Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 31 Aug 2021, 18:25 https://www.google.com/search?q=august+ ... q6YtM_DCzM

Hem heb ik gezien. Dat is denk ik de vader.
Trainer van antwerp, verklaart de kentekenplaten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mwenusss wrote: 31 Aug 2021, 18:24 Teveel tijdverspilling aan Jong PSV..
Dat zeiden ze ook toen Malen werd aangetrokken. De jeugd is de toekomst, Gakpo, Madueke, vergeet niet waar ze vandaan komen.
Saibari is underrated.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 31 Aug 2021, 18:25 https://www.google.com/search?q=august+ ... q6YtM_DCzM

Hem heb ik gezien. Dat is denk ik de vader.
Brian Priske. Inderdaad de vader en de coach van FC Antwerp. Vandaar de Belgische auto.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 31 Aug 2021, 18:25 https://www.google.com/search?q=august+ ... q6YtM_DCzM

Hem heb ik gezien. Dat is denk ik de vader.
Dat is de trainer van Mitjylland volgens mij, misschien nemen ze Luckassen mee :nuts:
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 31 Aug 2021, 18:25
Heissenberrug wrote: 31 Aug 2021, 18:24Kutdag.
Ach als je feyenoord fan bent en ze komen opeens met Dessers op de proppen na 39402 x op f5 gedrukt te hebben, dan flikker je je laptopje toch ook uit het raam.
Verschil is wel dat Feyenoord fans overal blij mee zijn en je hier bijna gelyncht wordt als de nieuwe aankoop niet minimaal een keer het wk gewonnen heeft.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2021, 18:24
Grasmat wrote: 31 Aug 2021, 18:23

Wie zegt dat JdJ dit regelt en niet VoH? Wat een aanname weer...
Hahaha man dat was toch ook maar sacasme. We willen versterkingen voor PSV
Volgens de sarcasme experts mag het sarcasmesausje er de volgende keer iets dikker op zodat die smaak iets duidelijker naar voren komt. :dokter:
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39
FOOTB_REM_S: No

[mention]Wilysimba[/mention] op naar de volgende scoop Wily. Ik wil van meer kentekenplaten horen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 31 Aug 2021, 18:27
Mwenusss wrote: 31 Aug 2021, 18:24 Teveel tijdverspilling aan Jong PSV..
Dat zeiden ze ook toen Malen werd aangetrokken. De jeugd is de toekomst, Gakpo, Madueke, vergeet niet waar ze vandaan komen.
Dante Sealy ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Vreetzak wrote: 31 Aug 2021, 16:33
FC Bavaria wrote: 31 Aug 2021, 16:29 Aangezien Roger nog een middenvelder wil en we een beetje snuffelen aan bankzitters van topclubs. Zou de Spaanse lead van de Duitse Brabus (aus Bayern) kunnen leiden tot Marc Roca? Middenvelder komt bij Bayern niet aan spelen toe... Gevalletje Fein, maar dan met meer talent.
Ik schat zo in dat Bayern niet zo snel meer zaken met ons wil doen. Ze waren niet te spreken over de gang van zaken omtrent Fein. Heel merkwaardig maar dat heb je altijd met Duitsers.
En dat baseer je op?
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Vermoed dat we nog wel iets horen komend uur over Fulgini, denk overigens als deze optie niet lukt, PSV niks meer haalt… “spektakel laatste dagen” daar is achteraf (ook al komt fulgini) weinig van waar.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

3,5 uur. Wat zou dit een domper zijn zeg en een mega faal.
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Paco Casal wrote: 31 Aug 2021, 18:31 3,5 uur. Wat zou dit een domper zijn zeg en een mega faal.
Rustiiiiiig.
User avatar
Götzmalho
Veelbelovend talent
Posts: 106
Joined: 31 Aug 2021, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik gok ruildeal Luckassen-Fulgini (+enkele miljoenen)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik heb liever een RB er bij dan een middenvelder
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Kom op Willy, geef ons iets!
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Paco Casal wrote: 31 Aug 2021, 18:31 3,5 uur. Wat zou dit een domper zijn zeg en een mega faal.
De laatste 2 uur kan er niks meer gebeuren?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 31 Aug 2021, 15:18
Josef Dettelbacher wrote: 31 Aug 2021, 15:17

Moeten we denken aan een transfer, of meer in de zin van een frietpipo met hoofdpijn bij opsporing verzocht?
Ik gok op nog een spits.... Voor jong PSV ofzo
Ik ben ook insider! :grin:
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ook als er niets meer gebeurt hebben we toch best een aardige transferperiode gehad? Of zeg ik nu iets heel geks
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bakkertje01 wrote: 31 Aug 2021, 18:11 Dagje gewerkt, heeft iemand een korte samenvatting van vandaag??
Ja hoor. Het begon diep in de nacht toen onze nieuwe spits op het vliegtuig stapte. Dat het vliegtuig naar Rotterdam vloog deed de harten van het Feyenoord-publiek een sprongetje maken, want zij zochten ook een spits. Helaas voor hun gaat Vinícius - Aad noemde het een onbegrijpelijke aanwinst - voor PSV spelen en moet Feyenoord het doen met Dessers. Ondertussen vertrok Ihattaren naar Juventus, toen Sampdoria en toen Verona, maar uiteindelijk toch Juventus. John de Jong stond op en besloot dat Jong PSV een rechtsback nodig had en heeft iemand uit Charleroi gehaald waarvan niemand de naam nog precies kent, tenzij ze het opzoeken. Toen was het de beurt aan Ryan Thomas, die volgens betrouwbare geluiden naar Fortuna Sittard zou gaan. Hebben we tot op heden niks meer van vernomen. Onze hoop in bange dagen - [mention]Wilysimba[/mention] - maakte bekend dat zijn werkdag pas om 17u zou beginnen, tot ongenoegen van een aantal mensen. Een vliegtuig uit Salzburg landde andermaal in Eindhoven en vloog weer terug.

Toen werd Fulgini aan PSV gelinkt. Een speler die eerst tot back gebombardeerd werd, maar toch een creatieve middenvelder bleek te zijn die ook nog eens duels wint. Hij speelt bij Angers of Agnes, daarover is nog discussie. Ongeveer drie mensen vinden hem next level, maar onduidelijk is nog waarom. Sinds vanochtend is er niks meer vernomen van Fulgini en ook diens zaakwaarnemer wilde niks zeggen en verwees Elfrink door naar PSV. Götze liep het stadion in en een contractverlenging bleek een scenario, maar uiteindelijk ging dat om een podcast die iedereen op een enkeling na morgen gaat luisteren. Kampl. Cajuste. CSKA speelt geen Europees dit jaar, leerden we ook vandaag. Vinícius rondde zijn medische keuring af, Boateng tekende bij Lyon en Doan gaat níet naar Duitsland, Gutiérrez blijft ook bij PSV. Mustafi's auto hebben we ook niet gespot, wist een oplettende kijker ons te vertellen. Hij rijdt wel motor trouwens. Feyenoord werd afgetroefd door Greuther Fürth en die mogen Viergever in de komende uren verwelkomen, terwijl PSV nog een 17-jarige spits uit Denemarken gaat halen. Wilysimba is overigens gearriveerd en heeft zijn klapstoeltje tevoorschijn gehaald, wachtende op een nieuwe scoop. Die scoop gaat niet van de lokale frietboer komen, die na een lollige tweet op de vingers getikt werd en verbannen werd, waarna hij ook nog eens een bellende en langskomende Gestelnaar moest afweren. Dat audiofragment staat op pagina 354 ofzo. Aanrader.

En Toon ging op de parkeerplaats van het stadion nog rustig op de foto met wat kinderen. Een rechtsback voor PSV-1 is er nog altijd niet.
Last edited by Ykhim on 31 Aug 2021, 18:42, edited 1 time in total.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 31 Aug 2021, 18:37
De laatste 2 uur kan er niks meer gebeuren?
Ho, zat er ff neffe met de klok idd. Pas de 3 aan naar een 5 en hetzelfde statement staat. Haha.
#FreeGeneratie4
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Weet nog dat iemand vorige week zei dat we alvast vrij moeten nemen voor vandaag omdat het een spektakel zou gaan worden…
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Raw85 wrote: 31 Aug 2021, 18:38 Ook als er niets meer gebeurt hebben we toch best een aardige transferperiode gehad? Of zeg ik nu iets heel geks
We hebben een uitstekende selectie die zeker mee gaat doen om de titel.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Bubba Gump
Meervoudig international
Posts: 1,101
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
FOOTB_REM_S: No

Raw85 wrote: 31 Aug 2021, 18:38 Ook als er niets meer gebeurt hebben we toch best een aardige transferperiode gehad? Of zeg ik nu iets heel geks
Geen fatsoenlijke rechtsback en geen back up voor Gotze. Als er niks meer komt mag Johnny zijn kantoor gaan leegruimen en thuis zijn badje met Bacardi Lemon gaan vullen..
User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
FOOTB_REM_S: No

Speciaal even een account aangemaakt om dit spektakel op de voet te kunnen volgen en mee te kunnen praten. Rik klein Entink, bedankt!
Locked