Ik wil niet stoken maar de privejet vliegt recht op Salzburg af....
Is afgebogen en vliegt nu boven de adriatische zee. Is inmiddels aan het dalen. al 4.000 voet gedaald.
Wellicht uitgaande transfer waar wij de bestemming nog niet van weten? Vliegt aan de kant van Kroatië.
Al zijn we het lang niet met elkaar eens en is er regelmatig gezeik: Het is wel mooi om te zien hoe we allemaal met PSV meeleven en hoe gepassioneerd we zijn.
Last edited by Ardbeg on 30 Aug 2021, 12:27, edited 2 times in total.
Omtrent de transfer van Carlos Vinícius hoop ik dat hij zijn kop er wel bijhoudt. Tijdens het warmlopen voor de wedstrijd PSV - Benfica was hij samen met Gedson Fernandes ontzettend aan het kloten (toen zei ik nog dat ik blij ben dat ik dit gedrag weinig zie bij ons PSV). Wat mij betreft is dit niet direct een probleem, alleen heeft onze hoofdcoach discipline hoog in het vaandel staan en hoop ik dat dit niet gaat botsen. Maar als hij minuten gaat maken en in een nieuwe omgeving terechtkomt dan zal dit gedrag hopelijk niet voorkomen.
Hoe dichterbij de deadline komt, hoe minder tijd/zin John heeft om de groepsapp met Rik en Marco te voeden. Wederom lopen ze achter de feiten aan. Het is dat ze een perskaart hebben, maar iedereen kan zich voordoen als PSV 'watcher'.
Mohamed Ihattaren is een aanvallende middenvelder van hoge kwaliteit, geboren in 2002 en eindigend bij PSV . La Juve is erg geïnteresseerd, tot het punt dat hij gesprekken heeft gestart die een goede kans van slagen hebben. De waardering is 5-6 miljoen plus bonussen, de partijen hebben al contact en een definitie kan worden bereikt. Het is een investering voor de toekomst, een uitstekend schot omdat hij een geweldige speler met perspectief is, die Ihattaren heeftgevolgd enzijn talenten heeft gerealiseerd: hij kan zowel als aanvallende middenvelder als als aanvallende vleugelspeler spelen .