Koppend misschien niet zo goed voor zijn lengte, fysiek wel sterk en wordt hier toch een heel stuk vrolijker van dan namen die op Twitter afgelopen dagen langskwamen.
Paar keer verhuurd geweest (deed het niet eens onaardig) maar Benfica hoeft hem niet. Al krijgt John evt op zo een deal een optie tot koop zou het erg sterk zijn… denk echter dat het misschien een losse leen is.
PSV moet overigens uitkijken dat er voorin volgend jaar niet te veel weggaan. Zo een Vinicius huren met optie geeft ook al wat perspectief richting volgend jaar
Ik hoop ook op een optie tot koop erin. Probleem is alleen dat Spurs hem vorig jaar gehuurd heeft, en de koopoptie toen 45(!) miljoen euro was. Lijkt mij sterk dat die nu opeens rond de 10 zal liggen. Al weet je het natuurlijk nooit.
Ik vind het perfect, als die jongen het zo goed doet dat we hem niet kunnen behouden dan hebben we de Malen miljoenen om volgend jaar een spits te kopen als Zahavi en deze jongen weg gaan.
Arias en Schaars waren in Portugal ook overbodig, dus het wil niets zeggen. Het getuigt van ambitie.
In het bericht wordt wel geschreven over in ieder geval een aanvaller en mogelijk nog een middenvelder. Dus veel spektakel hoeven we niet te verwachten denk ik
Optie tot koop zou heel fijn zijn, heeft al eerder bewezen een competitie als de ED ( Liga nos) en ook deels in de Premier League de ballen er kunnen in schieten! Laat maar komen.
Nee. Volgend jaar te vroeg voor Fofana. Als je het vergelijkt met Malen, Gakpo en Bergwijn. Gaat hij nu af en toe minuten maken. Is hij volgend seizoen regelmatige invaller met af en toe een basisplaats en dan pas basis.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen