Vogelund wrote: ↑29 Aug 2021, 19:46
We hebben nog maar 2 dagen. Dat betekent dat niet alleen wij nog maar heel weinig tijd hebben om iemand te halen, maar ook de club in kwestie moet een vervanger kunnen halen in korte tijd. Het is wel erg kiele kiele allemaal.
Niet als we targets hebben die bij hun club op de bank zitten of geen vaste basisspeler zijn. Dan is die nood een stuk minder hoog.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Daar heb je een punt. Dat soort spelers zouden mooi zijn. Dan had ik toch gehoopt op een echte scoutingtransfer. Want daar ontbreekt het nu wel een beetje aan. Spelers die dit jaar de tijd krijgen om te wennen. Talenten die PSV straks beter gaan maken. Lijkt allemaal muurvast te zitten of het ontbreekt aan een goed netwerk/scouting.
Als er wat komt is het spel al lang op de wagen. Ik kan me niet voorstellen dat er weer een Gotzetje komt. Daar kun je gewoon niet op gokken. Zou topsport onwaardig zijn.
Sheepies wrote: ↑29 Aug 2021, 20:02
Zouden mensen die transfers willen happy zijn als ik een shirtje met m'n achternaam bestel bij PSV en mezelf daarna presenteer als nieuwe aankoop?
Zouden mensen die transfers willen happy zijn als ik een shirtje met m'n achternaam bestel bij PSV en mezelf daarna presenteer als nieuwe aankoop?
Ik denk het niet
Ja dan moet je ook niet zeuren als er geen transfers meer komen
Met die naam op je rug ben je binnen drie weken een cultheld.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Zo in de laatste dagen verwacht ik eigenlijk alleen nog maar huurlingen, die bij hun club buiten de boot vallen. Misschien een transfervrije speler zoals Gotze destijds, maar heb niet in beeld of die er zijn.
Zou wel zwak zijn als je nu bij een huurling uitkomt. Dat betekend dat je inderdaad hebt zitten wachten tot er iets buiten de boot valt. En huren in deze fase is gewoon dom. Investeren in de toekomst John.
ruuddevil wrote: ↑29 Aug 2021, 20:25
Zo in de laatste dagen verwacht ik eigenlijk alleen nog maar huurlingen, die bij hun club buiten de boot vallen. Misschien een transfervrije speler zoals Gotze destijds, maar heb niet in beeld of die er zijn.
Joenepsv wrote: ↑29 Aug 2021, 19:53
Als er wat komt is het spel al lang op de wagen. Ik kan me niet voorstellen dat er weer een Gotzetje komt. Daar kun je gewoon niet op gokken. Zou topsport onwaardig zijn.
Dit lijkt mij ook, maar PSV zit echt potdicht. We horen al dagen niets, op enkele 'vage geruchten' na.
Boateng?
Dat is een Gotzetje, maar met Ramalho, Obispo en Boscagli hebben we al 3 man voor 2 plekken.
Of ze morgen komen of om 23:30 uur komende dinsdag zal mij eigenlijk een zorg zijn. Fase 1 was goed en nu moet in de komende dagen fase 2 zijn beslag krijgen zodat PSV een selectie heeft wat breed genoeg is om kampioen te kunnen worden en Europees wat gaan te presteren. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of er huurtransfers tussen gaat zitten of niet. Als het maar spelers zijn waar PSV wat aan heeft. Niet bijvoorbeeld een net niet spits die op een goede dag net het niveau van PSV kan aantikken.