Transferwindow 2021-2022
- Hatseflats
- Vedette
-
- Meervoudig international
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Nee alleen dat hij al meerder keren met Schmidt heeft gespeeld en dat ze nu van Barcelona die middenvelder hebben gekocht, dus beetje overbodig is bij RB Leipzig. En dit heeft Schmidt vorig jaar geroepen: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/94 ... alen-.html
-
- Ballenjongen
Maar Sabitzer is weer van Leipzig naar Bayern...RobPete89 wrote: ↑31 Aug 2021, 09:46 Nee alleen dat hij al meerder keren met Schmidt heeft gespeeld en dat ze nu van Barcelona die middenvelder hebben gekocht, dus beetje overbodig is bij RB Leipzig. En dit heeft Schmidt vorig jaar geroepen: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/94 ... alen-.html
- El Sordo
- Vedette
Ja, Kampl, leuk. Fantastische speler hoor, maar waar moet hij dan gaan spelen? Een brede selectie hebben is geweldig, maar in dat geval zouden we met Kampl, Van Ginkel, Sangaré, Pröpper (en nog wat) al vier spelers hebben die eigenlijk absoluut een basisplek verdienen. Kunnen rouleren is dan prima, maar in topwedstrijden wil je toch graag de sterkste (en ingespeelde) basis hebben staan, wat betekent dat die andere spelers vrijwel altijd tegen de kleinere tegenstanders spelen. Ik weet niet of een club als PSV het zich kan veroorloven om zoveel (oudere) topmiddenvelders in de selectie te hebben. Die overige wedstrijden speel je niet tegen Valencia of Villareal, zeg maar.
Ik spring een gat in de lucht als Kampl komt, maar liever nog zie ik dan een speler van een jaar of 22/23 die niet samen met die anderen bovenaan de piramide staat én potentieel de nieuwe Kampl/Papi/whatever is. Dit jaar wat minuten maken en volgend jaar de plek van Sangaré (of, wat verder naar voren, Götze) overnemen.
Ik spring een gat in de lucht als Kampl komt, maar liever nog zie ik dan een speler van een jaar of 22/23 die niet samen met die anderen bovenaan de piramide staat én potentieel de nieuwe Kampl/Papi/whatever is. Dit jaar wat minuten maken en volgend jaar de plek van Sangaré (of, wat verder naar voren, Götze) overnemen.
Last edited by El Sordo on 31 Aug 2021, 10:03, edited 1 time in total.
- Park
- Nationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- trouwepsvfan
- Vedette
Misschien bewaren we Kampl voor de winterse konijn uit de hoge hoed om het kampioenschap over de streep te trekken.
Ik wil gewoon een fatsoenlijk rechtsback waar je in de wedstrijden tegen Ajax en Soceidad niet 20x in de problemen mee komt.
Maar die gaat niet komen.
Ik wil gewoon een fatsoenlijk rechtsback waar je in de wedstrijden tegen Ajax en Soceidad niet 20x in de problemen mee komt.
Maar die gaat niet komen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
In theorie wel inderdaad. Ben echter ook bang dat hij niet zal komen, al geeft de komst van Moriba misschien wat hoop. Het is voor Roger en Kampl wel hét moment natuurlijk om nog eens samen te werken. Denk alleen niet dat RBL daar enorm veel waarde aan hecht.Robson de Souza wrote: ↑31 Aug 2021, 10:24Dus hij zou direct alles op die 5 posities oplossen? Dan ben ik voor. Maar denk niet dat hij zal komen.
-
- Meervoudig international
-
- Regelmatige invaller
Ik verwacht alleen nog een backup voor Sangaré en dat is wat mij betreft helemaal prima en verantwoord in deze tijd. Volgens mij is er stiekem ook best wel veel geld uitgegeven, Pröpper, Ramalho, Van Ginkel kostten niets/weinig maar zullen vast een mooi handgeld gehad hebben om over Vinicius nog maar te zwijgen. En vorige zomer zijn we natuurlijk best ver gegaan met Götze, Zahavi en Sangaré midden in de coronacrisis. Vind het ook opvallend dat je overal de net-niet-spelers moeilijk weg ziet komen deze periode, niemand wil risico nemen: Tagliafico, Neres, Guti, Bruma etc. Alleen de echte toppers of grote talenten met doorverkooppotentie gaan makkelijk.
Last edited by LucNilis87 on 31 Aug 2021, 10:35, edited 1 time in total.
-
- Lid scoutingsteam
Kampl zou voor het middenveld echt een geweldige aankoop zijn omdat 'ie eigenlijk alle posities kan invullen en desnoods vanaf de flank kan spelen als het nodig is. Belangrijker nog is dat het gewoon een fantastische speler is die ook over de nodige spelintelligentie en loopvermogen beschikt. We hebben al een fantastisch middenveld, maar met Kampl erbij ga je gewoon next level. Dat is nog beter dan het trio Guardado, Pröpper, van Ginkel dat we ooit hadden.
-
- Vedette
-
- Legende