Als je niet voor spannende insidenieuwtjes bij hem moet zijn zou ik dat als ik Rikkie was een keer op twitter zetten... want meneer geeft wel standaard op bijna iedere transfergerucht een reactie. Dus het lijkt dat hij deze rol wel wilt hebben.Ykhim wrote: ↑30 Aug 2021, 14:38 Niks "precies dat". Als Elfrink onzekere dingen zomaar de wereld in gaat slingeren, dan is het snel klaar met zijn reputatie en die van zijn werkgever. Iemand die een beetje weet hoe de voetbalwereld werkt weet ook dat alles over 5 minuten kan veranderen, zeker in een periode als deze.
Sommigen hier moeten eens gaan begrijpen dat je voor spannende insidenieuwtjes niet bij Elfrink moet wezen en dat je dat ook helemaal niet hoeft te verlangen, aangezien dat zijn werk nauwelijks is.
Transferwindow 2021-2022
- billyboy
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
- colocolofc
- Meervoudig international
-
- Vedette
Dan moet Rik zelf ook stoppen met speculeren (bijv. transferbedrag Dumfries, Mo/Juve ontkennen, of zeggen dat 'ie 'denkt' dat Berisha niet meer komt deze zomer).Ykhim wrote: ↑30 Aug 2021, 14:38 Niks "precies dat". Als Elfrink onzekere dingen zomaar de wereld in gaat slingeren, dan is het snel klaar met zijn reputatie en die van zijn werkgever. Iemand die een beetje weet hoe de voetbalwereld werkt weet ook dat alles over 5 minuten kan veranderen, zeker in een periode als deze.
Sommigen hier moeten eens gaan begrijpen dat je voor spannende insidenieuwtjes niet bij Elfrink moet wezen en dat je dat ook helemaal niet hoeft te verlangen, aangezien dat zijn werk nauwelijks is.
-
- Vedette
- billyboy
- Bankzitter
Precies!Chucky wrote: ↑30 Aug 2021, 14:42Dan moet Rik zelf ook stoppen met speculeren (bijv. transferbedrag Dumfries, Mo/Juve ontkennen, of zeggen dat 'ie 'denkt' dat Berisha niet meer komt deze zomer).Ykhim wrote: ↑30 Aug 2021, 14:38 Niks "precies dat". Als Elfrink onzekere dingen zomaar de wereld in gaat slingeren, dan is het snel klaar met zijn reputatie en die van zijn werkgever. Iemand die een beetje weet hoe de voetbalwereld werkt weet ook dat alles over 5 minuten kan veranderen, zeker in een periode als deze.
- ShovingNE2
- Site Admin
En als hij niet reageert is hij een arrogante kwal zeker? Maar iedereen die hem heel slecht vindt volgt hem wel en leest alles van hem. Waarom toch? Ik volg slechte journalisten echt niet hoor. Ook niet als ze bij VI zitten.
Maar hier weer over transfers: onder media heeft hij een topic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dan moet je je vriendin gewoon vragen of ze ermee stopt.
-
-
- Vedette
-
- Vedette
Hij kan inderdaad beter niet reageren dan lukraak maar wat roepen. Dan ben je niet opeens een arrogante kwal hoor.ShovingNE2 wrote: ↑30 Aug 2021, 14:44En als hij niet reageert is hij een arrogante kwal zeker? Maar iedereen die hem heel slecht vindt volgt hem wel en leest alles van hem. Waarom toch? Ik volg slechte journalisten echt niet hoor. Ook niet als ze bij VI zitten.
Maar hier weer over transfers: onder media heeft hij een topic.
Voor de rest: het is echt wel een prima verslaggever, maar daar blijft het ook bij. Hij kan inderdaad beter stoppen om op Twitter 'nieuwtjes' te brengen want hij zit er (zeker de laatste tijd) ongelofelijk vaak naast.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Lid scoutingsteam
Dat is dus níet speculeren, maar antwoorden met de informatie die je op dat moment hebt. Zekerheid boven risico. Dat die informatie vervolgens wordt ingehaald door de realiteit is jammer voor Elfrink, maar hij doet wel precies wat hij moet doen.
-
- Internationale topspeler
Wat ie wel doet, is nietszeggende berichten de wereld in slingeren en dat is waar die tokkies allemaal op gaan reageren. Twitter is behalve een communicatie medium ook een commerciële tool. Dat die tokkies allemaal reageren, lokt ie zelf ook een beetje uit. Zoals zojuist, gaat ie posten dat PSV waarschijnlijk niet al teveel aan de deal van Ihattaren over zal houden. Dat is al maanden een issue bij mensen, maar je kunt er ook voor kiezen om niks te zeggen. Of tweeten over dat ie alle opleiders op taart had getrakteerd en hem nu wijsheid gunt. Slaat ook nergens op.
Ik vind ook niet dat ie de insider moet gaan spelen. Sterker nog, ik vind het (hoe irritant ook) juist goed dat er vanuit de kamers bij PSV niks naar buiten sijpelt en dat dat ook niet word doorgespeeld naar journalisten.
Ik vind ook niet dat ie de insider moet gaan spelen. Sterker nog, ik vind het (hoe irritant ook) juist goed dat er vanuit de kamers bij PSV niks naar buiten sijpelt en dat dat ook niet word doorgespeeld naar journalisten.
-
ssst, dit is het Rik Elfrink topic.Robson de Souza wrote: ↑30 Aug 2021, 14:46
Abdallah Sima van Praag, iemand bekend mee? Gast heeft niet veel volgers maar je weet het nooit.
-
- Legende
Er schijnen wat vliegtuigjes richting Praag te vliegen vandaagRobson de Souza wrote: ↑30 Aug 2021, 14:46
Abdallah Sima van Praag, iemand bekend mee? Gast heeft niet veel volgers maar je weet het nooit.
- billyboy
- Bankzitter
Zou wel klasse zijn als die met de auto naar Salzburg knalt om vervolgens met een privejet naar Eindhoven te vliegen om het forum op scherp te krijgen hahaDemenkovets wrote: ↑30 Aug 2021, 14:47 Wordt er vanmiddag een zekere Rik Elfrink gepresenteerd? Wie kan me wat meer vertellen, voor welke positie etc. Is onbekend op Transfermarket..
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
Niet veel volgers inderdaad. 2 maar zelfs, lijkt me onzin dus.Robson de Souza wrote: ↑30 Aug 2021, 14:46
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
-
- Vedette