FC Bavaria wrote: ↑31 Aug 2021, 16:29
Aangezien Roger nog een middenvelder wil en we een beetje snuffelen aan bankzitters van topclubs. Zou de Spaanse lead van de Duitse Brabus (aus Bayern) kunnen leiden tot Marc Roca? Middenvelder komt bij Bayern niet aan spelen toe... Gevalletje Fein, maar dan met meer talent.
Ik schat zo in dat Bayern niet zo snel meer zaken met ons wil doen. Ze waren niet te spreken over de gang van zaken omtrent Fein. Heel merkwaardig maar dat heb je altijd met Duitsers.
Haha... ik wilde al bijna Bouna Sarr nog toevoegen. Die zijn ze beetje beu in München, en hij rijdt nog een zwarte Brabus ook
FC Bavaria wrote: ↑31 Aug 2021, 16:29
Aangezien Roger nog een middenvelder wil en we een beetje snuffelen aan bankzitters van topclubs. Zou de Spaanse lead van de Duitse Brabus (aus Bayern) kunnen leiden tot Marc Roca? Middenvelder komt bij Bayern niet aan spelen toe... Gevalletje Fein, maar dan met meer talent.
Ik schat zo in dat Bayern niet zo snel meer zaken met ons wil doen. Ze waren niet te spreken over de gang van zaken omtrent Fein. Heel merkwaardig maar dat heb je altijd met Duitsers.
Dan hadden ze een betere moeten sturen, simpel zat.
Last edited by Josef Dettelbacher on 31 Aug 2021, 16:37, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Haha... ik wilde al bijna Bouna Sarr nog toevoegen. Die zijn ze beetje beu in München, en hij rijdt nog een zwarte Brabus ook
Ik denk dat het eventuele halen van een speler losstaat van het eventuele vertrek van Doan. Het werkt niet zo dat je 2 minuten voor het sluiten van de transfermarkt nog even ergens een speler oppikt.
Armada wrote: ↑31 Aug 2021, 10:54
Doan moet verkocht worden om een andere inkomende transfer te laten plaatsvinden. Vergelijkbaar met situatie Baumgartl/Fulham en inkomende transfer CV (alleen ging dat dus net niet door). "Alles" al in kannen en kruiken.
Ik lees dat Doan blijft, betekent dit dat volgens jou dat we niks meer hoeven te verwachten??
Dat is minder goed nieuws inderdaad. Er komt nog natuurlijk nieuws.
Ik verwacht nog steeds een grap van Chris. Een frietboer is geen insider bij PSV, laat staan dat hij meer over presentatie van nieuws weet dan de vaste watchers.
Van welke plaats filmt hij dit dan?
Staat gewoon buiten met dat ding op een selfiestick in de lucht gestoken.
Best frustrerend om al de hele dag op 100 meter van het stadion te werken en af en toe stiekem hier de laatste geruchten moet lezen, al is dat niet helemaal gelukt in dit geweld
Ho ho ho [mention]Heissenberrug[/mention]. Pas je op dat je niemand kwetst? Veel tere zieltjes in dit land hoor, laat Simons het niet lezen dan heb je de poppen aan het dansen. .