Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Schuurs en die schele.
Maduekefan
Talent
Posts: 86
Joined: 26 Nov 2020, 22:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 09 Dec 2020, 05:57
Maduekefan wrote: 08 Dec 2020, 23:40 Ik begrijp er niks van
Waarvan akte.

Ben wel benieuwd of iemand nog goede opties heeft voor in de winter en dan met name achterin? Back-up backs en een CV
Patrick van Aanholt lijkt me een prima vervanger voor Max zodat we niet meer met Hendrix oo linksback hoeven te spelen. Rekik voor CV terughalen. Kent de club en is gegroeid als speler. Al heb ik ook veel vertrouwen in Baumgartl
Last edited by Maduekefan on 09 Dec 2020, 07:32, edited 1 time in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Magnus wrote: 08 Dec 2020, 23:43
Maduekefan wrote: 08 Dec 2020, 23:40 Waarom doet iedereen zo boos. Ik begrijp er niks van
En dat van de domme houden, werkt natuurlijk ook niet echt in je voordeel.
Dat is de klassieke 'jezelf van de domme houden tactiek'.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maduekefan wrote: 09 Dec 2020, 06:39
Menno1 wrote: 09 Dec 2020, 05:57

Waarvan akte.

Ben wel benieuwd of iemand nog goede opties heeft voor in de winter en dan met name achterin? Back-up backs en een CV
Patrick van Aanholt lijkt me een prima vervanger voor Max zodat we niet meer met Hendrix oo linksback hoeven te spelen. Rekik voor CV terughalen. Kent de club en is gegroeid als speler. Al heb ik ook veel vertrouwen in Baumgartl
Patrick aanholt halen als bankzitter? Je maakt jezelf wel echt heel belachelijk.

NB ik zie nu pas dat je rood hebt gekregen voor tollen. :bye
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 09 Dec 2020, 09:09
Maduekefan wrote: 09 Dec 2020, 06:39

Patrick van Aanholt lijkt me een prima vervanger voor Max zodat we niet meer met Hendrix oo linksback hoeven te spelen. Rekik voor CV terughalen. Kent de club en is gegroeid als speler. Al heb ik ook veel vertrouwen in Baumgartl
Patrick aanholt halen als bankzitter? Je maakt jezelf wel echt heel belachelijk.

NB ik zie nu pas dat je rood hebt gekregen voor tollen. :bye
Heeft me nog lang geduurd. Net als die andere die "ineens" hier op het forum is als er wat te klagen valt (dan staat ie vooraan om een sfeertje te maken) en ook ineens muisstil is.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

We willen niet over 1 nacht ijs gaan, het moet wel echt 100% duidelijk zijn.

Maar laten we maar weer doorgaan over interessante spelers ipv trollen. De mate waarin we bezig zijn met trollen bepaalt ook hoe aantrekkelijk we zijn voor ze.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Dit zijn de meest smerige trollen. Blij dat ie is opgetieft. Hulde Maikel
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zou Kluivert graag zien bij de KFC, iig niet in ons shirt.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Kluivert Fried Chicken?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 09 Dec 2020, 09:48 We willen niet over 1 nacht ijs gaan, het moet wel echt 100% duidelijk zijn.

Maar laten we maar weer doorgaan over interessante spelers ipv trollen. De mate waarin we bezig zijn met trollen bepaalt ook hoe aantrekkelijk we zijn voor ze.
Tenzij jullie meer informatie hebben, vind ik die 100% toch wat overdreven. Er zijn hier wel meer redelijk actieve posters van wie ik vermoed dat ze de puberteit nog niet ontgroeid zijn.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

In de krochten van het internet gedoken.
Hier kwamen drie backs naar voren.
Waarbij Johan Svensson van Elfsborg met 30 jaar misschien niet interessant genieg is qua leeftijd maar met 12 assists dit seizoen toch zeker een belangrijke speler geweest, die ik even wilde benoemen.

De Trent Alexander van het Zweedse voetbal schijnt bij Djurgardens te voetballen genaamd Aslak Witry. Een noor van 24 jaar.
Hij geeft veel assists en is jarenlang onder de radar gebleven in de lagere Noorse divisies.
Hij geeft veel succesvolle voorzetten en ook assists. Daarnaast heeft hij een uitstekende trap met rechts.
Djurgarden staat bekend als een team dat ruwe diamanten scout op poetst en zo succes heeft in de competitie. Zo is dit ook bij Witry gebeurd.
Met 0,89 beslissende passes per 90 minuten is hij vorig jaar op de vijfde plek geëindigd in de hele competitie. Verdedigend sterk en ook aanvallend van vitale waarde geweest voor het voetbal van zijn club.
Hij wordt omschreven als een speler die voortdurende stroom van gevaarlijke crosses lanceert richting de aanvallers en ook regelmatig een goaltje meepikt.

Image



Als linksback zou Fredrik André Bjørkan van het verrassend sterke Bodø/Glimt een optie kunnen zijn.
Hij is naar het schijnt al twee jaar de topverdediger in Noorwegen als we de media mogen geloven.
Bjørkan is op links een van de belangrijkste redenen in het succes wat de club heeft gehad net een tweede plaats en dit jaar een kampioenschap. Zowel verdedigend als aanvallend schijnt hij uitstekend zijn geweest.
Waarbij zijn vastberadenheid om de tegenstander op te jagen opvallend is.
Vorig seizoen vierde in de ranglijst van meeste defensieve duels(254), heeft het iedereen moeilijk gemaakt. Dit jaar ook tegen AC Milaan.
Daarnaast was hij met drie goals en vier assists ook van waarde.
Het percentage 67.8% succesvolle dribbels vorig jaar maakte hem de op vijf na beste dribbelaar in de league.
Hij is toe aan een hogere stap en met deze drive ook een prima vervanger voor Max. Zal ook niet heel duur zijn.
Dit seizoen heeft hij met 45% accuraatheid van succesvolle crosses en meerdere assists weer een succesvol seizoen.

Image



Image seizoen 2019

Bjørkan is a fullback with a lot of tools in the final third, he can dribble, cross, pass to center and wide areas, cut to the middle and go to wider areas. He has a good pace and control to make progressive runs and timing to be the free man.

On the defensive side, he can anticipate on the opponent half and recover the ball. He also uses his pace to chase down winger on his side. His main weakness is aerial duels, he does not has the timing or the jump to win that kind of duels.

He is a fullback so of course, the majority of his actions are on the wide areas, but moves to the middle a lot especially close to the final third.

Source: https://itisfutbol.com/en/bjorkan-scouting-report
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Naast Passlack en Perraud

#gojohn!
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Ik ben behoorlijk enthousiast als ik die Witry aan het werk zie. Zeer goede crosspass, goede voorzet, goede vrije trap. Hij is snel. Zo te zien goed tweebenig. Wat lastiger te beoordelen hier zijn zijn verdedigende kwaliteiten, maar de slidings zien er hier goed uit (al zal van iedereen een compilatie te maken zijn daarmee). Op 2:44 zie je hem ook goed de passlijn afsnijden i.p.v. te focussen op de man (ja, wel erg weinig materiaal om mee te werken), dus dat zou ook goed in de zonedekking passen die gespeeld wordt. Zoals gezegd wat lastig zijn verdedigende kwaliteiten in te schatten, maar heb het idee dat hij goed in ons team zou passen op basis van wat ik hier zie.

Tweede speler kan ik niet al te goed beoordelen met zo weinig beeldmateriaal.

Derde word ik iets minder vrolijk van. Goede voorzet, maar loopt veel uit positie, dribbelt graag, niet iets wat Schmidt graag wil zien denk ik. Als ik dan ook nog lees dat hij niet sterk in de lucht is, en in zijn verdedigende acties 'goed anticipeert' (en dus ook vast vaak niet goed anticipeert) dan denk ik niet dat we hem nodig hebben.

In ieder geval bedankt voor het zoekwerk, vind het leuk te lezen. :)
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik heb een beetje gespeurd op Transfermarkt en toen kwam ik Jerome Onguene tegen. Hij speelt bij Salzburg en staat er in de competitie bijna altijd wel in. In de CL heeft hij weinig speeltijd gekregen.


Hij lijkt nog best wel snel en heeft ook een uitstekende kopbal aanvallend.
Transferwaarde op transfermarkt.nl is 5 miljoen euro.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 10 Dec 2020, 11:08 Ik heb een beetje gespeurd op Transfermarkt en toen kwam ik Jerome Onguene tegen. Hij speelt bij Salzburg en staat er in de competitie bijna altijd wel in. In de CL heeft hij weinig speeltijd gekregen.


Hij lijkt nog best wel snel en heeft ook een uitstekende kopbal aanvallend.
Transferwaarde op transfermarkt.nl is 5 miljoen euro.
Haha, die werd van de zomer al zowat naar PSV geflightradart.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Oh echt...

Wist ik niet eens hahaha. Naja dat lijkt dus een prima optie voor de centrale verdediging. Ik zie wel liever eerst een linksback erbij komen. Brenet lijkt mij ook geen slechte optie.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 10 Dec 2020, 13:47 Brenet lijkt mij ook geen slechte optie.
Mij wel. Dat is toch niet meer het niveau dat we na moeten streven?
Hoewel, puur als backup misschien, maar dat moet hij zelf wel willen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Precies.

Alleen als back-up prima.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 10 Dec 2020, 13:56 Precies.

Alleen als back-up prima.
Ik ben van mening dat een backup een talentvolle speler moet zijn die de huidige basisspeler op termijn gaat vervangen. Zo niet, dan een ervaren speler die tevreden is met een plek op de bank.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien SImon Poulsen halen? ;) :D :D :D :D
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Jammer dat PSV aangegeven heeft geen geld meer te hebben voor grote aankopen.
Zo is het gissen op het forum toch een stuk minder interessant.

Voor rechtsback hebben we met Sambo een goed talent op rechtsachter, maar nog erg onbesuisd en grillig.
Witry is een goede voetballer van Djurgarden, die zeker van waarde kan zijn.

Maar Bryan Reynolds van Dallas, 19 jarige Amerikaan is een aanstaand fenomeen.
clubs als Juventus en meer recenter Milan en Anderlecht worden aan hem gelinkt.
Voor zijn marktwaarde van 2 miljoen zou hij niet meer op te halen zijn.

User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Mooi filmpje, maar kan hij ook echt verdedigen? Aanvallend zit het wel snor zo te zien
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Hij zal vast goed kunnen voetballen, maar als ze in de VS zijn opgeleid is het altijd maar afwachten hoe goed ze tactisch zijn of dat ze wel met de handelingssnelheid in Europa om kunnen gaan. Lijkt me wel een risico. En als de genoemde clubs echt geïnteresseerd zijn, dan zal hij vast niet komen voor een plekje op de bank achter Dumfries.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
Posts: 664
Joined: 04 Nov 2020, 14:50
FOOTB_REM_S: No

Het voetbal wordt in de MLS wel echt steeds beter hoor. Volg zelf de whitecaps sinds vijf jaar. Die competitie maakt erg snel flinke stappen. Dit jaar een back halen wordt sowieso lastig omdat wie er ook komt overduidelijk als back up komt.

Weet niet of ze al genoemd zijn. Maar zou oosterwolde en of smal van Twente een gokje waard zijn? Zie persoonlijk niet genoeg van de eredivisie meer om volmondig ja te zeggen
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Jammer dat we Davies van Bayern niet eerder hebben opgehaald. Deze stond in 2017 al de scoutingslijst van PSV,al ver voordat München hem binnen had gehaald voor maar 10 miljoen in 2019

edit ShovingNE2: on topic inderdaad.
Post Reply