Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nog 17 uur :dokter:
User avatar
Geissbock
Bankzitter
Posts: 222
Joined: 02 May 2021, 10:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heeft iemand al voor [mention]Wilysimba[/mention] achterhaald wat de nummerplaat van Boateng is? 🤔🧐
User avatar
Geissbock
Bankzitter
Posts: 222
Joined: 02 May 2021, 10:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geissbock wrote: 31 Aug 2021, 07:06 Heeft iemand al voor @Wilysimba achterhaald wat de nummerplaat van Boateng is? 🤔🧐
[mention]Wilysimba[/mention]

Het lijkt vrij simpel te zijn:

Deze wagen met custom JB-badge op de plek van het Mercedes-logo: https://www.autoblog.nl/nieuws/jerome-b ... -amg-70218

Verder een filmpje met al zijn wagens; ff vanbuiten leren:

Nummerplaat: B JB 1000

Doe er je voordeel mee! 🤗
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Laat het maar los gaan vandaag!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

't feit dat Vinicius vannacht is geland betekend volgens mij dat ze er bij PSV vanuit gaan dat ze 't nog erg druk gaan krijgen vandaag.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ja er komt meer. Ik voel het.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Benieuwd of Kampl nu een realistisch target is geworden, nu Ilaix Moriba naar Leipzig vertrekt.

Kampl in een definitieve transfer betekent overigens vrijwel automatisch verlenging van Schmidt, gezien diens onderlinge verstandhouding.

Kampl, Hlozek/Berisha. Ik geef Teze nog een halfjaar om zich verder te ontwikkelen als RB.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 31 Aug 2021, 07:33 Benieuwd of Kampl nu een realistisch target is geworden, nu Ilaix Moriba naar Leipzig vertrekt.

Kampl in een definitieve transfer betekent overigens vrijwel automatisch verlenging van Schmidt, gezien diens onderlinge verstandhouding.

Kampl, Hlozek/Berisha. Ik geef Teze nog een halfjaar om zich verder te ontwikkelen als RB.
Leuk lijstje, dat zou het wel helemaal afmaken.
Verwacht jammer genoeg dat er niemand van komt🥲
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

En daar gaan we weer! Ben benieuwd of er nog een huzarenstukje uitgevoerd wordt vandaag.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
RobPete89
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 24 Aug 2021, 12:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik reed net langs het stadion om 7:35 en stapte Toon net uit. Er stonden al meerdere duurdere auto's. Hopelijk zijn ze niet alleen vroeg voor Vinicius.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

RobPete89 wrote: 31 Aug 2021, 07:55 Ik reed net langs het stadion om 7:35 en stapte Toon net uit. Er stonden al meerdere duurdere auto's. Hopelijk zijn ze niet alleen vroeg voor Vinicius.
Langs het stadion? Komaan, ga terug naar je post. Drone er bij, powerbank er bij en live streamer via twitch. Willy komt je aflossen maar is nog niet wakker.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ik zit weer klaar om de hele dag te F5-en! :)
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Geissbock wrote: 31 Aug 2021, 06:46 Ook nog belangrijk te benadrukken dat markten als Rusland en Turkije pas over respectievelijk 7 en 8 dagen sluiten. Als ik het goed heb kan er na vandaag wel nog verkocht worden aan clubs in die landen? Ik denk dan bijvoobeeld aan Guti en Luckassen.
Correct, ook Turkije zegt Rik.
RobPete89
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 24 Aug 2021, 12:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hannamontana wrote: 31 Aug 2021, 08:00
RobPete89 wrote: 31 Aug 2021, 07:55 Ik reed net langs het stadion om 7:35 en stapte Toon net uit. Er stonden al meerdere duurdere auto's. Hopelijk zijn ze niet alleen vroeg voor Vinicius.
Langs het stadion? Komaan, ga terug naar je post. Drone er bij, powerbank er bij en live streamer via twitch. Willy komt je aflossen maar is nog niet wakker.
I would if I could :huil:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Happy Deadline Day iedereen 😜🙋‍♂️🥇
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 31 Aug 2021, 08:09 Happy Deadline Day iedereen 😜🙋‍♂️🥇
En gefeliciteerd met ons 108 jarige bestaan
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Ik heb vakantie en twijfel echt of ik die kant op rij....
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

PSV wil nog een middenvelder maar dat kan een defensieve middenvelder zijn een aanvallende middenvelder of iemand die beide kan zoals overbodige KEVIN KAMPL.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Dat John zich maar druk gaat maken over een fatsoenlijke rb.
TommyD085
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 30 Aug 2021, 18:53
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Leuk feitje:

Vorig jaar op transferdeadline dag moest ik werken, avonddienst ! Mijn collega werd gek van me, ik riep alleen maar “dit meen je niet” Götze kwam toen !

Vandaag wederom avonddienst, toevallig met dezelfde collega :-)

Wat word het vanavond ?

Kampl ?
Boateng ?

Ik hoop in ieder geval weer op een goede foto van de snackbarhouder Dhr Rooijakkers en zijn dochter ;)

Fijne dag allen en kom maar door met nieuwtjes en geruchten
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Rik voorspelt dus alleen Vinícius en een middenvelder (inkomend) en wellicht nog wat uitgaand.
Waar hier iedereen klaar zit voor de vuurwerkshow zou dat toch niet meer zijn dan een enkele sierpijl.

Nu laat ik me graag aanpraten dat Rikkie verkeerd zit en niets weet (zoals gisteren leek bij Vinícius) maar toch.
Mijn verwachtingen zijn niet hoog maar zal desondanks de hele dag F5-en en hopen op het tegendeel.

Wellicht dat John na de transferperiode een tipje van de sluier geeft over wat er allemaal gespeeld heeft, net als vorig jaar (zonder namen te noemen).
Want als de insiders gelijk hebben (en ik ga er vanuit dat ze dat hebben) en het klopt dat alleen een middenvelder (waarschijnlijk voor de bank) en spits komen... dan is er ergens toch iets mis gegaan... Maar goed, evalueren doen we over 15,5 uur wel.
One can only hope
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 31 Aug 2021, 08:22 Dat John zich maar druk gaat maken over een fatsoenlijke rb.
Reken daar maar niet op. RB is bij PSV intern nooit een issue geweest. Dat we er een nodig zouden hebben komt van dit forum en is daarna een eigen leven gaan leiden.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Denk niet dat het gaat gebeuren. Ik hoop het wel. Maar denk het niet. Kan ik nog iets bij voorstellen.

Geen spits was absoluut een no-go.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Anyway, ik moet eerst een dag werken nu, dus ik ben voor de info afhankelijk van jullie vandaag. I'm counting on you ;)
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop natuurlijk op vuurwerk vandaag, maar zelfs als het bij Vinicius blijft vind ik het een topwindow (als Doan en Bruma dan blijven). We hebben letterlijk alle posities goed bezet nu. Alles wat er nog bij komt vind ik bonus. Mo en Luckassen moeten wel weg.
Zou het overigens kunnen dat Berisha hier zit te wachten tot Doan weg is, zoals Baumgartl vorig jaar in de wachtkamer zat bij Fulham?

En een fijne deadlineday allen, geniet ervan!
Locked