Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Ricardo Rodriguez is bij Torino op het tweede plan geraakt. Die gast deed het hier niet slecht. Als je hem kunt huren dan ben je meteen klaar voor het seizoen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht nog wel iemand. Had gehoopt op een extra aanvallende optie achter Gotze of voor de flank maar ik denk dat er nog een middenvelder komt. Een jonge speler voor achter Sangare.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoewel ik er de ballen verstand van heb, en ik zeker geen insider ben (en Eindhoven iets te ver weg is om te gaan spotten) verwacht ik toch nog wel een inkomende transfer - en als ik zou moeten gokken zou ik zeggen een middenvelder; of als back-up voor Sangare, of als backup voor Gotze/de vleugels
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Doan moet verkocht worden om een andere inkomende transfer te laten plaatsvinden. Vergelijkbaar met situatie Baumgartl/Fulham en inkomende transfer CV (alleen ging dat dus net niet door). "Alles" al in kannen en kruiken.
Last edited by Armada on 31 Aug 2021, 10:56, edited 2 times in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ey, die verwachtingen van iedereen kan me een reet roesten ;). Waar zijn de geruchten!!??
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 31 Aug 2021, 10:51 Ricardo Rodriguez is bij Torino op het tweede plan geraakt. Die gast deed het hier niet slecht. Als je hem kunt huren dan ben je meteen klaar voor het seizoen
Want? We hebben echt totaal geen linksback nodig met Max, Oppegard, en Mwene. En eventueel zelfs nog Boscagli en Viergever. We hebben een rechtsback nodig..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 31 Aug 2021, 10:54 Doan moet verkocht worden om een andere inkomende transfer te laten plaatsvinden. Vergelijkbaar met situatie Baumgartl/Fulham en inkomende transfer CV (alleen ging dat dus net niet door). "Alles" al in kannen en kruiken.
Noem geen namen, maar geef ons een teken als het om Kampl gaat :mrgreen:

Ik ga in de tussentijd een nieuw toetsenbord halen. Deze mist een F5-toets.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 31 Aug 2021, 10:58
Armada wrote: 31 Aug 2021, 10:54 Doan moet verkocht worden om een andere inkomende transfer te laten plaatsvinden. Vergelijkbaar met situatie Baumgartl/Fulham en inkomende transfer CV (alleen ging dat dus net niet door). "Alles" al in kannen en kruiken.
Noem geen namen, maar geef ons een teken als het om Kampl gaat :mrgreen:

Ik ga in de tussentijd een nieuw toetsenbord halen. Deze mist een F5-toets.
Als ik het wist, zou ik het zeggen.

Ik ben nog steeds gefrustreerd dat ik nooit te weten ben gekomen wie die CV was die was gekomen als Baumgartl was vertrokken naar Fulham. Die zat namelijk toen klaar in het stadion om te tekenen.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 31 Aug 2021, 10:54 Doan moet verkocht worden om een andere inkomende transfer te laten plaatsvinden. Vergelijkbaar met situatie Baumgartl/Fulham en inkomende transfer CV (alleen ging dat dus net niet door). "Alles" al in kannen en kruiken.
Er komt neem ik aan toch ook geld vrij vanuit de transfer van Mo?
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 31 Aug 2021, 10:54 Doan moet verkocht worden om een andere inkomende transfer te laten plaatsvinden. Vergelijkbaar met situatie Baumgartl/Fulham en inkomende transfer CV (alleen ging dat dus net niet door). "Alles" al in kannen en kruiken.
Berisha?
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 31 Aug 2021, 11:00
Armada wrote: 31 Aug 2021, 10:54 Doan moet verkocht worden om een andere inkomende transfer te laten plaatsvinden. Vergelijkbaar met situatie Baumgartl/Fulham en inkomende transfer CV (alleen ging dat dus net niet door). "Alles" al in kannen en kruiken.
Er komt neem ik aan toch ook geld vrij vanuit de transfer van Mo?
Wat ik vernomen heb minimaal, voornamelijk bonus/doorverkooppercentage.
PSVTwan
Ballenjongen
Posts: 7
Joined: 30 Aug 2021, 18:30
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 31 Aug 2021, 10:54 Ey, die verwachtingen van iedereen kan me een reet roesten ;). Waar zijn de geruchten!!??
Daar zit ik ook op te wachten inderdaad…
Supporter uit Zeist
Ballenjongen
Posts: 18
Joined: 31 Aug 2021, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dries Mertens
FOOTB_REM_S: No

Er was net weer een privé vliegtuig opgestegen vanuit Salzburg. Maar volgens mij daalt ie nu alweer. :grin:

Kampl zou echt tof zijn en Berisha ook. Hopen op een transfers zoals Gotze vorig jaar.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zou toch echt een backup voor Sangaré willen zien. De Africa Cup wordt van 9 januari t/m 6 februari gespeeld. Als Ivoorkust ver komt (wat gewoon realistisch is) dan missen we hem tegen Groningen (uit), Ajax (thuis), AZ (thuis) en Vitesse (uit). Precies een lastig blok, waarin we dus waarschijnlijk geen verdedigende middenvelder hebben, behalve misschien Boscagli die er kan spelen.
Last edited by Persepolis on 31 Aug 2021, 11:07, edited 1 time in total.
RW1990
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 31 Aug 2021, 10:07
FOOTB_REM_S: No

Ik zal het stokje van Wily straks eventjes proberen over te nemen: vanaf 15.00 zal ik bij het stadion patrouilleren. Nog tips waar ik het beste kan gaan staan / loeren [mention]Wilysimba[/mention] ?
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 31 Aug 2021, 10:50 Waarom verwacht je niemand?
Je leest weinig geruchten en ik heb ook nergens gelezen dat er buiten een spits nog een speler gewenst is. Voor de rechtsback hebben we Teze en Mwene. Op het middenveld hebben we kwantitatief ook genoeg opties.

We hebben ook flink wat dure spelers nog op de loonlijst staan. Jongens als Luckassen, Guti, Romero, Bruma en voorlopig nog Ihattaren en Doan. Ik denk dat we in het salaris huis ook niet veel ruimte meer hebben.
RobPete89
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 24 Aug 2021, 12:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RW1990 wrote: 31 Aug 2021, 11:07 Ik zal het stokje van Wily straks eventjes proberen over te nemen: vanaf 15.00 zal ik bij het stadion patrouilleren. Nog tips waar ik het beste kan gaan staan / loeren @Wilysimba ?
Held! Wel je krantje met uitgeknipte gaten meenemen.
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Posts: 366
Joined: 30 Aug 2021, 19:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Opvallend rustig rondom het stadion. Wel werden er nu grote camera’s op het veld gezet, dit lijkt me voor foto’s/presentatie van onze nieuwe spits.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RW1990 wrote: 31 Aug 2021, 11:07 Ik zal het stokje van Wily straks eventjes proberen over te nemen: vanaf 15.00 zal ik bij het stadion patrouilleren. Nog tips waar ik het beste kan gaan staan / loeren @Wilysimba ?
Ga bij Eindhoven Airport even kijken wie nou telkens op en neer vliegt tussen Eindhoven en Salzburg, en als het geen speler betreft, gelijk even melden dat dit zeer onfatsoenlijk is in de transferperiode.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

Over een paar uur kan ik bij Topsupport checken of er een speler de medische keuring ondergaat.
NilisInOranje
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:21
FOOTB_REM_S: No

Ik neem een halve dag vrij en patrouilleer rondom de praktijk van de tandarts in Nuenen..
SomeOne
Veelbelovend talent
Posts: 106
Joined: 04 Nov 2020, 14:59
FOOTB_REM_S: No

User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hé, een back!
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
NilisInOranje
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:21
FOOTB_REM_S: No

Vienna – Tuesday, August 31, 2021, 7:30 a.m.

For months there have been rumors of a change of Mergim Berisha. However, it does not appear as if the German U21 European champions will leave FC Red Bull Salzburg on Deadline Day.

VfB Stuttgart has recently tried very hard to get the goalgetter to sign up. As the “SN“report, but Austria’s series champion has rejected an offer worth four million euros. Sports director Christoph Freund does not want to know anything about the 23-year-old’s departure:” We will have a lot of national and international games over the next few weeks and months. We need Berisha. “

The “cops” run the risk of losing the self-made player for free in the coming summer when his contract expires. Berisha, who was also associated with PSV Eindhoven a few weeks ago, has scored 24 goals and provided 15 assists in 58 competitive games for Salzburg.
RobPete89
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 24 Aug 2021, 12:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Middenvelder wat ik zo snel zie! Misschien beide
Locked