 2021, 19:03
Dat was inderdaad de situatie ongeveer een maand geleden toen Berisha hier in Eindhoven was in de laatste week van juli.
Ik heb dus niet gepost dat PSV rond was met Salzburg. Dat is geen onbelangrijk detail.
Zoals altijd geeft zo'n melding de status van die dag. Een momentopname dus. Maar dat hoef ik iemand als jij toch niet uit te leggen?

Zoals praktisch iedereen hier baal ik er behoorlijk van dat tot vandaag deze potentiele transfer geen doorgang heeft gevonden.
Kun je eventueel ook vertellen, zonder namen te noemen, of PSV wel 'ver' is met een andere aanvaller? Ter geruststelling ;)
Wat voor meerwaarde heeft dat? Met Berisha waren we ook zo goed als rond en die is ook niet hier. Enige wat we kunnen doen is gewoon 2 dagen wachten.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat iedereen nog transfers hoopt/verwacht is inmiddels wel duidelijk. Ik wacht met m'n oordeel gewoon even tot volgende week, als het definitief is wie de club eventueel nog verlaten of gehaald hebben.
Vooralsnog ben ik wel tevreden wat betreft de transferperiode, er stond vanaf het begin van het seizoen een team klaar om te strijden voor CL kwalificatie. Dat ze dat uiteindelijk niet gelukt is, neem ik de Jong in ieder geval niet kwalijk. Om echter een heel seizoen te kunnen strijden, zal er echt nog wat bij moeten komen, zoals Schmidt zelf ook meerdere keren heeft aangegeven. We wachten het nog maar even af en zien het de komende dagen wel.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk nog steeds dat die spelers "gewoon" gaan komen. We hebben goed verdiend aan Malen en Dumfries, we hadden nog een potje waar maar zeer weinig uit is gegaan, en er is reeds bevestigd door onze Toon dat het mislopen van de CL geen belemmering is voor de transferwensen. M.a.w. het welbekende schaken op meerdere borden verwacht ik: aantal lijntjes bij de toptargets die een bepaalde interne deadline hebben gekregen tot x uur voor de deadline. Als dat niet lukt, de iets makkelijker realiseerbare plannen B,C of D.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hebben nog maar 2 dagen. Dat betekent dat niet alleen wij nog maar heel weinig tijd hebben om iemand te halen, maar ook de club in kwestie moet een vervanger kunnen halen in korte tijd. Het is wel erg kiele kiele allemaal.
Locked