Ik zit al de hele dag te speuren en ik vind het een aardig vermoeiende dag worden haha. Komt mede, omdat er weinig opwinding is, en oja ik keek FC Afkicken met die Rotterdammer en het was een 010 show dus dat kan ook de reden zijn dat ik aardig moe ben.
Transferwindow 2021-2022
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Als echte Achterhoeker (Lintelo) zeg ik: wees welkom!PSVAchterhoek wrote: ↑31 Aug 2021, 18:41 Speciaal even een account aangemaakt om dit spektakel op de voet te kunnen volgen en mee te kunnen praten. Rik klein Entink, bedankt!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
Da's niet best. Daar hoort normaal gesproken een vliegveld te liggen. Heb je wel goed gekeken?
-
- Regelmatige invaller
Fantastisch, dankjewel :Thumbsup: :Thumbsup:Ykhim wrote: ↑31 Aug 2021, 18:39Ja hoor. Het begon diep in de nacht toen onze nieuwe spits op het vliegtuig stapte. Dat het vliegtuig naar Rotterdam vloog deed de harten van het Feyenoord-publiek een sprongetje maken, want zij zochten ook een spits. Helaas voor hun gaat Vinícius - Aad noemde het een onbegrijpelijke aanwinst - voor PSV spelen en moet Feyenoord het doen met Dessers. Ondertussen vertrok Ihattaren naar Juventus, toen Sampdoria en toen Verona, maar uiteindelijk toch Juventus. John de Jong stond op en besloot dat Jong PSV een rechtsback nodig had en heeft iemand uit Charleroi gehaald waarvan niemand de naam nog precies kent, tenzij ze het opzoeken. Toen was het de beurt aan Ryan Thomas, die volgens betrouwbare geluiden naar Fortuna Sittard zou gaan. Hebben we tot op heden niks meer van vernomen. Onze hoop in bange dagen - @Wilysimba - maakte bekend dat zijn werkdag pas om 17u zou beginnen, tot ongenoegen van een aantal mensen. Een vliegtuig uit Salzburg landde andermaal in Eindhoven en vloog weer terug.Bakkertje01 wrote: ↑31 Aug 2021, 18:11 Dagje gewerkt, heeft iemand een korte samenvatting van vandaag??
Toen werd Fulgini aan PSV gelinkt. Een speler die eerst tot back gebombardeerd werd, maar toch een creatieve middenvelder bleek te zijn die ook nog eens duels wint. Hij speelt bij Angers of Agnes, daarover is nog discussie. Ongeveer drie mensen vinden hem next level, maar onduidelijk is nog waarom. Sinds vanochtend is er niks meer vernomen van Fulgini en ook diens zaakwaarnemer wilde niks zeggen en verwees Elfrink door naar PSV. Götze liep het stadion in en een contractverlenging bleek een scenario, maar uiteindelijk ging dat om een podcast die iedereen op een enkeling na morgen gaat luisteren. Kampl. Cajuste. CSKA speelt geen Europees dit jaar, leerden we ook vandaag. Vinícius rondde zijn medische keuring af, Boateng tekende bij Lyon en Doan gaat níet naar Duitsland, Gutiérrez blijft ook bij PSV. Mustafi's auto hebben we ook niet gespot, wist een oplettende kijker ons te vertellen. Hij rijdt wel motor trouwens. Feyenoord werd afgetroefd door Greuther Fürth en die mogen Viergever in de komende uren verwelkomen, terwijl PSV nog een 17-jarige spits uit Denemarken gaat halen. Wilysimba is overigens gearriveerd en heeft zijn klapstoeltje tevoorschijn gehaald, wachtende op een nieuwe scoop. Die scoop gaat niet van de lokale frietboer komen, die na een lollige tweet op de vingers getikt werd en verbannen werd, waarna hij ook nog eens een bellende en langskomende Gestelnaar moest afweren. Dat audiofragment staat op pagina 354 ofzo. Aanrader.
En Toon ging op de parkeerplaats van het stadion nog rustig op de foto met wat kinderen. Een rechtsback voor PSV-1 is er nog altijd niet.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ja allemaal mooi en aardig, maar je gaat nog wel even die 35 pagina's doorlezen hè. We hebben met z'n allen niet voor niets de hele dag zitten typen hier.
-
- Legende
Ok, dit moet n troll zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Ik wil foto's van spottende spotters! Wily zwaai even naar Deninho!
Last edited by Josef Dettelbacher on 31 Aug 2021, 19:03, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Meervoudig international
-
- Nationale topspeler