Maar die 3 wisten we al op maandag als ik het me goed herinner?ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2021, 21:12 Vorig jaar. Laatste dag. 3 transfers.
Welke bespiegeling dan ook. Van nul tot acht transfers: zinloos.
Niemand heeft enig idee. Ik hoop vurig en heb vertrouwen. Of dat terecht is?? We weten het over 50 uur en een beetje.
Transferwindow 2021-2022
- ruuddevil
- Legende
-
- Internationale topspeler
2 van de 3.ruuddevil wrote: ↑29 Aug 2021, 21:21Maar die 3 wisten we al op maandag als ik het me goed herinner?ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2021, 21:12 Vorig jaar. Laatste dag. 3 transfers.
Niemand heeft enig idee. Ik hoop vurig en heb vertrouwen. Of dat terecht is?? We weten het over 50 uur en een beetje.
-
- Meervoudig international
Als we dan toch moeten kiezen: Boateng, Sturridge, Wilkshire, ben arfa.johan derksen wrote: ↑29 Aug 2021, 21:13Andy Carroll ook.
en Wilfried Bony.
Hier kies maar uit, allemaal transfervrij:
https://www.transfermarkt.com/statistik ... osespieler
-
- Lid scoutingsteam
-
- Internationale topspeler
Ja, nee, nee, nee.Sao-Mellow wrote: ↑29 Aug 2021, 21:28Als we dan toch moeten kiezen: Boateng, Sturridge, Wilkshire, ben arfa.johan derksen wrote: ↑29 Aug 2021, 21:13
Andy Carroll ook.
en Wilfried Bony.
Hier kies maar uit, allemaal transfervrij:
https://www.transfermarkt.com/statistik ... osespieler
- ShovingNE2
- Site Admin
Schijnbaar. Ja. Geen herinnering meer aan.ruuddevil wrote: ↑29 Aug 2021, 21:21Maar die 3 wisten we al op maandag als ik het me goed herinner?ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2021, 21:12 Vorig jaar. Laatste dag. 3 transfers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Zou met z'n snelheid en dribbelvaardigheid een goede zijn, maar wel nog wild voor de goal af en toe. Speelt de Eredivisie natuurlijk wel kapot. Voordeel is ook dat hij op de flank kan.Voormalig KG wrote: ↑29 Aug 2021, 21:43 Van mij huren ze desnoods Rafael Leão van AC Milan. Hij staat daar niet in de basis en kan voor ons wel iets betekenen een jaar in de concurrentie strijd met Zahavi en als plan B.
- ShovingNE2
- Site Admin
Over een paar dagen eens de balans opmaken hoeveel akkoorden er wel niet gesloten zouden zijn door PSV en hoeveel er daarvan zijn uitgekomen.
Denk dat er nog nooit zoveel onzinverhalen naar voren zijn gekomen als dit jaar hier op het forum en op twitter. Maar wie weet komt het gros nog uit de komende 50 uur.
Denk dat er nog nooit zoveel onzinverhalen naar voren zijn gekomen als dit jaar hier op het forum en op twitter. Maar wie weet komt het gros nog uit de komende 50 uur.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Joenepsv
- Legende
Het blijft wel echt angstvallig stil trouwens. Ik denk al twee weken van nu zal er toch wat op komst zijn. Nog maar twee dagen te gaan en niet één roddel of gerucht wat enigzins serieus is te noemen. Of PSV houdt de gelederen echt geweldig gesloten of ze zitten inderdaad te asen op iemand die nog buiten de boot valt. Zelf zou ik het jammer van als de gaten in de selectie worden opgevuld met huurlingen. De posities die imo zwak bezet zijn, lopen komend seizoen helemaal leeg als de contracten van zowel Gotze als Zahavi aflopen. Ik acht de kans niet enorm groot dat die blijven. Je moet nu investeren in spelers die een jaartje in de luwte kunnen spelen van deze twee en ze op termijn kunnen vervangen.
Naast Gotze en Zahavi lopen ook de contracten van Obispo, Viergever, Thomas en huurcontract Mvogo af. In het slechtste geval lopen er dus 6 spelers weg waar je nul euro voor krijgt maar die je wel moet vervangen. Tel daarbij de huidige niet ingevulde gaten in de selectie op en je hebt nu al een probleem voor komend seizoen. Met huurlingen wordt dat probleem groter maar met goede en strategische aankopen kun je het opvangen.
Naast Gotze en Zahavi lopen ook de contracten van Obispo, Viergever, Thomas en huurcontract Mvogo af. In het slechtste geval lopen er dus 6 spelers weg waar je nul euro voor krijgt maar die je wel moet vervangen. Tel daarbij de huidige niet ingevulde gaten in de selectie op en je hebt nu al een probleem voor komend seizoen. Met huurlingen wordt dat probleem groter maar met goede en strategische aankopen kun je het opvangen.
-
- Nationale topspeler
Tsja als je het zo schetst dan denk ik dat we club beter kunnen opdoeken inderdaad...Joenepsv wrote: ↑29 Aug 2021, 21:55 Het blijft wel echt angstvallig stil trouwens. Ik denk al twee weken van nu zal er toch wat op komst zijn. Nog maar twee dagen te gaan en niet één roddel of gerucht wat enigzins serieus is te noemen. Of PSV houdt de gelederen echt geweldig gesloten of ze zitten inderdaad te asen op iemand die nog buiten de boot valt. Zelf zou ik het jammer van als de gaten in de selectie worden opgevuld met huurlingen. De posities die imo zwak bezet zijn, lopen komend seizoen helemaal leeg als de contracten van zowel Gotze als Zahavi aflopen. Ik acht de kans niet enorm groot dat die blijven. Je moet nu investeren in spelers die een jaartje in de luwte kunnen spelen van deze twee en ze op termijn kunnen vervangen.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Een omgekeerde Bruma dus.11 Sir Tinus wrote: ↑29 Aug 2021, 22:04En deed alles fout wat je fout kunt doen in 4 plus 6 minuten extra tijd.
- Hatseflats
- Vedette