Transferwindow 2021-2022
- Geissbock
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
[mention]Wilysimba[/mention]
Het lijkt vrij simpel te zijn:
Deze wagen met custom JB-badge op de plek van het Mercedes-logo: https://www.autoblog.nl/nieuws/jerome-b ... -amg-70218
Verder een filmpje met al zijn wagens; ff vanbuiten leren:
Nummerplaat: B JB 1000
Doe er je voordeel mee!
-
- Nationale topspeler
Benieuwd of Kampl nu een realistisch target is geworden, nu Ilaix Moriba naar Leipzig vertrekt.
Kampl in een definitieve transfer betekent overigens vrijwel automatisch verlenging van Schmidt, gezien diens onderlinge verstandhouding.
Kampl, Hlozek/Berisha. Ik geef Teze nog een halfjaar om zich verder te ontwikkelen als RB.
Kampl in een definitieve transfer betekent overigens vrijwel automatisch verlenging van Schmidt, gezien diens onderlinge verstandhouding.
Kampl, Hlozek/Berisha. Ik geef Teze nog een halfjaar om zich verder te ontwikkelen als RB.
-
- Meervoudig international
Leuk lijstje, dat zou het wel helemaal afmaken.FritskePhilips wrote: ↑31 Aug 2021, 07:33 Benieuwd of Kampl nu een realistisch target is geworden, nu Ilaix Moriba naar Leipzig vertrekt.
Verwacht jammer genoeg dat er niemand van komt
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Langs het stadion? Komaan, ga terug naar je post. Drone er bij, powerbank er bij en live streamer via twitch. Willy komt je aflossen maar is nog niet wakker.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
Correct, ook Turkije zegt Rik.
-
- Ballenjongen
I would if I couldHannamontana wrote: ↑31 Aug 2021, 08:00Langs het stadion? Komaan, ga terug naar je post. Drone er bij, powerbank er bij en live streamer via twitch. Willy komt je aflossen maar is nog niet wakker.
-
- Vaste waarde in elftal
En gefeliciteerd met ons 108 jarige bestaan
-
- Vaste waarde in elftal
-
-
- Jeugdspeler
Leuk feitje:
Vorig jaar op transferdeadline dag moest ik werken, avonddienst ! Mijn collega werd gek van me, ik riep alleen maar “dit meen je niet” Götze kwam toen !
Vandaag wederom avonddienst, toevallig met dezelfde collega :-)
Wat word het vanavond ?
Kampl ?
Boateng ?
Ik hoop in ieder geval weer op een goede foto van de snackbarhouder Dhr Rooijakkers en zijn dochter
Fijne dag allen en kom maar door met nieuwtjes en geruchten
Vorig jaar op transferdeadline dag moest ik werken, avonddienst ! Mijn collega werd gek van me, ik riep alleen maar “dit meen je niet” Götze kwam toen !
Vandaag wederom avonddienst, toevallig met dezelfde collega :-)
Wat word het vanavond ?
Kampl ?
Boateng ?
Ik hoop in ieder geval weer op een goede foto van de snackbarhouder Dhr Rooijakkers en zijn dochter
Fijne dag allen en kom maar door met nieuwtjes en geruchten
-
- Vaste waarde in elftal
Rik voorspelt dus alleen Vinícius en een middenvelder (inkomend) en wellicht nog wat uitgaand.
Waar hier iedereen klaar zit voor de vuurwerkshow zou dat toch niet meer zijn dan een enkele sierpijl.
Nu laat ik me graag aanpraten dat Rikkie verkeerd zit en niets weet (zoals gisteren leek bij Vinícius) maar toch.
Mijn verwachtingen zijn niet hoog maar zal desondanks de hele dag F5-en en hopen op het tegendeel.
Wellicht dat John na de transferperiode een tipje van de sluier geeft over wat er allemaal gespeeld heeft, net als vorig jaar (zonder namen te noemen).
Want als de insiders gelijk hebben (en ik ga er vanuit dat ze dat hebben) en het klopt dat alleen een middenvelder (waarschijnlijk voor de bank) en spits komen... dan is er ergens toch iets mis gegaan... Maar goed, evalueren doen we over 15,5 uur wel.
Waar hier iedereen klaar zit voor de vuurwerkshow zou dat toch niet meer zijn dan een enkele sierpijl.
Nu laat ik me graag aanpraten dat Rikkie verkeerd zit en niets weet (zoals gisteren leek bij Vinícius) maar toch.
Mijn verwachtingen zijn niet hoog maar zal desondanks de hele dag F5-en en hopen op het tegendeel.
Wellicht dat John na de transferperiode een tipje van de sluier geeft over wat er allemaal gespeeld heeft, net als vorig jaar (zonder namen te noemen).
Want als de insiders gelijk hebben (en ik ga er vanuit dat ze dat hebben) en het klopt dat alleen een middenvelder (waarschijnlijk voor de bank) en spits komen... dan is er ergens toch iets mis gegaan... Maar goed, evalueren doen we over 15,5 uur wel.
One can only hope
- GillesdelaCroquette
Reken daar maar niet op. RB is bij PSV intern nooit een issue geweest. Dat we er een nodig zouden hebben komt van dit forum en is daarna een eigen leven gaan leiden.AddoCultheld wrote: ↑31 Aug 2021, 08:22 Dat John zich maar druk gaat maken over een fatsoenlijke rb.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- ShovingNE2
- Site Admin
- GillesdelaCroquette
-
- Vedette
Ik hoop natuurlijk op vuurwerk vandaag, maar zelfs als het bij Vinicius blijft vind ik het een topwindow (als Doan en Bruma dan blijven). We hebben letterlijk alle posities goed bezet nu. Alles wat er nog bij komt vind ik bonus. Mo en Luckassen moeten wel weg.
Zou het overigens kunnen dat Berisha hier zit te wachten tot Doan weg is, zoals Baumgartl vorig jaar in de wachtkamer zat bij Fulham?
En een fijne deadlineday allen, geniet ervan!
Zou het overigens kunnen dat Berisha hier zit te wachten tot Doan weg is, zoals Baumgartl vorig jaar in de wachtkamer zat bij Fulham?
En een fijne deadlineday allen, geniet ervan!