Raw85 wrote: ↑31 Aug 2021, 18:38
Ook als er niets meer gebeurt hebben we toch best een aardige transferperiode gehad? Of zeg ik nu iets heel geks
Ik vind het ook prima. Als Ramalho en Pröpper twee weken geleden waren gekomen was het gevoel rond de transferperiode veel beter geweest. Mensen verwachten nu simpelweg transfers.
Niet om te zeg dat we niemand meer nodig hebben -- zoals de meeste hier zie ik nog steeds graag een RB komen en een stand-in voor Sangaré.
Ook als er niets meer gebeurt hebben we toch best een aardige transferperiode gehad? Of zeg ik nu iets heel geks
Geen fatsoenlijke rechtsback en geen back up voor Gotze. Als er niks meer komt mag Johnny zijn kantoor gaan leegruimen en thuis zijn badje met Bacardi Lemon gaan vullen..
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
PSVAchterhoek wrote: ↑31 Aug 2021, 18:41
Speciaal even een account aangemaakt om dit spektakel op de voet te kunnen volgen en mee te kunnen praten. Rik klein Entink, bedankt!
Geen fatsoenlijke rechtsback en geen back up voor Gotze. Als er niks meer komt mag Johnny zijn kantoor gaan leegruimen en thuis zijn badje met Bacardi Lemon gaan vullen..
Rechtsback is fair, maar ik denk dat Doan een prima stand-in kan zijn voor Götze. Doan zou voor de meeste ED clubs gewoon spelen en hij kan al zeker de 'Bruma-rol' van de laatste paar weken vullen -- waar hij mag spelen tegen de kleintjes in de ED om Götze wat rust te geven.
We kunnen simpelweg niet concurreren met Ajax als het gaat om diepte van de bank. Ajax kan die Daramy voor 15 miljoen halen om 'm daarna op de bank te zetten achter Antony, Berghuis en evt. Neres. We moeten gewoon hopen dat iedereen relatief fit blijft voor de grote wedstrijden, waar een Ajax prima een aantal belangrijke spelers kan missen.
PSVAchterhoek wrote: ↑31 Aug 2021, 18:41
Speciaal even een account aangemaakt om dit spektakel op de voet te kunnen volgen en mee te kunnen praten. Rik klein Entink, bedankt!