Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
bruiswater
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 04 Nov 2020, 15:34
FOOTB_REM_S: No

Jammer dat rechtsback geen topprioriteit was van PSV, verreweg de zwakste positie van onze selectie (daarna de linksback positie)
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

Image
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

bruiswater wrote: 31 Aug 2021, 08:34 Jammer dat rechtsback geen topprioriteit was van PSV, verreweg de zwakste positie van onze selectie (daarna de linksback positie)
Zolang er geen spits getekend heeft is dat by far de zwakste positie van het elftal.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Koning_Mason
Talent
Posts: 83
Joined: 03 Aug 2021, 10:57
Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 31 Aug 2021, 08:31 Ik hoop natuurlijk op vuurwerk vandaag, maar zelfs als het bij Vinicius blijft vind ik het een topwindow (als Doan en Bruma dan blijven). We hebben letterlijk alle posities goed bezet nu. Alles wat er nog bij komt vind ik bonus. Mo en Luckassen moeten wel weg.
Zou het overigens kunnen dat Berisha hier zit te wachten tot Doan weg is, zoals Baumgartl vorig jaar in de wachtkamer zat bij Fulham?

En een fijne deadlineday allen, geniet ervan!
"Goed bezet" kwantitatief of ook qua kwaliteit? Vind Doan weinig toevoegen (zelfde als Tammus en Mauro), Bruma vliegt letterlijk alle kanten op en heeft een hele hele lage ondergrens. Als je iets moet forceren dan kan je daar niet van op aan vind ik. Hoop dat John nog iets uit de hoge hoed tovert.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Koning_Mason wrote: 31 Aug 2021, 08:39
Robson de Souza wrote: 31 Aug 2021, 08:31 Ik hoop natuurlijk op vuurwerk vandaag, maar zelfs als het bij Vinicius blijft vind ik het een topwindow (als Doan en Bruma dan blijven). We hebben letterlijk alle posities goed bezet nu. Alles wat er nog bij komt vind ik bonus. Mo en Luckassen moeten wel weg.
Zou het overigens kunnen dat Berisha hier zit te wachten tot Doan weg is, zoals Baumgartl vorig jaar in de wachtkamer zat bij Fulham?

En een fijne deadlineday allen, geniet ervan!
"Goed bezet" kwantitatief of ook qua kwaliteit? Vind Doan weinig toevoegen (zelfde als Tammus en Mauro), Bruma vliegt letterlijk alle kanten op en heeft een hele hele lage ondergrens. Als je iets moet forceren dan kan je daar niet van op aan vind ik. Hoop dat John nog iets uit de hoge hoed tovert.
Vertessen, Doan en Bruma zouden denk ik bij alle teams behalve Ajax en misschien Feyenoord in de basis kunnen staan. Waarbij ik de verbeteringen in Bruma's spel veelbelovend vind maar nog niet zaligmakend en ik verder ook benieuwd ben hoe Doan zich in Duitsland heeft ontwikkeld. Daarnaast ben ik van mening dat ook Vertessen grote stappen aan het zetten is.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 31 Aug 2021, 08:39
bruiswater wrote: 31 Aug 2021, 08:34 Jammer dat rechtsback geen topprioriteit was van PSV, verreweg de zwakste positie van onze selectie (daarna de linksback positie)
Zolang er geen spits getekend heeft is dat by far de zwakste positie van het elftal.
In de breedte ja, maar kwalitatief is rb momenteel de zwakste positie. Afijn, die Vinicius komt, dus dat maakt rb by far de zwakste positie in het elftal. Jammer dat er niets lijkt te gaan komen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ja. Ik kan er mee leven dat we niet helemaal alles kunnen fixen dit transferwindow. Maar blijft jammer.

Landt net een jet uit Toulouse. Alleen een talentvolle CV hobbelt daar rond volgens mij: Diakite.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No



Twijfel of ik dit al gedeeld had maar Verona zou dus ook nog kunnen voor mootje
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Die gast is full of shit. Hoe kan je nou een speler verkopen op huur? Heeft nooit wat goed omdat ie alles uit zijn duim zuigt.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Aad heeft gesproken.....


Aad de Mos begrijpt niet dat PSV interesse heeft in de Braziliaanse spits van Benfica, Vinícius.

De centrumaanvaller Vinícius geldt als alternatief voor Luuk de Jong, die niet naar PSV komt. De Mos vindt dat PSV hoger moet inzetten. “Als hij niet haalbaar is, moet je altijd weer twee of drie spelers klaar hebben staan. Want met alle respect, als het niet loopt met Zahavi, gaat hij te veel nadenken en is het geen echte killer meer”, zegt De Mos in een video-item van het Eindhovens Dagblad.



De Mos heeft ook zo zijn mening over Zahavi. De Mos zegt over de Israëlische topspits: “Zahavi is een gevoelsmens, dat zie je. Dan heb je iemand nodig die ze erin legt. Maar van tweede keuzes bij Benfica houd ik niet zo.”

Benfica verhuurde Vinícius vorig seizoen aan Tottenham Hotspur. Dat was geen groot succes, en ook dit seizoen heeft de 26-jarige Braziliaan geen uitzicht op een basisplaats in Lissabon. Clubs als Eintracht Frankfurt en Zenit Sint-Petersburg hebben zich gemeld bij Benfica maar PSV biedt mogelijk ook uitkomst voor de Braziliaan die zelf ook weg wil uit Lissabon.

De Mos is geen voorstander van een contract bij PSV. “Als je bij Benfica niet speelt, ga je ook bij PSV geen potten breken. Ik wil iemand zien zien die al zijn naam heeft gevestigd en PSV direct beter maakt als hij erin komt. Als ze kampioen willen worden, heeft PSV dat nodig.”
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Posts: 366
Joined: 30 Aug 2021, 19:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 31 Aug 2021, 09:04 Die gast is full of shit. Hoe kan je nou een speler verkopen op huur? Heeft nooit wat goed omdat ie alles uit zijn duim zuigt.
Hoe kom je hier bij? Hij heeft 175k volgers. Alleen een typefout met sell ipv sent.
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2,112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
FOOTB_REM_S: No

ArdaMattaveld wrote: 31 Aug 2021, 09:11 Image
Oud nieuws, al tegengesproken
TommyD085
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 30 Aug 2021, 18:53
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hannamontana wrote: 31 Aug 2021, 09:08 Aad heeft gesproken.....


Aad de Mos begrijpt niet dat PSV interesse heeft in de Braziliaanse spits van Benfica, Vinícius.

De centrumaanvaller Vinícius geldt als alternatief voor Luuk de Jong, die niet naar PSV komt. De Mos vindt dat PSV hoger moet inzetten. “Als hij niet haalbaar is, moet je altijd weer twee of drie spelers klaar hebben staan. Want met alle respect, als het niet loopt met Zahavi, gaat hij te veel nadenken en is het geen echte killer meer”, zegt De Mos in een video-item van het Eindhovens Dagblad.



De Mos heeft ook zo zijn mening over Zahavi. De Mos zegt over de Israëlische topspits: “Zahavi is een gevoelsmens, dat zie je. Dan heb je iemand nodig die ze erin legt. Maar van tweede keuzes bij Benfica houd ik niet zo.”

Benfica verhuurde Vinícius vorig seizoen aan Tottenham Hotspur. Dat was geen groot succes, en ook dit seizoen heeft de 26-jarige Braziliaan geen uitzicht op een basisplaats in Lissabon. Clubs als Eintracht Frankfurt en Zenit Sint-Petersburg hebben zich gemeld bij Benfica maar PSV biedt mogelijk ook uitkomst voor de Braziliaan die zelf ook weg wil uit Lissabon.

De Mos is geen voorstander van een contract bij PSV. “Als je bij Benfica niet speelt, ga je ook bij PSV geen potten breken. Ik wil iemand zien zien die al zijn naam heeft gevestigd en PSV direct beter maakt als hij erin komt. Als ze kampioen willen worden, heeft PSV dat nodig.”
Aad de Mos zei ook dat PSV van PSG kan winnen 🤔
We hebben dus een topper binnengehaald haha
TommyD085
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 30 Aug 2021, 18:53
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hannamontana wrote: 31 Aug 2021, 09:08 Aad heeft gesproken.....


Aad de Mos begrijpt niet dat PSV interesse heeft in de Braziliaanse spits van Benfica, Vinícius.

De centrumaanvaller Vinícius geldt als alternatief voor Luuk de Jong, die niet naar PSV komt. De Mos vindt dat PSV hoger moet inzetten. “Als hij niet haalbaar is, moet je altijd weer twee of drie spelers klaar hebben staan. Want met alle respect, als het niet loopt met Zahavi, gaat hij te veel nadenken en is het geen echte killer meer”, zegt De Mos in een video-item van het Eindhovens Dagblad.



De Mos heeft ook zo zijn mening over Zahavi. De Mos zegt over de Israëlische topspits: “Zahavi is een gevoelsmens, dat zie je. Dan heb je iemand nodig die ze erin legt. Maar van tweede keuzes bij Benfica houd ik niet zo.”

Benfica verhuurde Vinícius vorig seizoen aan Tottenham Hotspur. Dat was geen groot succes, en ook dit seizoen heeft de 26-jarige Braziliaan geen uitzicht op een basisplaats in Lissabon. Clubs als Eintracht Frankfurt en Zenit Sint-Petersburg hebben zich gemeld bij Benfica maar PSV biedt mogelijk ook uitkomst voor de Braziliaan die zelf ook weg wil uit Lissabon.

De Mos is geen voorstander van een contract bij PSV. “Als je bij Benfica niet speelt, ga je ook bij PSV geen potten breken. Ik wil iemand zien zien die al zijn naam heeft gevestigd en PSV direct beter maakt als hij erin komt. Als ze kampioen willen worden, heeft PSV dat nodig.”
Aad de Mos zei ook dat PSV van PSG kan winnen 🤔
We hebben dus een topper binnengehaald haha
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Haha bijzondere man die toch het beste met de club voor heeft. Ik heb het liefst ook Mbappe. Maar dat kon net niet binnen budget gehaald worden.
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Aad de Mos hoef je inderdaad niet serieus te nemen
User avatar
Fox92
Talent
Posts: 88
Joined: 26 May 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Happy Transfer Deadline Day iedereen, en gefeliciteerd met PSV natuurlijk.

Wat voor cijfer geven jullie gister?

Vandaag hopen op een 10 met een griffel.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Hannamontana wrote: 31 Aug 2021, 09:11
RIO wrote: 31 Aug 2021, 09:04 Die gast is full of shit. Hoe kan je nou een speler verkopen op huur? Heeft nooit wat goed omdat ie alles uit zijn duim zuigt.
Hoe kom je hier bij? Hij heeft 175k volgers. Alleen een typefout met sell ipv sent.
Vraag maar aan Fabrizio Romano.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 31 Aug 2021, 09:21
Hannamontana wrote: 31 Aug 2021, 09:11

Hoe kom je hier bij? Hij heeft 175k volgers. Alleen een typefout met sell ipv sent.
Vraag maar aan Fabrizio Romano.
Waar doel je op? Wees eens specifiek
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Okay, ik denk dat we naast de crowdfunding actie voor [mention]Wilysimba[/mention] zijn powerbank ook moeten investeren in een wekker..
Het is half 10 en ik heb nog niets van hem gehoord, gaat iemand posten bij de friettent/snackbar/patatkraam (ik weet het ook niet meer...) om uit te kijken naar een verdacht persoon met een gleufhoed, lange jas en krant met gaten - en hopelijk een powerbank?
Image
La vida és massa curta per no fer broma
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
FOOTB_REM_S: No

Waarschijnlijk vanavond weer paraat. Eerst werken tot 17:00.
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 31 Aug 2021, 09:32 Waarschijnlijk vanavond weer paraat. Eerst werken tot 17:00.
Willy wat is dit nu weer? Posten bij het stadion is ook werken he!
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Kan je voor volgend jaar niet alvast een snipperdag inplannen willy?
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

haha, vandaag zijn we afhankelijk van Rik
Locked