Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 30 Aug 2021, 22:00
Sao-Mellow wrote: 30 Aug 2021, 21:58

Ja erg gewaagd van de Jong. Zometeen bijna 60 miljoen binnengehaald en nog geen 8,5 uit gegeven. 2-3 aankopen mogen we toch wel verwachten.
Er is ook nog wel een Coronagaatje te dichten in de financiën. Daarnaast hou je van die 60 miljoen netto een flink stuk minder over.
Daar was het potje van 50 miljoen voor als ik het goed begreep. Plus 7 miljoen extra voor de voorrondes. Zou er echt niks meer mogelijk zijn?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik weet het ook niet hè. Die lult nu ook maar wat.

Natuurlijk moet hij "misschien" of "ik verwacht" zeggen, omdat het nog altijd kan. Rik nu niet serieus nemen ;)
95% zeker dat hier iemand op het forum al nieuws heeft voordat hij het heeft :)
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 30 Aug 2021, 13:25
Eindhovenvoetbal wrote: 30 Aug 2021, 13:23

Ja, maar die zitten er op dit forum echt doorlopend naast deze zomer. Dus zit ook wel een hoop nattevingerwerk bij.
Dat transfer niet doorgaan wil niet zeggen dat mensen ernaast zitten.
Nee maar als je echt zo dicht op het vuur zit weet je wel meer natuurlijk. En als iets wat je meldt niet doorgaat, en dan wordt gezegd dat je er niet naast zit. Tja dan kan je er nooit naast zitten. Maar ik vind het wel vermakelijk hoor, dat wel.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wellicht dat eerst Ihattaren en Doan verkocht moeten worden voordat er nog een buitenspeler of aanvallende middenvelder bijkomt. We zullen misschien wel een transfersom kunnen neerleggen maar we moeten ook een salaris kunnen betalen. We hebben nog steeds jongens als Luckassen, Guti, Romero en Bruma rondlopen met een dik salaris.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 Aug 2021, 22:11 Rik weet het ook niet hè. Die lult nu ook maar wat.

Natuurlijk moet hij "misschien" of "ik verwacht" zeggen, omdat het nog altijd kan. Rik nu niet serieus nemen ;)
95% zeker dat hier iemand op het forum al nieuws heeft voordat hij het heeft :)
Als ik me niet vergis zou PSV nog bezig zijn met ‘vervanger’ van Rosario. Dat riep iemand hier op het forum enkele dagen terug. Dat zou wel belangrijk zijn, een 10 is ook nog welkom.
Tauer94
Ballenjongen
Posts: 3
Joined: 04 Nov 2020, 19:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met veel plezier dit forum zitten volgen vandaag. Toen ik net langs het stadion reed heb ik extra opgelet. Buiten het feit om dat de lampen in het kantoor nog aan waren viel er niet veel te spotten. Hopelijk vallen er morgen nog wat transfers.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TommyD085 wrote: 30 Aug 2021, 21:53 Ik lees net via een bron (hoe betrouwbaar, geen idee) dat transfer Arias naar Granada op losse schroeven staat omdat ze al 3 niet EU spelers hebben
Die regel van niet meer dan 3 non-EU spelers onder contract bestaat inderdaad nog steeds in Spanje.
Echter Zuid-Amerikanen komen in Spanje (en Portugal en Italie) heel erg makkelijk in aanmerking voor een (tweede) EU paspoort.
Lijkt me sterk dat ze bij Granada dit niet in de gaten hebben.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 30 Aug 2021, 22:12
mateja wrote: 30 Aug 2021, 13:25

Dat transfer niet doorgaan wil niet zeggen dat mensen ernaast zitten.
Nee maar als je echt zo dicht op het vuur zit weet je wel meer natuurlijk. En als iets wat je meldt niet doorgaat, en dan wordt gezegd dat je er niet naast zit. Tja dan kan je er nooit naast zitten. Maar ik vind het wel vermakelijk hoor, dat wel.
Jammer dat de vaste insiders nu niks laten horen. Het is opvallend stil.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben absoluut geen insider, maar check de hele dag door geruchten.

De insiders moeten morgen topfit zijn.

Ik zal vanavond tot een uur of 01:00 geruchten checken en als ze er goed uitzien hier delen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 30 Aug 2021, 22:03
GillesdelaCroquette wrote: 30 Aug 2021, 22:00

Er is ook nog wel een Coronagaatje te dichten in de financiën. Daarnaast hou je van die 60 miljoen netto een flink stuk minder over.
Daar was het potje van 50 miljoen voor als ik het goed begreep. Plus 7 miljoen extra voor de voorrondes. Zou er echt niks meer mogelijk zijn?
Het hoeft ook niet in een keer op. Dat potje en de transferopbrengsten worden hier wel vaker genoemd maar het is wel verstandig nog wat achter de hand te houden. Itt de supporters ga ik er vanuit dat PSV geen rechtsback halen omdat ze dat niet nodig achten. We spelen meer dan alleen komend seizoen. Een nieuwe rechtsback betekend bijvoorbeeld dat je Teze wel kunt afschrijven. Dat betekend dat je volgend jaar minder geld hebt, mocht je bijvoorbeeld een nieuwe spits nodig het of een 10..
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Marco was een keer eerder.

User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rigo en Luckassen gewoon bedanken voor bewezen diensten. Wellicht dat ze willen af zien van resterend salaris in ruil voor een transfervrije status (whishful thinking)…
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qua uitgaande transfers is er nog geen brekend nieuws te melden. Érick Gutiérrez lijkt bij PSV te blijven. Voor de middenvelder was nog belangstelling vanuit Italië en vandaag is door zijn entourage nog gesproken met Torino, maar dat is vooralsnog op niets uitgelopen. Ook voor Dante Rigo heeft zich nog geen club met een officieel bod gemeld. Hij kan niet spelen bij Jong PSV en valt momenteel bij PSV 1 buiten de boot. 
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zijn Rik en Marco eigenlijk 1 persoon?
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je zou het soms wel denken inderdaad. Altijd tegelijk met nieuws naar buiten komen.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 30 Aug 2021, 21:37 Eigenlijk hebben we wel iemand nodig met alle wedstrijden die we gaan spelen. Propper, Gotze en v Ginkel zijn alle blessure gevoelig. Mo is weg, Guti en Mauro niet goed genoeg en doan lijkt ook weg te gaan. 4-2-2-2 heeft ons alleen maar ellende opgeleverd.

Het is dat we teveel brandhout hebben: Guti, doan en Mauro zijn er eigenlijk 2 te veel. Een reserve 10 en een VM hebben we eigenlijk wel nodig.

Sangare gaat naar de Afrika cup. Dus dan heb je eigenlijk geen kwaliteit meer op de bank en moeten we hopen dat V Ginkel, Gotze en Propper allemaal fit zijn. Op dat moment moeten we spelen tegen Groningen uit, Ajax en AZ.
Ongeveer hetzelfde verschil van mening hebben we al sinds eind mei. Is gewoon een verschil in verwachtingen, ik heb niet de verwachting dat PSV meer dan 16-17 spelers heeft die basis zouden kunnen spelen. Als er naast Vinicius nog een rechtsback komt hebben we dat aantal in mijn ogen zeker, met daarachter dan nog een aantal professionele en nuttige breedtespelers en talenten uit de jeugd. Dat betekent inderdaad dat je moet puzzelen op het moment dat er meerdere spelers afwezig zijn. Boscagli zou bijvoorbeeld ook nog een optie zijn om Sangaré te vervangen en dan zet je Obispo achterin.

Ik zou Doan, Gutierrez en ook Mauro geen brandhout willen noemen. Met name van Doan heb ik nog verwachtingen en mocht hij vertrekken zie ik ook graag een vervanger. Mensen zien graag dat dit soort spelers vervangen worden door andere spelers. Maar de vraag is hoeveel beter die dan daadwerkelijk zullen zijn, je bent niet voor niets nummer 18-25 van de selectie.

Over dat 4-2-2-2 systeem. In meen dat ik Schmidt heb horen zeggen dat je Götze ook gewoon als een ander type tweede spits kan zien. Nu komt het hem wel lekker uit om dat te zeggen, maar er zit ook een kern van waarheid in. Als je bijvoorbeeld Berisha als 10 zou opstellen is er denk ik weinig verschil tussen 4-2-3-1 en 4-2-2-2. Daarnaast hebben we vorig seizoen natuurlijk wel degelijk op momenten goed gespeeld in dat laatste systeem. Dat het er vaker niet dan wel uitkwam had meerdere oorzaken dan alleen het systeem. Als we toen de selectie op tijd op orde hadden gehad, beschikking hadden over Ramalho en Pröpper of een fitte vGinkel en minder last van blessures/corona hadden we ook beter gepresteerd.

Kern van het verhaal: Als we morgen naast Vinicius nog een rechtsback presenteren en daarnaast minimaal Ihattaren en Luckassen kwijtraken ben ik tevreden over deze transferwindow.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een raar verhaal van die transferrechten. Betalen we straks 2.5+2,5+10 om maar de helft van de rechten te hebben?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2,112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geloof niet dat PSV zoiets zou doen, maar we wachten de voorwaarden af..
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 30 Aug 2021, 22:48 Wat een raar verhaal van die transferrechten. Betalen we straks 2.5+2,5+10 om maar de helft van de rechten te hebben?
Daar lijkt het wel op tot nu toe ja. Even afwachten tot er meer nieuws komt morgen.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 30 Aug 2021, 22:40 Qua uitgaande transfers is er nog geen brekend nieuws te melden. Érick Gutiérrez lijkt bij PSV te blijven. Voor de middenvelder was nog belangstelling vanuit Italië en vandaag is door zijn entourage nog gesproken met Torino, maar dat is vooralsnog op niets uitgelopen. Ook voor Dante Rigo heeft zich nog geen club met een officieel bod gemeld. Hij kan niet spelen bij Jong PSV en valt momenteel bij PSV 1 buiten de boot. 
Jammer dat Guti niet weg kan, deed het wel aardig op de gold cup. Doan zal nog wel weg gaan. Luckassen en Rigo contract ontbinden als ze daar voor openstaan.
Last edited by Sao-Mellow on 30 Aug 2021, 22:52, edited 1 time in total.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom mag Rigo niet spelen met Jong PSV? Niet dat we dat moeten willen overigens.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee het is 2.5 miljoen euro voor de hele huurperiode, daarna het transferbedrag van 10.

Het is afwachten. Meestal komen deze constructies toch niet uit.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomm wrote: 30 Aug 2021, 22:40 Rigo en Luckassen gewoon bedanken voor bewezen diensten. Wellicht dat ze willen af zien van resterend salaris in ruil voor een transfervrije status (whishful thinking)…
Gaat je hoe dan ook geld kosten. Ik kan mezelf voorstellen dat PSV iemand als Rigo laat gaan, maar bij Luckassen wat principeler is. Dat is toch een prijzige jongen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan zou je dus ongeveer de helft van zijn marktwaarde kopen en de verkoopsom (of het verlies) daarna 50/50 delen met Benfica?
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 30 Aug 2021, 22:51 Jammer dat Guti niet weg kan, deed het wel aardig op de gold cup.
Geld. Heb je gezien hoeveel Torino heeft uitgegeven dit seizoen? Voornamelijk huur en transfervrije spelers. En dat zal voor andere gegadigden niet veel anders zijn.
Locked