Garnaal wrote: ↑31 Aug 2021, 12:50
Qua salarishuis is best nog een en ander mogelijk. Salaris van Malen en Dumfries valt weg, hopelijk ook nog van Mo en Doan.
Voordeel vind ik dat er erg veel jong talent doorbreekt wat minder drukt op het salarishuis en mooie beloftes zijn voor de toekomst.
Mwah, dat vraag ik me af. Hoewel we weinig aan transfersommen hebben betaald vooralsnog, denk ik dat Pröpper, van Ginkel, Vinicius en Ramalho direct bij de 'grootverdieners' van de selectie horen. Daarnaast is het (gedeelte?) salaris van Bruma ook terug en zal weer betaald moeten worden. Plus de contractverlenging van Madueke die zijn salaris flink zal verhogen.
Dat ben ik met je eens. Gelukkig is het salarisplafond variabel, het heeft wel wat overtuiging nodig vanuit de RVC en dergelijke maar als je als selectie wil groeien zal ook je salarisplafond mee moeten groeien. Balans hierin lijkt mij het belangrijkste tussen grootverdieners, talenten en de wisselspelers. Zouden ze niet ook net als in Fifa investeringsgeld over kunnen hevelen naar salariskosten? Of je nou 8 mil betaald voor een speler met 2 x 1 mil salaris voor 2 jaar of dezelfde speler transfervrij binnen hengelt met een jaarsalaris van 5 miljoen, zal vast wel een constructie voor zijn in de boeken.
Nu weet ik niet of contract ontbonden is of dat hij volledig gestopt is, maar zou André Schurrle geen interessante optie kunnen zijn ?
Ervaren, Europese ervaring en wereldkampioen, hebben we er 2
De aanvaller komt er aan, de middenvelder zijn ze schijnbaar mee bezig, rechtsback lijkt geen prioriteit te zijn voor PSV en misschien komt er nog iemand als Doan vertrekt.
TommyD085 wrote: ↑31 Aug 2021, 13:07
Nu weet ik niet of contract ontbonden is of dat hij volledig gestopt is, maar zou André Schurrle geen interessante optie kunnen zijn ?
Ervaren, Europese ervaring en wereldkampioen, hebben we er 2
Daar had Götze al eens voor de grap een linkje mee gelegd, grappig idee, dat moet gezegd. Kan me overigens totaal niet voorstellen waarom hij weer zou gaan beginnen met voetballen.
Dat ze nog steeds niet geleerd hebben van afgelopen jaren. De RB plek is gewoon onvoldoende kwaliteit voor. Mwene is prima voor de middenklasse, Teze is duidelijk geen rb en moet gewoon back up cv zijn.
Ik wil niks insinueren, maar het is tóch vreemd dat PSV potdicht zit qua leaks, we opeens weten van die Fulgini alsof ie betrapt is met 10 camera's erop, en die agent niks wil zeggen..
Wat is done deal in het Fransoos?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo wrote: ↑31 Aug 2021, 13:08
De aanvaller komt er aan, de middenvelder zijn ze schijnbaar mee bezig, rechtsback lijkt geen prioriteit te zijn voor PSV en misschien komt er nog iemand als Doan vertrekt.
Josef Dettelbacher wrote: ↑31 Aug 2021, 13:17
Ik wil niks insinueren, maar het is tóch vreemd dat PSV potdicht zit qua leaks, we opeens weten van die Fulgini alsof ie betrapt is met 10 camera's erop, en die agent niks wil zeggen..
Josef Dettelbacher wrote: ↑31 Aug 2021, 13:17