Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 30 Aug 2021, 14:38 Niks "precies dat". Als Elfrink onzekere dingen zomaar de wereld in gaat slingeren, dan is het snel klaar met zijn reputatie en die van zijn werkgever. Iemand die een beetje weet hoe de voetbalwereld werkt weet ook dat alles over 5 minuten kan veranderen, zeker in een periode als deze.

Sommigen hier moeten eens gaan begrijpen dat je voor spannende insidenieuwtjes niet bij Elfrink moet wezen en dat je dat ook helemaal niet hoeft te verlangen, aangezien dat zijn werk nauwelijks is.
Als je niet voor spannende insidenieuwtjes bij hem moet zijn zou ik dat als ik Rikkie was een keer op twitter zetten... want meneer geeft wel standaard op bijna iedere transfergerucht een reactie. Dus het lijkt dat hij deze rol wel wilt hebben.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik is journalist voor de gemiddelde PSV supporter. Hier op het forum weten we veel meer dan de gemiddelde PSV supporter, vandaar dat wij niet echt onze bevrediging halen uit Rik’s berichten, dus komt het allemaal een beetje slapjes over.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 30 Aug 2021, 14:38 Niks "precies dat". Als Elfrink onzekere dingen zomaar de wereld in gaat slingeren, dan is het snel klaar met zijn reputatie en die van zijn werkgever. Iemand die een beetje weet hoe de voetbalwereld werkt weet ook dat alles over 5 minuten kan veranderen, zeker in een periode als deze.

Sommigen hier moeten eens gaan begrijpen dat je voor spannende insidenieuwtjes niet bij Elfrink moet wezen en dat je dat ook helemaal niet hoeft te verlangen, aangezien dat zijn werk nauwelijks is.
Dan moet Rik zelf ook stoppen met speculeren (bijv. transferbedrag Dumfries, Mo/Juve ontkennen, of zeggen dat 'ie 'denkt' dat Berisha niet meer komt deze zomer).
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iemand ook die de countdown heel confronterend vind :D
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 30 Aug 2021, 14:42
Ykhim wrote: 30 Aug 2021, 14:38 Niks "precies dat". Als Elfrink onzekere dingen zomaar de wereld in gaat slingeren, dan is het snel klaar met zijn reputatie en die van zijn werkgever. Iemand die een beetje weet hoe de voetbalwereld werkt weet ook dat alles over 5 minuten kan veranderen, zeker in een periode als deze.

Sommigen hier moeten eens gaan begrijpen dat je voor spannende insidenieuwtjes niet bij Elfrink moet wezen en dat je dat ook helemaal niet hoeft te verlangen, aangezien dat zijn werk nauwelijks is.
Dan moet Rik zelf ook stoppen met speculeren (bijv. transferbedrag Dumfries, Mo/Juve ontkennen, of zeggen dat 'ie 'denkt' dat Berisha niet meer komt deze zomer).
Precies!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

billyboy wrote: 30 Aug 2021, 14:42 Als je niet voor spannende insidenieuwtjes bij hem moet zijn zou ik dat als ik Rikkie was een keer op twitter zetten... want meneer geeft wel standaard op bijna iedere transfergerucht een reactie.
En als hij niet reageert is hij een arrogante kwal zeker? Maar iedereen die hem heel slecht vindt volgt hem wel en leest alles van hem. Waarom toch? Ik volg slechte journalisten echt niet hoor. Ook niet als ze bij VI zitten.

Maar hier weer over transfers: onder media heeft hij een topic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

johan derksen wrote: 30 Aug 2021, 14:40 Kan er niet een apart Rik Elfrink topic komen?

:think:
Nog een?

viewtopic.php?f=25&t=364

viewtopic.php?f=25&t=162
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik zegt nu ook dat het zeker geen 6 miljoen gaat worden voor Mo? Waarom zou men dat moeten geloven van iemand die al de hele dag achter de feiten aanloopt?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 30 Aug 2021, 14:42 Iemand ook die de countdown heel confronterend vind :D
Dan moet je je vriendin gewoon vragen of ze ermee stopt.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nog steeds erg weinig geruchten, kom PSV laat ons meegenieten🤩😂
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Abdallah Sima van Praag, iemand bekend mee? Gast heeft niet veel volgers maar je weet het nooit.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Aug 2021, 14:44
billyboy wrote: 30 Aug 2021, 14:42 Als je niet voor spannende insidenieuwtjes bij hem moet zijn zou ik dat als ik Rikkie was een keer op twitter zetten... want meneer geeft wel standaard op bijna iedere transfergerucht een reactie.
En als hij niet reageert is hij een arrogante kwal zeker? Maar iedereen die hem heel slecht vindt volgt hem wel en leest alles van hem. Waarom toch? Ik volg slechte journalisten echt niet hoor. Ook niet als ze bij VI zitten.

Maar hier weer over transfers: onder media heeft hij een topic.
Hij kan inderdaad beter niet reageren dan lukraak maar wat roepen. Dan ben je niet opeens een arrogante kwal hoor.

Voor de rest: het is echt wel een prima verslaggever, maar daar blijft het ook bij. Hij kan inderdaad beter stoppen om op Twitter 'nieuwtjes' te brengen want hij zit er (zeker de laatste tijd) ongelofelijk vaak naast.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wordt er vanmiddag een zekere Rik Elfrink gepresenteerd? Wie kan me wat meer vertellen, voor welke positie etc. Is onbekend op Transfermarket.. :think:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 30 Aug 2021, 14:42Dan moet Rik zelf ook stoppen met speculeren (bijv. transferbedrag Dumfries, Mo/Juve ontkennen, of zeggen dat 'ie 'denkt' dat Berisha niet meer komt deze zomer).
Dat is dus níet speculeren, maar antwoorden met de informatie die je op dat moment hebt. Zekerheid boven risico. Dat die informatie vervolgens wordt ingehaald door de realiteit is jammer voor Elfrink, maar hij doet wel precies wat hij moet doen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat ie wel doet, is nietszeggende berichten de wereld in slingeren en dat is waar die tokkies allemaal op gaan reageren. Twitter is behalve een communicatie medium ook een commerciële tool. Dat die tokkies allemaal reageren, lokt ie zelf ook een beetje uit. Zoals zojuist, gaat ie posten dat PSV waarschijnlijk niet al teveel aan de deal van Ihattaren over zal houden. Dat is al maanden een issue bij mensen, maar je kunt er ook voor kiezen om niks te zeggen. Of tweeten over dat ie alle opleiders op taart had getrakteerd en hem nu wijsheid gunt. Slaat ook nergens op.

Ik vind ook niet dat ie de insider moet gaan spelen. Sterker nog, ik vind het (hoe irritant ook) juist goed dat er vanuit de kamers bij PSV niks naar buiten sijpelt en dat dat ook niet word doorgespeeld naar journalisten.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Aug 2021, 14:46

Abdallah Sima van Praag, iemand bekend mee? Gast heeft niet veel volgers maar je weet het nooit.
ssst, dit is het Rik Elfrink topic.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Aug 2021, 14:46

Abdallah Sima van Praag, iemand bekend mee? Gast heeft niet veel volgers maar je weet het nooit.
Er schijnen wat vliegtuigjes richting Praag te vliegen vandaag
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Demenkovets wrote: 30 Aug 2021, 14:47 Wordt er vanmiddag een zekere Rik Elfrink gepresenteerd? Wie kan me wat meer vertellen, voor welke positie etc. Is onbekend op Transfermarket.. :think:
Zou wel klasse zijn als die met de auto naar Salzburg knalt om vervolgens met een privejet naar Eindhoven te vliegen om het forum op scherp te krijgen haha
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kijk eens hier.... Al kan ik mij niet voorstellen dat Edwin zo makkelijk wat naar buiten gooit.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sima? Huh, dat is toch niet hoe je Hlozek spelt?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die twitteraar heeft 1 volger.... lijkt me een long shot
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Aug 2021, 14:46

Abdallah Sima van Praag, iemand bekend mee? Gast heeft niet veel volgers maar je weet het nooit.
Niet veel volgers inderdaad. 2 maar zelfs, lijkt me onzin dus.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ik een ajax- of feyenoordsupporter was geweest, had ik het wel geweten; nep Twitter account aangemaakt. Dit soort tweets verspreiden en met popcorn in de hand dit topic volgen...
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Edwin de huisfotograaf heeft waarschijnlijk de foto van Malen gemaakt, daarom plaatst ie het waarschijnlijk.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is er iemand aan het posten bij het stadion eigenlijk?
Locked