Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2021, 23:41
Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2021, 23:39

Heej gamende burenruziënde rijdende rechter vrouwtje uit Lelystad :pul:
Zij was toch van de koude pannenkoeken? Lijkt me trouwens wel machtig mooi later om mijn juridische carrière te eindigen als kantonrechter om dit soort zaken te doen
Zou ook kunnen, ze zijn vaste gast:

https://www.ad.nl/binnenland/burenruzie ... ~a5f0a27f/
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2021, 23:44
trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2021, 23:41

Zij was toch van de koude pannenkoeken? Lijkt me trouwens wel machtig mooi later om mijn juridische carrière te eindigen als kantonrechter om dit soort zaken te doen
Zou ook kunnen, ze zijn vaste gast:

https://www.ad.nl/binnenland/burenruzie ... ~a5f0a27f/
Hier over de pannenkoeken:

Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van niets naar vol gas F5 dikke geruchten naar koude pannenkoeken en de rijdende rechter. Ik houd van dit forum. :grin:
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 29 Aug 2021, 23:18 Sowieso een rare carriere heeft die jongen: gekocht door Napoli, altijd verhuurd geweest. Toen voor 17 miljoen gekocht door Benfica, eerste jaar topscorer in Portugal en het jaar er op aan Spurs verhuurd. En nu niet meer bij de selectie. Zelden zo'n vreemde carriere aan clubs en ontwikkeling gezien.

Iemand daar een antwoord op?
Heel raar. Bij Tottenham had hij Keane voor zich. Maar in Europa en in het bekertoernooi heeft hij het goed gedaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Vin%C3%ADcius
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 30 Aug 2021, 00:06
Menno1 wrote: 29 Aug 2021, 23:18 Sowieso een rare carriere heeft die jongen: gekocht door Napoli, altijd verhuurd geweest. Toen voor 17 miljoen gekocht door Benfica, eerste jaar topscorer in Portugal en het jaar er op aan Spurs verhuurd. En nu niet meer bij de selectie. Zelden zo'n vreemde carriere aan clubs en ontwikkeling gezien.

Iemand daar een antwoord op?
Heel raar. Bij Tottenham had hij Keane voor zich. Maar in Europa en in het bekertoernooi heeft hij het goed gedaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Vin%C3%ADcius
Robbie Keane?! Hoe oud is die gast?

Ik heb hem bij Spurs wel eens gezien. Kwam daar duidelijk tekort, maar Premier League is ook wel echt een heel ander spelletje, dus dat zegt eigenlijk niks.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 30 Aug 2021, 00:15 Robbie Keane?! Hoe oud is die gast?
Ik bedoelde Kane.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De meningen op het Spurs forum zijn nogal verdeeld over 'm:
We aren’t making a mistake, he’s not good enough for us. He is not physically or technically at the level required.

He’s a converted CB and it shows, in the Portuguese league you can get away with that but not here. No doubt he’d improve with regular minutes but he needs to find a lesser team to get that. There was a game against Antwerp where he was completely bullied by a a CB I’d never even heard of.
Big and strong with an eye for a goal, but completely ineffective. looks uncoached, touch and movement are all over the place
I quite liked him tbh, hard working, was pretty fast & done a job scoring goals when starting, just doesn't have the technical ability for the Prem in my opinion, maybe that could be coached as he is still young
He's no world beater, but for petes sake he scored the same amount of goals as Edinson Cavani in the europa league last season! (6)
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 30 Aug 2021, 00:36
Ik bedoelde Kane.
Als je die er al niet uit kan spelen. 😉
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop van niet
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vinicius is blijkbaar begonnen als back. Dan slaan we meteen 2 vliegen in 1 klap. Briljant weer van John.

:grin:

https://www.spurs-web.com/spurs-news/re ... s-striker/
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ken die hele gozer niet. Is dit dan een buitenkansje of een "we hebben niks anders dus doen deze maar".

Toch een huurtransfer. Was ik al bang voor.

Heb hem net even gegoogled. Bijzondere loopbaan tot nu toe. Niet bijster veel wedstrijden gespeeld. Als je bij dit soort lui uitkomt zullen gasten als Hlozek en Berisha wel niet haalbaar zijn.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 30 Aug 2021, 05:01 Ken die hele gozer niet. Is dit dan een buitenkansje of een "we hebben niks anders dus doen deze maar".

Toch een huurtransfer. Was ik al bang voor.

Heb hem net even gegoogled. Bijzondere loopbaan tot nu toe. Niet bijster veel wedstrijden gespeeld. Als je bij dit soort lui uitkomt zullen gasten als Hlozek en Berisha wel niet haalbaar zijn.
Dat laatste denk ik ook helaas. Als dat de situatie is, dan kan ik best leven met deze huur transfer. Wellicht is het een upgrade tov Zahavi, waar ik nog steeds niet kapot van ben. En anders richt ik mijn hoop toch een beetje op Romero. Dat ik een vergelijkbare type spits vind kwa stijl.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 29 Aug 2021, 22:53
ruuddevil wrote: 29 Aug 2021, 22:46 Druk verkeer in de groepsapp van John nu.
En Rik heeft (weer) gewonnen van Marco.
Het is ontzettend triest. Rik Elfrink leest hier over Vinicius, en appt John. Meestal krijg je dan de ontkenning ‘niet aan de orde’. En als het wel actueel is krijgen Rik en die sul van VI wat info zodat ze simultaan hun berichtje kunnen typen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frankfurt haakt iig af. Die hebben een akkoord met good old Sam Lammers.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha als Samantha ergens niets te zoeken heeft dan is het in de Bundesliga.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 30 Aug 2021, 07:05 Frankfurt haakt iig af. Die hebben een akkoord met good old Sam Lammers.
Heeft Sam toch nog iets nuttigs gedaan voor ons
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 30 Aug 2021, 00:36
Thijs85 wrote: 30 Aug 2021, 00:15 Robbie Keane?! Hoe oud is die gast?
Ik bedoelde Kane.
Geen schande, ik haal de bands Kane en Keane ook altijd door elkaar.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuke naam, wel jammer dat we in het huursegment moeten gaan zitten.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat we hier voor het gemak zijn vergeten is dat PSV nog een rekening open had staan voor de transfers van Bruma en Baumgartl. Dan heb je nog het jaarlijkse tekort en de Corona crisis. Dat is bij elkaar al 50 mln.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben hier niet blij mee, gezien het feit dat het huur is. De kans is reëel dat we volgend jaar ongeveer onze gehele voorhoede zien vertrekken (Zahavi, Götze, Gakpo, Madueke, wellicht dan Vinicius). Zie dat maar eens op te vangen.

Korte-termijn versterking is zeer belangrijk, maar we moeten onze ogen ook niet sluiten voor volgend jaar. Ik zie namelijk ook nog geen basisplaatsen voor Fofana en Vertessen volgend jaar, of er moeten hele gekke dingen gebeuren qua ontwikkeling.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 30 Aug 2021, 07:21 Wat we hier voor het gemak zijn vergeten is dat PSV nog een rekening open had staan voor de transfers van Bruma en Baumgartl. Dan heb je nog het jaarlijkse tekort en de Corona crisis. Dat is bij elkaar al 50 mln.
Het is te hopen dat we 3 jaar na dato niet nog steeds grote bedragen dienen over te schrijven voor die 2. Er moet echt nog wel iets over zijn om aankopen te doen. We hebben voor 6 miljoen uitgegeven en alleen dr voorrondes CL hebben al 7-8 opgeleverd. En hebben plaatsing voor EL veiliggesteld. 50 miljoen verkocht en een 1malige investering van 50 miljoen ontvangen. Een klein deel moet echt nog wel beschikbaar zijn voor een transfer.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van het niet halen van een fatsoenlijke rechtsback ga je in de topwedstrijden tegen Ajax en in de EL heel veel spijt van krijgen. Je kunt van hem alles vinden wat je wil, maar zo’n Tadic speelt Mwene of Teze helemaal zoek natuurlijk
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Last minute een spits huren, en nog niet eens zeker zijn welke spits het wordt, is wel echt een behoorlijk kansloze actie.

Alleen als er een optie tot koop bij zit, zou ik ermee kunnen leven.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 30 Aug 2021, 07:43
ruuddevil wrote: 30 Aug 2021, 07:21 Wat we hier voor het gemak zijn vergeten is dat PSV nog een rekening open had staan voor de transfers van Bruma en Baumgartl. Dan heb je nog het jaarlijkse tekort en de Corona crisis. Dat is bij elkaar al 50 mln.
Het is te hopen dat we 3 jaar na dato niet nog steeds grote bedragen dienen over te schrijven voor die 2. Er moet echt nog wel iets over zijn om aankopen te doen. We hebben voor 6 miljoen uitgegeven en alleen dr voorrondes CL hebben al 7-8 opgeleverd. En hebben plaatsing voor EL veiliggesteld. 50 miljoen verkocht en een 1malige investering van 50 miljoen ontvangen. Een klein deel moet echt nog wel beschikbaar zijn voor een transfer.
Er zal zeker nog budget zijn, maar het is lastig in te schatten hoeveel. En er zijn nog wat dure jongens niet vertrokken waardoor het de vraag is hoeveel ruimte er is in het salarishuis.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 30 Aug 2021, 06:47 Het is ontzettend triest. Rik Elfrink leest hier over Vinicius, en appt John. Meestal krijg je dan de ontkenning ‘niet aan de orde’. En als het wel actueel is krijgen Rik en die sul van VI wat info zodat ze simultaan hun berichtje kunnen typen.
John appt niet of nauwelijks met journalisten. Zeker niet in deze periode. Die info komt niet bij PSV vandaan, maar dat kan je toch zelf ook wel bedenken neem ik aan? Er is echt helemaal nul belang voor PSV om via een watcher naar buiten te brengen dat ze inderdaad met Vinicius bezig zijn. Sterker nog: het schaadt de zaak nog veel eerder dan dat het helpt. Dat gaan ze toch nooit doen.

Als je bedenkt hoelang Elfrink en Timmer al clubwatcher zijn (samen tikken ze de 25 jaar aan denk ik) kan je wellicht bedenken waar het wel vandaan komt. Of als je de artikelen leest van de watchers of de podcasts luistert: ze zeggen het namelijk met enige regelmaat. Maar dat neemt de clickbaitbende niet over.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked